Strona 23 z 26

Re: Współcześnie produkowane części

: 2011-12-27, 11:47
autor: Irek.S.
Miał ktoś nowy pełny wał? Bo różne opinie czytałem od takich że są do kitu po takie że wzrasta moment obrotowy z racji większych mas wirujących...
Jak ktoś miał to prosze o porade jak na tym chodzi itd

Re: Współcześnie produkowane części

: 2011-12-27, 13:02
autor: Patyk
Kupował ktoś z was nowy wydech na skuterdebica do "czwórki" ? Jeśli tak to jaka jest jego jakość? Czy tłumik chodzi cicho i podobnie jak oryginał?

Re: Współcześnie produkowane części

: 2011-12-27, 20:21
autor: wujcio
tak Irek może coś o tym powiedzieć w jego temacie jest wszystko opisane ;)

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-04, 18:48
autor: URSUS
Siema. Jakie wybrać Gumy podnóżków pasażera do WSK M06? kupiłem dwa rodzaje i dupa, jedne do WSK miały za mały otwór ok 18mm a sztyca podnóżek ma ok 24mm i były za długie. Teraz kupiłem z Junaka bo otwór miały ok ale te są za długie;/

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-08, 19:41
autor: Junak
Warto kupić te obręcze włoskie ze skutera za ponad 2 stówy ?

http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1931

Przeczytałem cały temat i dwa inne i znalazłem jedną pozytywną opinie i jedną negatywną ma ktoś jeszcze te obręcze warto je kupić ?

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-08, 22:57
autor: Savier
Takie obręcze ma wujcio w swojej wuesce.

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-08, 23:52
autor: wujcio
Savier pisze:Takie obręcze ma wujcio w swojej wuesce.
Dokładnie tak :)
Obręcz wygląda świetnie jest masywna i ma głęboki chrom ale i tak nic nie uchroniło jej od tego że troszkę się poobijała w kilku miejscach - raczej to norma na naszych drogach dodatkowo mam wąską oponę z przodu co pewnie bardziej naraża felgę na kontakt z kamieniami...
Więc w 100% polecam :)

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-09, 00:02
autor: Junak
A te miejsca pod szprychy wszystko ładnie pasuje nie trzeba kombinować tak jak w tych węższych ?

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-16, 19:45
autor: Karlicek
Nie od dziś wiadomo, że współczesne platyny to wyrób dla wytrwałych zawodników, ale tandeta tego egzemplarza przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Tak wygląda mój przerywacz po 400km!

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-16, 20:12
autor: sawekwsk175
Masakra szkoda kasy wydawać na takie badziewie lepiej coś w garażu samemu pokombinować. :shock:

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-16, 20:18
autor: man on the WSK
Że też ktoś nie miał wstydu i to wypuścił na rynek !! Jeszcze czegoś takiego nie miałem okazji widzieć.Dlatego żeby uniknąć takich sytuacji planuję przystosowanie platynek z pojazdów produkcji ZSRR (rosyjskiej) które są raczej trudne do zniszczenia w tak szybkim czasie.

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-16, 21:02
autor: Karlicek
Do M21w2 pasują platyny (młoteczek tylko) od wołgi i takie założyłem, więc może coś z tego będzie.

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-16, 21:08
autor: man on the WSK
Ja mam od GAZa 66, ale chce zastosować też kowadełko tylko muszę przenitować styk i dodatkowo przegiąć mocowanie styku na drugą stronę. Myślę że pasowałyby platynki też z syreny dwucylindrowej albo warszawy.

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-16, 21:38
autor: Grzesiek_Bieszczady
Jeśli przerywacz od wołgi pasuje to znaczy że ten od uazów też ?

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-16, 21:55
autor: man on the WSK
Z tego co wiem to tylko od zapłonu starszego typu i tylko młoteczek. Taki sam młoteczek jest w iskrowniku silników rozruchowych do DT 75, JUMZ 6L (Białoruś), T 150 i innych radzieckich pojazdów. Tutaj link do platynek od uaza : http://allegro.pl/przerywacz-aparatu-za ... 44816.html

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-16, 22:12
autor: Grzesiek_Bieszczady
Młoteczek od wołgi, kowadełko od czegoś innego i już mamy dobry przerywacz na pare tysięcy kilometrów, nie to co to chińskie dziadostwo. Niestety ale tak musimy kombinować jak chcemy bezawaryjnie jeździć.

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-01-16, 22:24
autor: man on the WSK
W tym przypadku to jest rosyjski oryginał. Te pojazdy doskonale sobie radzą w cieżkich warunkach - choćby Syberia i nic tam nie ma prawa się zepsuć po tak krótkim okresie czasu.

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-06-18, 14:38
autor: Kamil.Z
Czy jest jakaś różnica między produkowanymi współcześnie pierścieniami tłokowymi, a tymi z epoki?

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-06-18, 15:19
autor: Savier
Jasne ;). Najlepiej jest brać z Primy Łódź, to oni kiedyś byli dostawcą części do naszych fabrycznych motorków.

Re: Współcześnie produkowane części

: 2012-06-18, 18:06
autor: Johnny
Kamil.Z pisze:Czy jest jakaś różnica między produkowanymi współcześnie pierścieniami tłokowymi, a tymi z epoki?
W przypadku silnika 125 dostępne są pierścienie z okrągłymi zamkami i kwadratowymi. Te kwadratowe są bardziej oryginalne bo występowały w fabrycznych PRLowskich tłokach. Niestety pierścienie te nie mogą być stosowane zamiennie - kwadratowy kołek w tłoku -> kwadratowy zamek w pierścieniu. Okrągłe zamki można od bidy szlifować na kwadrat. Dlatego Prima nie jest zawsze najlepszym wyjściem bo ich pierścienie mają zamki jak w oryginale czyli kwadratowe :)