Strona 2 z 2

: 2007-12-29, 23:20
autor: 1angel
jak widać szkoła czasem się przydaje :)

: 2008-01-03, 22:19
autor: konan
Czasami a nawet teraz częściej ale jeszcze prze de mną 3 i pół lat nauki ;)

: 2008-01-05, 23:00
autor: zawisza154
konan, to lepiej papierem ściernym ściagnąć??

: 2008-01-08, 20:48
autor: konan
Z tego co pisałeś wcześniej to magneto masz jajowate choć nie wiem jak to możliwe no chyba, że jakoś inaczej powyginane ściągnij dekiel tam gdzie magneto i dokładnie sprawdź co z tym jest czy magneto jest faktycznie jajowate. A co do korygowania tego papierem ściernym to nie radze za dużo roboty z tym nawet pilnikiem ciężko by to było wykształtować.
Ja raczej jak to magneto jest jajowate i pokrzywdzone tak jak mówiłeś to wymienił bym je a to zostawił w spokoju. Ale najpierw sprawdź dokładnie co dolega ;) takie jest moje zdanie ;-) reszta należy do ciebie.

: 2008-01-09, 20:30
autor: zawisza154
na pewno jest jajowate bo się juz przyglądałem. Stało sie to jak mi silnik z ramy wypadł, bo śrubki były tylko powkładane a nie przykręcone, to była moja jedyna przejażdżka na tej wsk'ce a od tamtej pory nie pali chociaż remont zrobiłem.

: 2008-01-09, 20:35
autor: konan
No to nie wiem zostaje chyba wymiana. Bo raczej ci sie tego nie da wyprostować bo niby jak waląc młotkiem (nie polecam).

: 2008-01-09, 22:34
autor: 125 arek
no tego się raczej nie da no chyba że jakiś dobry tokarz przetoczył by ci magnesy :-o

: 2008-01-12, 21:47
autor: man on the WSK
Magneto może mieć bicie. Radziłbym wymianę koła magnesowego.

: 2008-01-12, 21:50
autor: zawisza154
125 arek pisze:tokarz przetoczył by ci magnesy
jak mozna przetoczyć magnesy??

: 2008-01-12, 22:25
autor: 1angel
może nie do końca jasno było to napisane tokarz ewentualnie mógłby przetoczyć ale bieżnie okrywającą magnesy w tych miejscach gdzie była by krzywa , ale to nie załatwiło by problemu , moim zdaniem jedynym słusznym wyjściem z tej sytuacji jest wymiana magneta na inne/nowe

: 2008-01-12, 22:45
autor: 125 arek
ooo właśnie
o to mi chodziło

: 2008-01-13, 00:09
autor: konan
Ja już to na początku zasugerowałem :-P

Re: siła magnesów...

: 2013-07-14, 22:29
autor: dario75
Żeby nie zaśmiecać forum "nowym" tematem podepnę się z moją niewiedzą tutaj.
Otóż, czy mogę spiłować bieżnię nabiegunnika (około 1 mm) cewki zapłonowej bez żadnych konsekwencji dla wytwarzania pola magnetycznego i w konsekwencji iskry? Pytam, gdyż koło magnesowe zapożyczone z innego silnika obciera właśnie o prawą bieżnię cewki zapłonowej a nie chciałbym bezsensownie niszczyć czterdziestoletniego oryginału.
Pomoże ktoś sensowną odpowiedzią?
Z góry thanks!

Re: siła magnesów...

: 2013-07-16, 09:14
autor: Łukasz S.
Zacznij od odkręcenia i przesunięcia cewki do wewnątrz iskrownika, u mnie pomogło.