Współcześnie produkowane części

Odpowiedz
Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: irek » 2011-05-13, 22:22

Nie zgodzę się, że rozklepanie jest łatwe. Owszem rozklepać to nic trudnego, ale rozklepać tak, żeby to ładnie wyglądało i dobrze pasowało to już sztuka.
Pomysł z kolankiem z nierdzewki bardzo dobry.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

volksturm
Posty: 63
Rejestracja: 2011-05-12, 14:55
GG: 0
Moje maszyny: CB500, Vespa PK50
Lokalizacja: Stolp

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: volksturm » 2011-05-13, 22:55

Mocujesz w imadle z końcówką do rur w środek wbijasz odcinek dopasowanego pręta mocno ściskasz następnie coś stożkowego odp. średnicy wciskasz w górę walisz młotem i już.Warto podgrzać przed zaciśnięciem w imadle koniec rury wystarczy tak aby zaczęło łapać kolor.Warto przed wyginaniem rurę wyżarzyć bo rury nierdzewne jak są kiepskiej jakości lubią pęknąć przy gięciu.

hartman

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: hartman » 2011-05-18, 08:55

Widział to ktoś kiedyś ? http://allegro.pl/wsk-125-mz-etz-150-tl ... 64289.html pewnie chiński szmelc ?

Awatar użytkownika
irek
Posty: 569
Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
GG: 7348413
Moje maszyny: Komar, WSK 175
Lokalizacja: Paszczyna
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: irek » 2011-05-19, 14:03

Koło sprzęgłowe małe na wał współczesne jest twardsze od oryginału. Pilnik nowego koła się nie chwyta lub bardzo kiepsko za to oryginał można piłować bez problemu. Wykonanie nowego jest ładniejsze ale za to wymiary wieloklinu są ciut mniejsze i to jest minus tego koła.
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4115
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: AudioBas » 2011-07-26, 00:29

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Kamil*
Posty: 164
Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
GG: 4510460
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
Lokalizacja: Świeżawy
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Kamil* » 2011-07-26, 17:47

AudioBas Ja kupiłem współczesnej produkcji i narazie trzyma ;)

Patrix954
Posty: 9
Rejestracja: 2011-04-15, 15:55
GG: 10154026
Moje maszyny: WSK M06 B1,WFM M06,Simson sr 50 org
Lokalizacja: Świnków/Krotoszyn
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Patrix954 » 2011-07-27, 12:55

Ma ktoś wspólczesne amortyzatory do wsk? Jak z jakością wykonania i czy pasują odpowiednio bez przeróbek??
Z WSK jest jak z kobietą pokochaj, rozbierz a ze skuterem jest jak z dziwką wsiadasz i jedziesz !

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: jannex » 2011-07-28, 09:32

Współczesne kolanka są ale pod cylinder wfm. Przy tych od wsk zawadzają o dolną belkę ramy i ciężko to spasować i trochę pierdzi na połączeniu z cylindrem. Za to na tym z wfm pasuje ok. Do brzmienia nie mam zastrzeżeń. Kolanko ma już dwa sezony z czego jeden nawet zimą jak nie miałem auta.i chrom dalej super, wystarczy przetrzeć. Za to tłok.... Ma tyle samo przebiegu co reszta a wczoraj po 70 km wycieczki i próbie na maksa złapałem zacier..
Mieliście kiedyś styczność z nowymi cewkami zapłonowymi? Jak wykonanie i trwałość?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Szczepan » 2011-07-28, 11:32

Nowe cewki wyglądają marnie, mają mniejszą ilość zwojów. Lepiej poszukaj jakiejś ZMD nawet używanej.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.


Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: WSK » 2011-09-03, 13:54

Przestrzegam przed zakupem linki obrotomierza do ETZ, mianowicie chodzi o wystający dzyndzel przy nakrętce- dzięki niemu nie nakręcimy tego na ślimak ponieważ będzie on blokował, należy go spiłować, roboty 1-2min, lecz widać że ktoś kto to robi nigdy nie przyłożył nawet takiej linki do MZ...
linkaocb.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

marek_k-750
Posty: 53
Rejestracja: 2011-02-13, 16:08
GG: 8690957
Moje maszyny: etz 251
wsk 175
WFM m06
KMZ K-750
jawa i cz 350
Lokalizacja: Uniemyśl
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: marek_k-750 » 2011-10-09, 14:12

To teraz ja dodam kilka słów. Cylinder żeliwny z allegro od użytkownika motonet. http://www.allegromat.pl/aukcja88066. Jakość wykonania jest tak kiepska że po wyciągnięciu z pudełka cylindra odrazu zgłosiłem do reklamacji. Tłok miał tylko strzałke nabitą i mogę się założyć że po założeniu albo rozsypie się na kawałki albo odrazu spuchnie. Tak kiepskiej jakości. Cylinder to już w ogóle porażka. Kanały prostokątne. a dolot pod kątem 90 stopni. Mocowanie na gażnik nie w osi. Tak że po założeniu gażnika trzeba było by rozpiłowywać w środku aby progów nie było. Zdjęcia jak znajdę to wyśle bo jeszcze gdzieś miałem. Krótko mówiąc totalna porażka. Przerywacz wsk 175. Tak jak pisali inni rozsypał się na kawałki i trzeba było piłować wcześniej do odpowiednich wymiarów. Następnie odpadło element dotykający kowadełka który przenosi prąd na cewkę WN nie wiem jak to się fachowo nazywa. aby jeżdzić spawarką lekko przymocowałem. Przejechałem około 100km i pękła spreżyna. chciałem pospawać ale okazało się że zrobione było z hartowanego kociego gó$na. Powiecie że nie można tego pospawać. postanowiłem skręcić je ze stara sprężyna od kowadełka. Wiertarką chciałem zrobić otwór. przez chińskie kowadełko przeszło jak przez masło. Z kolei przez oryginalne nie mogłem się przewiercić. Tak czy inaczej kowadełko to totalny szrot. Kolejna cześć nakrętki od wałka zdawczego. Nie wiem z czego one są robione ale chyba z plastiku. kolejna cześć oring od kopki. Nie dość widoczne są na nim odlewy. To dodatkowo jest za cienki. Prawie o połowe. jak znajde to zrobię zdjęcie. Teraz historia gażnika. jakosć mówi sporo za siebie. Nie dość że silnik się mulił na nim. To jeszcze ciekł. Jak się okazało po rozkręceniu nie posiadał on siateczki (filtra) Źle wyfrezowane otwory na dysze. Po przebiegu około 20 km wypadł mi z niego zaślepka mosiężna po odwiercie od regulacji paliwa na biegu jałowym. Pod gażnikiem taka kropeczka. Jedynie co z gaznika się przydało to przepustnica i cały element z pływakiem. Wszystkie elementy kupowane były w motonet koronkowo. Jedynie co mają dobre to polskie pierścienie. Ale jak komuś zależy na czasie to nie warto kupować. Ja czekałem ponad 2 tygodnie na towar taki mają regulamin że w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy wysyłają towar super szybkim kurierem 7. który paczkę która została wysłana w środę dostarczył mi dopiero w poniedziałek mimo że w czwartek o 10 paczka znajdowała się 20 km odemnie. 2 sprawa jak wspomniałem wcześniej to reklamacji cylindra. cylinder musiałem wysłać na swój koszt. Na zwrot pieniędzy musiałem czekać ponad miesiąc a może i więcej i po miesiącu wkurzyłem się i powiedziałem że zrobie u nich zakupy w kosztach cylindra. Zgodzili się ale musiałem dodatkowo pokrywać koszty wysyłki. Tak że musiałem zapłacić za przesyłkę w 2 strony. i wyszło mnie to 32zł to tyle.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Savier » 2011-10-09, 21:31

Cylindry nowe rzeczywiście szroty... :/
Czy miał ktoś "w dłoniach" nowe kolanko do lelka/bąka? Jakiej są jakości? Nie przebarwi mi się po 1k km?
http://www.skuterdebica.hg.pl/inc/display.php?id=2158

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Stary » 2011-10-10, 22:42

Kolanko do Junaka z Agmotu straciło chrom po 2km. Słownie: 2 kilometry, dwa tysiące metrów.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Savier » 2011-10-11, 12:59

Również mam nowe kolanko do WFM 125 i po około 1.5k km wychodzi już przebarwienie. Dlatego też zastanawiam się czy warto kupować nowy wyrób czy szukać używanego i chromować.

hartman

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: hartman » 2011-10-11, 16:50

No te kolanka za 40 czy 50 zł to mnie nie dziwi.Cieniutki chrom żywcem kładziony na cienką rurkę to i odpada,przebarwia się w momencie. Lekko się w to uderzy i odpada,rysy wychodzą.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Stary » 2011-10-11, 17:58

Zawsze można zamówić u Hatmanna surowe i samemu chromować. Najprawdopodobniej to on jest ich producentem, tak samo jak nowych wydechów do 175 - widziałem, macałem, są ***zajeb***.

hartman

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: hartman » 2011-10-11, 18:51

Lepiej by zrobił tłumik jak w mr16 puszczany lewą stroną. Z chęcią bym wtedy nabył.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: wujcio » 2011-10-11, 19:07

hartman pisze:Lepiej by zrobił tłumik jak w mr16 puszczany lewą stroną. Z chęcią bym wtedy nabył.
Żal CI było wydać 30 zł na kalendarz ;) więc pewniebyś nie wydał na taki wydech 500-600 zł ;)

http://www.wueska.pl/viewtopic.php?p=490072#p490072

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Współcześnie produkowane części

Post autor: Muciek » 2011-10-11, 19:30

Samemu machnąć spawaka i do chromu drogo by wyszło?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości