Współcześnie produkowane części

Awatar użytkownika
rezik
Posty: 196
Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
GG: 667778
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Lubin/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: rezik » 2008-03-28, 19:22

panowie czy ktoś kupował tylnią zębatkę i łańcuch do WSK 175 (oryginalna ilość zębów) wspołczesnej produkcji?? Jaka jakość i czy warto kupić?? (na starej mi łańcuch przeskakuje)
Piszę poprawnie po polsku!

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Jarek_kam » 2008-04-01, 23:56

Mam zamiar kupić nowy wał i cylinder. Jakie są wasze opinie na temat tych części?

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: ŻbiKu » 2008-04-02, 00:05

Cylinder lepiej oddaj stary do szlifu. O wale nic nie wiem.

Kermit

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Kermit » 2008-04-02, 19:54

Nie wiem o jaki ci wał chodzi ale ja kupiłem teraz do 125 nowy i niedługo będę składał silnik i zobaczę jak to coś działa

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Jarek_kam » 2008-04-02, 21:38

Przepraszam zapomniałem napisać ze do 125 ;-) Kermit, jak założysz i troche pojeździsz to napisz jak sie sprawuje ;-)

Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re:

Post autor: Tukan » 2008-04-13, 12:00

Maciek pisze:Pan Leonek z Turystycznej :-)
Witam, możecie mi podać na PW lub w tym tamacie dokładniejsze namiary do tego pana? (miasto, województwo) O ile to nie tajemnica.

rutkowski
Posty: 220
Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
GG: 9296900
Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: rutkowski » 2008-04-13, 12:56

mój kolega kupił nowy wał nie da sie na niego nakrecic nakretek orginalnych od kosz i koła magnesowego kawałek sie nakreci a dalej idzie tak jakby był gwint krzywy prawdopodobnie trzeba będzie przegwintowac
nie polecam zembatek zdawczych w ciagu dwuch miesięcy chyba ze trzy razy wymieniałem

Awatar użytkownika
sismon
Posty: 338
Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
GG: 1514345
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: sismon » 2008-04-13, 12:58

czy kupował ktoś gaźnik do wsk 125 np na allegro? i co może o nim powiedzieć? czy da sie dobrze dostroić, ustawić wolne obroty?

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Wężu » 2008-04-13, 22:02

Ja osobiście nie polecam nowych kraników do M11. Lopatka jest za gruba i przez nią nie można poprawnie założyć osłony a co za tym idzie nie można odkręcać paliwa. A te nakrętki to totalny złom. 2 nowe kraniki = 2 pęknięte nakrętki musiałem dopiero zakładać od C-330 gdzie jest metalowa a nie aluminium.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Jarek_kam » 2008-05-01, 17:23

Ostatnio kupiłem nakrętki na wałek zdawczy- dziadostwo, jakiś miękki materiał :-/

Awatar użytkownika
mafioza
Posty: 8
Rejestracja: 2007-03-04, 16:15
Lokalizacja: Kamień\Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: mafioza » 2008-07-16, 19:20

kupował ktoś nowy gażnik do wsk 125???? opłaca sie kupować?????

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Wężu » 2008-07-17, 10:29

Jeśli chodzi o podróbki G20 to raczej tak, gadałem z kolesiem w sklepie (a on jak coś jest badziew to powie odrazu) i mówił, że sprzedali już kilkanaście sztuk i nikt jescze nie był reklamować. Jak go oglądałem to wyglądał na dość solidne wykonanego.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Wojtek » 2008-09-16, 01:47

Linka prędkościomierza - tandeta. Wymaga tuningu aby w ogóle dało się ją zamontować. Niby niedużo roboty ale nie lubię nowych części które trzeba naprawiać przed montażem. Końcówka pancerza jest cieńsza niż oryginalnie i nie wchodzi szczelnie w napęd.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Stary » 2008-09-16, 23:16

To ja miałem takie które miały za szeroką część wchodzącą w widełki ślimaka i trzeba było szlifować te końcówki tych linek :/

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Wojtek » 2008-09-17, 01:29

Między innymi o tym mówię. Ja także szlifowałem końcówkę linki. Tak jak napisałem metalowe zakończenie pancerza ma mniejszą średnicę i wchodzi w ślimak ze sporym luzem. Z moim zamiłowaniem do jazdy w deszczu napęd zatarłby się rach ciach.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Brat » 2008-10-12, 23:10

Kupiłem tłok nominał do 175 założyłem bo robiłem generalkę w swojej 175 po świeżym poskładaniu silnika, po przejechaniu nie całych 20 m silnik zaczął stukać, :razz: zgasiłem silnik, poszedłem do piwnicy ściągam gara, patrze :shock: pierścienie połamane... co się okazało ?? że tłok który kupiłem względem oryginalnego tłoka ma minimalnie przesunięte zamki...( oczywiście nie zauważyłem tej różnicy na 1 rzut oka, a tłok oczywiście założyłem poprawnie) wyszło na to ze pierścień wpadł w okno w cylindrze przez to że był on przesunięty w bok przez zamek w nowiutkim prywaciarskim tłoczku... :( na szczęście cylindrowi się nic nie stało :medit: , została pamiątka w nowym tłoku, wbity w denko kawałek pierścienia i w głowicy odbity także kawałek pierścienia.. ogólnie to wracam do oryginalnego starego tłoka który nie był zużyty a wymieniłem go tylko przy okazji remontu, bo jak kapitalka to kapitalka nie ?? :luka:

2 rzecz kupiłem w sklepie nowy sworzeń i tulejkę korbowodu.. nie patrzyłem w sklepie tylko wziąłem do plecaka i do domu, gdy chciałem zacząć robić z silnikiem spróbowałem włożyć nowy sworzeń w tulejkę i tu suprise! tulejka jest za mała i nie da się włożyć sworznia, na następny dzień jadę z reklamacja do sklepu i gość mówi " ta tulejka taka ma być ona specjalnie taka jest ciasna (czyt. w ogolę nie wchodzi sworzeń), trzeba ja samemu dotoczyć albo pilnikiem obrobić bo sworznie które teraz produkują są rożnych rozmiarów i nie mogą ich nigdy do siebie spasować" czy to nie jest przykre ?? :suchy: taki kicz w sklepach sprzedają :wstyd: , po kiego sprzedają coś co nie pasuje i muszę to oddać do tokarza ?? wyjedzie prawie tyle samo jak by mi tokarz zrobił nowa idealnie spasowaną tulejkę.. oczywiście pozostawię to wszystko bez komentarza.

Najważniejsze co powiem to chrońcie się przed prywatnym " dziadostwem " który figuruje na pułkach naszych motoryzacyjnych sklepów. :dobani:

Awatar użytkownika
adasiek185
Posty: 282
Rejestracja: 2008-07-27, 15:52
GG: 0
Lokalizacja: Okolice Zgorzelca
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: adasiek185 » 2008-10-12, 23:20

Kapitanie te tulejki takie są. Trzeba mieć rozwiertak i samemu je obrobić pod sworzeń tłoka, najlepiej nastawny
Wiele serc, jedno bicie, WSK ponad życie!

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: Brat » 2008-10-12, 23:25

tyle ze nie mam nic takiego, jedynie co posiadam z elektronarzędzi to wiertarka i kątówka, inaczej sprawa wygląda z kluczami i innymi tego sprawami, oddał bym do tokarza ale nie znam żadnego :/ jednym słowem wydałem na nic całe 8 zł za tą tulejkę a za to bym miał ze 3 browarki ;(

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: ŻbiKu » 2008-10-14, 13:35

Normalna sprawa, że tulejki się rozwierca i za PRLu się tak robiło. Druga sprawa, że jak kupiłeś jakąś tandetną to też pewnie szybko ci się skończy.

Awatar użytkownika
wsk rider
Posty: 58
Rejestracja: 2007-06-01, 21:33
GG: 1827549
Lokalizacja: smolajny/WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Kontaktowanie:

Re: Współczesnie produkowane części

Post autor: wsk rider » 2008-10-14, 20:21

ja na wiosne kupiłem do wski tryb do skrzyni i wogle na wałek nie wchodził :razz:
ale koles w sklepie miał szczeście bo zwrócił kase :!:

Drugą cześcią kupioną w sklepie był nowy cylek aluminiowy za 110zł do dziś załóje ba za te pieniądzie bym szlif na starym lepszym cylku zrobił
tu sa foty porównujące cylki
Obrazek
Obrazek
tu widać różnice długości gwintów wydechu
Obrazek
a tu widać o ile mniejsze są okna płuczące w aluminiowym :lol:
Obrazek
Panowie ja poprostu lubie zapier....ć na wsk :) :) :) :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości