Współcześnie produkowane części

Irek.S.

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Irek.S. » 2011-12-27, 11:47

Miał ktoś nowy pełny wał? Bo różne opinie czytałem od takich że są do kitu po takie że wzrasta moment obrotowy z racji większych mas wirujących...
Jak ktoś miał to prosze o porade jak na tym chodzi itd

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Patyk » 2011-12-27, 13:02

Kupował ktoś z was nowy wydech na skuterdebica do "czwórki" ? Jeśli tak to jaka jest jego jakość? Czy tłumik chodzi cicho i podobnie jak oryginał?

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: wujcio » 2011-12-27, 20:21

tak Irek może coś o tym powiedzieć w jego temacie jest wszystko opisane ;)

Awatar użytkownika
URSUS
Posty: 12
Rejestracja: 2011-05-12, 19:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-64 65r.
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: URSUS » 2012-01-04, 18:48

Siema. Jakie wybrać Gumy podnóżków pasażera do WSK M06? kupiłem dwa rodzaje i dupa, jedne do WSK miały za mały otwór ok 18mm a sztyca podnóżek ma ok 24mm i były za długie. Teraz kupiłem z Junaka bo otwór miały ok ale te są za długie;/

Junak
Posty: 313
Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
GG: 1339321
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Junak » 2012-01-08, 19:41

Warto kupić te obręcze włoskie ze skutera za ponad 2 stówy ?

http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=1931

Przeczytałem cały temat i dwa inne i znalazłem jedną pozytywną opinie i jedną negatywną ma ktoś jeszcze te obręcze warto je kupić ?
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Savier » 2012-01-08, 22:57

Takie obręcze ma wujcio w swojej wuesce.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: wujcio » 2012-01-08, 23:52

Savier pisze:Takie obręcze ma wujcio w swojej wuesce.
Dokładnie tak :)
Obręcz wygląda świetnie jest masywna i ma głęboki chrom ale i tak nic nie uchroniło jej od tego że troszkę się poobijała w kilku miejscach - raczej to norma na naszych drogach dodatkowo mam wąską oponę z przodu co pewnie bardziej naraża felgę na kontakt z kamieniami...
Więc w 100% polecam :)

Junak
Posty: 313
Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
GG: 1339321
Lokalizacja: Łańcut
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Junak » 2012-01-09, 00:02

A te miejsca pod szprychy wszystko ładnie pasuje nie trzeba kombinować tak jak w tych węższych ?
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com

Awatar użytkownika
Karlicek
Posty: 193
Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
GG: 7162090
Moje maszyny: M21 W2
M06 B3
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Karlicek » 2012-01-16, 19:45

Nie od dziś wiadomo, że współczesne platyny to wyrób dla wytrwałych zawodników, ale tandeta tego egzemplarza przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Tak wygląda mój przerywacz po 400km!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.

sawekwsk175
Posty: 102
Rejestracja: 2010-01-16, 16:30
GG: 0
Lokalizacja: Wola
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: sawekwsk175 » 2012-01-16, 20:12

Masakra szkoda kasy wydawać na takie badziewie lepiej coś w garażu samemu pokombinować. :shock:

Awatar użytkownika
man on the WSK
Posty: 295
Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983
Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: man on the WSK » 2012-01-16, 20:18

Że też ktoś nie miał wstydu i to wypuścił na rynek !! Jeszcze czegoś takiego nie miałem okazji widzieć.Dlatego żeby uniknąć takich sytuacji planuję przystosowanie platynek z pojazdów produkcji ZSRR (rosyjskiej) które są raczej trudne do zniszczenia w tak szybkim czasie.

Awatar użytkownika
Karlicek
Posty: 193
Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
GG: 7162090
Moje maszyny: M21 W2
M06 B3
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Karlicek » 2012-01-16, 21:02

Do M21w2 pasują platyny (młoteczek tylko) od wołgi i takie założyłem, więc może coś z tego będzie.
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.

Awatar użytkownika
man on the WSK
Posty: 295
Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983
Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: man on the WSK » 2012-01-16, 21:08

Ja mam od GAZa 66, ale chce zastosować też kowadełko tylko muszę przenitować styk i dodatkowo przegiąć mocowanie styku na drugą stronę. Myślę że pasowałyby platynki też z syreny dwucylindrowej albo warszawy.

Awatar użytkownika
Grzesiek_Bieszczady
Posty: 122
Rejestracja: 2011-02-20, 19:05
GG: 0
Moje maszyny: Kobuz
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Grzesiek_Bieszczady » 2012-01-16, 21:38

Jeśli przerywacz od wołgi pasuje to znaczy że ten od uazów też ?

Awatar użytkownika
man on the WSK
Posty: 295
Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983
Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: man on the WSK » 2012-01-16, 21:55

Z tego co wiem to tylko od zapłonu starszego typu i tylko młoteczek. Taki sam młoteczek jest w iskrowniku silników rozruchowych do DT 75, JUMZ 6L (Białoruś), T 150 i innych radzieckich pojazdów. Tutaj link do platynek od uaza : http://allegro.pl/przerywacz-aparatu-za ... 44816.html

Awatar użytkownika
Grzesiek_Bieszczady
Posty: 122
Rejestracja: 2011-02-20, 19:05
GG: 0
Moje maszyny: Kobuz
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Grzesiek_Bieszczady » 2012-01-16, 22:12

Młoteczek od wołgi, kowadełko od czegoś innego i już mamy dobry przerywacz na pare tysięcy kilometrów, nie to co to chińskie dziadostwo. Niestety ale tak musimy kombinować jak chcemy bezawaryjnie jeździć.

Awatar użytkownika
man on the WSK
Posty: 295
Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983
Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: man on the WSK » 2012-01-16, 22:24

W tym przypadku to jest rosyjski oryginał. Te pojazdy doskonale sobie radzą w cieżkich warunkach - choćby Syberia i nic tam nie ma prawa się zepsuć po tak krótkim okresie czasu.

Awatar użytkownika
Kamil.Z
Posty: 141
Rejestracja: 2012-03-02, 17:20
GG: 1953902
Moje maszyny: WSK M06B3 74'
Lokalizacja: Gościęcino [GLE]
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Kamil.Z » 2012-06-18, 14:38

Czy jest jakaś różnica między produkowanymi współcześnie pierścieniami tłokowymi, a tymi z epoki?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Savier » 2012-06-18, 15:19

Jasne ;). Najlepiej jest brać z Primy Łódź, to oni kiedyś byli dostawcą części do naszych fabrycznych motorków.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Johnny » 2012-06-18, 18:06

Kamil.Z pisze:Czy jest jakaś różnica między produkowanymi współcześnie pierścieniami tłokowymi, a tymi z epoki?
W przypadku silnika 125 dostępne są pierścienie z okrągłymi zamkami i kwadratowymi. Te kwadratowe są bardziej oryginalne bo występowały w fabrycznych PRLowskich tłokach. Niestety pierścienie te nie mogą być stosowane zamiennie - kwadratowy kołek w tłoku -> kwadratowy zamek w pierścieniu. Okrągłe zamki można od bidy szlifować na kwadrat. Dlatego Prima nie jest zawsze najlepszym wyjściem bo ich pierścienie mają zamki jak w oryginale czyli kwadratowe :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość