siła magnesów...

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-12-29, 23:20

jak widać szkoła czasem się przydaje :)
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
konan
Posty: 260
Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: konan » 2008-01-03, 22:19

Czasami a nawet teraz częściej ale jeszcze prze de mną 3 i pół lat nauki ;)
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza

Awatar użytkownika
zawisza154
Posty: 66
Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
GG: 0
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Post autor: zawisza154 » 2008-01-05, 23:00

konan, to lepiej papierem ściernym ściagnąć??
WSK-a odpalona, ale są inne problemy :|
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg

Awatar użytkownika
konan
Posty: 260
Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: konan » 2008-01-08, 20:48

Z tego co pisałeś wcześniej to magneto masz jajowate choć nie wiem jak to możliwe no chyba, że jakoś inaczej powyginane ściągnij dekiel tam gdzie magneto i dokładnie sprawdź co z tym jest czy magneto jest faktycznie jajowate. A co do korygowania tego papierem ściernym to nie radze za dużo roboty z tym nawet pilnikiem ciężko by to było wykształtować.
Ja raczej jak to magneto jest jajowate i pokrzywdzone tak jak mówiłeś to wymienił bym je a to zostawił w spokoju. Ale najpierw sprawdź dokładnie co dolega ;) takie jest moje zdanie ;-) reszta należy do ciebie.
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza

Awatar użytkownika
zawisza154
Posty: 66
Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
GG: 0
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Post autor: zawisza154 » 2008-01-09, 20:30

na pewno jest jajowate bo się juz przyglądałem. Stało sie to jak mi silnik z ramy wypadł, bo śrubki były tylko powkładane a nie przykręcone, to była moja jedyna przejażdżka na tej wsk'ce a od tamtej pory nie pali chociaż remont zrobiłem.
WSK-a odpalona, ale są inne problemy :|
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg

Awatar użytkownika
konan
Posty: 260
Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: konan » 2008-01-09, 20:35

No to nie wiem zostaje chyba wymiana. Bo raczej ci sie tego nie da wyprostować bo niby jak waląc młotkiem (nie polecam).
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2008-01-09, 22:34

no tego się raczej nie da no chyba że jakiś dobry tokarz przetoczył by ci magnesy :-o
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
man on the WSK
Posty: 295
Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983
Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
Kontaktowanie:

Post autor: man on the WSK » 2008-01-12, 21:47

Magneto może mieć bicie. Radziłbym wymianę koła magnesowego.

Awatar użytkownika
zawisza154
Posty: 66
Rejestracja: 2007-09-09, 10:45
GG: 0
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Post autor: zawisza154 » 2008-01-12, 21:50

125 arek pisze:tokarz przetoczył by ci magnesy
jak mozna przetoczyć magnesy??
WSK-a odpalona, ale są inne problemy :|
http://www.wbv.pl/gallery.php?entry=ima ... mioj1y.jpg

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2008-01-12, 22:25

może nie do końca jasno było to napisane tokarz ewentualnie mógłby przetoczyć ale bieżnie okrywającą magnesy w tych miejscach gdzie była by krzywa , ale to nie załatwiło by problemu , moim zdaniem jedynym słusznym wyjściem z tej sytuacji jest wymiana magneta na inne/nowe
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2008-01-12, 22:45

ooo właśnie
o to mi chodziło
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
konan
Posty: 260
Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: konan » 2008-01-13, 00:09

Ja już to na początku zasugerowałem :-P
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza

dario75
Posty: 53
Rejestracja: 2012-05-11, 21:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
M06B3
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: siła magnesów...

Post autor: dario75 » 2013-07-14, 22:29

Żeby nie zaśmiecać forum "nowym" tematem podepnę się z moją niewiedzą tutaj.
Otóż, czy mogę spiłować bieżnię nabiegunnika (około 1 mm) cewki zapłonowej bez żadnych konsekwencji dla wytwarzania pola magnetycznego i w konsekwencji iskry? Pytam, gdyż koło magnesowe zapożyczone z innego silnika obciera właśnie o prawą bieżnię cewki zapłonowej a nie chciałbym bezsensownie niszczyć czterdziestoletniego oryginału.
Pomoże ktoś sensowną odpowiedzią?
Z góry thanks!

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: siła magnesów...

Post autor: Łukasz S. » 2013-07-16, 09:14

Zacznij od odkręcenia i przesunięcia cewki do wewnątrz iskrownika, u mnie pomogło.
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość