Ciągłe problemy.

Odpowiedz
Awatar użytkownika
porucznik_M_B
Posty: 99
Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
Moje maszyny: M06B3 1980r

sv650S 1999r
Lokalizacja: Dwikozy
Kontaktowanie:

Ciągłe problemy.

Post autor: porucznik_M_B » 2008-08-30, 16:12

Witam

Wymienilem w moim sprzecie cewke zaplonowa, platynki, przerywacz i kondensator i ciagle nie wkreca sie na obroty. Kondensator wymienialem nawet 3 razy i kazdy byl nowy ze sklepu(cala instalacja elektryczna jest nowa i dzieje sie to samo co na starej). iskra jest super a i tak nie wkreca sie na obrtoy i przygasa na swiatlach, dziwne jest to ze przerwa musi byc ustawiona minimalna zeby byla super iskra bo na standardowej przerwie iskra tez jest ale jz nie tak dobra. To moga byc juz jakies problemy z walem? uszkodzony tlok? (ostatnio przeszlem z mixolu na olej z orlenu)

kamil_Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
Lokalizacja: Żyraków
Kontaktowanie:

Re: Ciągłe problemy.

Post autor: kamil_Ziomek » 2008-08-30, 21:19

Po pierwsze nie powinieneś zmieniać oleji jeśli nie robiłeś remontu silnika (szli nowy tłok i pierścienie). Ja miałem tak w romecie i wystarczyło przekręcić troszke podstawe magneta i ustawić jeszcze raz zapłon a przerwa wyszła taka jak miała być. Chodziło o położenie magnesów względem cewki w momęcie gdy miała być iskra. Suwmiarka i do dzieła.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem :)

Awatar użytkownika
porucznik_M_B
Posty: 99
Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
Moje maszyny: M06B3 1980r

sv650S 1999r
Lokalizacja: Dwikozy
Kontaktowanie:

Re: Ciągłe problemy.

Post autor: porucznik_M_B » 2008-08-31, 11:10

zaplon jest ustawiony tak jak wczesniej... mialem zaznaczone punkty. Mozliwe ze trzeba go ustawic teraz w innym polozeniu?
Czasami udalo sie ustawic przerwe tak ze motor chodzil tak jak trzeba ale za jakis czas te same objawy.

kamil_Ziomek
Posty: 140
Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
Lokalizacja: Żyraków
Kontaktowanie:

Re: Ciągłe problemy.

Post autor: kamil_Ziomek » 2008-08-31, 12:59

Ale jeśli masz dobrze ustawiony zapłon to przerwa nie może być minimalna tylko tak jak w książce pisze.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem :)

Awatar użytkownika
porucznik_M_B
Posty: 99
Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
Moje maszyny: M06B3 1980r

sv650S 1999r
Lokalizacja: Dwikozy
Kontaktowanie:

Re: Ciągłe problemy.

Post autor: porucznik_M_B » 2008-08-31, 16:13

jezeli przerwe sie ustawi tak jak w ksiazce to iskra jest bardzo slaba lub jej nie ma.. i motor nie odpala lub nie wkreca sie na obroty

Kermit

Re: Ciągłe problemy.

Post autor: Kermit » 2008-08-31, 16:59

A platynki równo sie ze sobą stykają??

Awatar użytkownika
porucznik_M_B
Posty: 99
Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
Moje maszyny: M06B3 1980r

sv650S 1999r
Lokalizacja: Dwikozy
Kontaktowanie:

Re: Ciągłe problemy.

Post autor: porucznik_M_B » 2008-08-31, 17:21

tak, rowno... juz nie mam sily do niej ;(

Awatar użytkownika
motonita
Posty: 286
Rejestracja: 2007-05-05, 22:39
GG: 2971759
Moje maszyny: WSK M06B3 GIL, WSK M06B3 KOS, i 12 innych jednośladów
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Re: Ciągłe problemy.

Post autor: motonita » 2008-09-02, 12:34

USTAW ZAPŁON

a dymi ci z rury?
Jak mnie pokur... ze klikam w dowolny link na tym forum a on nie otwiera sie w nowym oknie....

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Ciągłe problemy.

Post autor: Stary » 2008-09-02, 13:53

porucznik_M_B pisze:jezeli przerwe sie ustawi tak jak w ksiazce to iskra jest bardzo slaba lub jej nie ma.. i motor nie odpala lub nie wkreca sie na obroty
Być może masz krzywy prawy czop wału - to typowy objaw, niestety Cię nie pocieszę bo miałem kilka takich silników i zawsze albo łożyska albo wał - jak debile młotkiem walą po wale to co się potem dziwić?

Awatar użytkownika
porucznik_M_B
Posty: 99
Rejestracja: 2007-06-10, 19:03
Moje maszyny: M06B3 1980r

sv650S 1999r
Lokalizacja: Dwikozy
Kontaktowanie:

Re: Ciągłe problemy.

Post autor: porucznik_M_B » 2008-09-02, 16:04

a no wlasnie... nie wiadomo co am bylo z tym robione a motor ma 28lat a jak byl robiony remont silnika to tylko byly wymienione lozyska i oringi. Mam drugi silnik jeszcze z plombami to go przeloze

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości