problem z paliwem i odpaleniem wsk

Odpowiedz
piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: piter » 2015-01-04, 21:00

Witam. Mam problem z zapaleniem wsk, gdy ją przeleje to i tak w cylindrze nie ma paliwa, tylko jest w gumie od filtra po prostu nie chce zassać, nawet nie pali gdy wleje paliwo do cylindra zaznaczając, że mam wymieniony cylinder, pierścienie i nie ma mowy o słabej kompresji, a zapłonem cdi jest dobrze, ponieważ przed wymianą części paliła, więc jaka to może być przyczyna?

Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: Kamko94 » 2015-01-04, 21:53

Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, ale sprawdź wyprzedzenie zapłonu, i dokładnie wyczyść gaźnik. Jak to nie pomoże to weź sobie kogoś do pomocy i podczas gdy Ty będziesz kopał niech pryśnie samostartu do gaźnika.

piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: piter » 2015-01-04, 22:06

gaźnik wypucowałem a i tak paliwo nie dostaje się do cylindra, a zapłon cdi jest dobrze ustawiony, zastanawiam się czy zimering od strony magneta nie poszedł, ale raczej wątpię, że to ta przyczyna, jeszcze takiej hecy nie miałem.

Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: Kamko94 » 2015-01-04, 23:22

Już parę razy miałem tak, że po złożeniu silnika były problemy z pierwszym odpaleniem. Zawsze pomagało podanie troszkę paliwa do cylindra, jak polejesz to nawet ze słabym simmeringiem musi chociaż parchnąć.

Awatar użytkownika
jelonek041098
Posty: 195
Rejestracja: 2012-11-10, 19:10
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M06B3 Kos 1985
Wsk M06B3 1985
Yamaha WR250Z 1998
Lokalizacja: Tuczno
Kontaktowanie:

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: jelonek041098 » 2015-01-05, 00:08

spróbuj zmienić świecę lub przerwę na świecy.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 83
Rejestracja: 2013-10-29, 22:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: jasiu » 2015-01-05, 00:31

jeśli podejrzewasz że poszedł ci zimering od strony magneta to żaden problem żeby to sprawdzić . Spróbuj jeszcze przyłożyć rękę go gaźnika od strony filtra, "gaz do dechy" i pomachaj parę razy starterem, w ten sposób sprawdzisz czy tworzy się podciśnienie w gaźniku (jak wykręcisz świecę to łatwiej Ci będzie "kręcić" silnikiem )

Awatar użytkownika
profss
Posty: 118
Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
GG: 0
Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
Lokalizacja: Twardogóra
Kontaktowanie:

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: profss » 2015-01-05, 02:17

Zacznij od początku,co już sprawdziłeś?co wymieniałeś w silniku,sprawdź simering od str magneta,chociaż nawet jak padł to powinien odpalić tylko by kiepsko chodził i strzelał w gaźnik,wymieniałeś cylinder tak?powiedz uszczelkę pod cylindrem sam robiłeś cze kupiłeś gotową.Pytam bo kiedyś miałem do roboty Simsona sr2 gdzie właściciel zmieniał pierścienie i docinał uszczelkę nową,po tym zabiegu silnik za nic zapalić nie chciał(przyczyną było to ze nie wyciął w uszczelce otworów na kanały płuczące i paliwo nie wędrowało z komory wału na cylinder),sprawdź czy na świecy paliwo ci się zapala,zamocz ja w benzynie tylko żeby pomiędzy elektroda nie było paliwa tam gdzie iskra przeskakuje,umocz tylko świece nie oblej gdzieś po motocyklu żebyś go nie zjarał,jeśli zapali się na świecy to moto musi palić,piszesz tez ze paliwo masz w filtrze powietrza,sprawdź położenie króćca ssącego,ustaw go tak aby był w poziomie a nawet delikatnie to zagięcie króćca żeby schodziło z górki.posprawdzaj to i daj znać co i jak jeśli to nie pomoże będziemy się zastanawiać co jeszcze może być ze motór zaniemógł.

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: daroohd » 2015-01-05, 09:16

może coś z pływakiem nie halo.

piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: piter » 2015-01-05, 17:54

Profss zrobiłem tak jak mówiłeś i nic nawet dymku nie puściła, gaźnik zmieniałem, swiece, zimeringi i nic pomysły wyczerpałem.

Awatar użytkownika
profss
Posty: 118
Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
GG: 0
Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
Lokalizacja: Twardogóra
Kontaktowanie:

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: profss » 2015-01-05, 18:13

Zamoczyłeś świeczkę w benzynie? zapaliło się paliwo na świecy czy nie,zakładam ze uszczelka pod cylindrem jest ok?sprawdziłeś położenie króćca?spróbuj strzykawka podlać jej paliwa do cylindra może się wtedy zalać ale spróbuj na pycha ja zapalić jak jest iskra i ustawiony poprawnie zapłon to po zastrzyku paliwa w cylinder powinna odpalić,zdejmij gaźnik i wlej paliwo w cylinder zobaczymy wtedy czy się odezwie,jeśli nie na starter to na zapycha spróbuj.

piter
Posty: 221
Rejestracja: 2011-10-19, 11:51
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontaktowanie:

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: piter » 2015-01-05, 18:59

Dokładnie tak robiłem jak piszesz a mam takie pytanie jak zakładałem cylinder to wal był trochę tłusty od oleju czy nie dostał się tam od strony sprzęgła bo z tego co pamiętam między dwoma łożyskami jest zimering może łapie powietrze hmm?

Awatar użytkownika
profss
Posty: 118
Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
GG: 0
Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50
Lokalizacja: Twardogóra
Kontaktowanie:

Re: problem z paliwem i odpaleniem wsk

Post autor: profss » 2015-01-05, 19:35

Od strony sprzęgła simering jest pomiędzy dwoma łożyskami,gdyby był uszkodzony silnik odpalał by ale bardzo by dymił z wydechu,ponieważ zasysał by olej ze skrzynki biegów,myślę ze wał był tłusty bo uzbierało się trochę oleju z benzyny którego nie przepaliło.napisz czy się odezwała chociaż na chwile po zastrzyku z benzyny

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości