ETZ 301

Odpowiedz
Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

ETZ 301

Post autor: luk@sz » 2007-01-08, 21:23

Niedawno Kolega paweł którego niektórzy znają ze starego forum, kupił sobie mz.Dał za nią 170zł :shock: gościu który ja sprzedawał myślał ze się skrzynia rozleciała bo silnikiem nie szło ruszyć.Paweł ja kupił i zaraz w ten sam dzien rozkręciliśmy ją i okazało sie ze winne jest zabezpiezenie na simering (od strony sprzegła)wyleciało bo było żle załozone i zbokowało tryby.Po za tym zabezpieczeniem wszystko grało.Kiedy ściagliśny cylinder okazało sie że jeden pierćcien jest pęknięty. pojechaliśmy do sklepu kupilismy od 251 i co? nijak nie pasuje. zawozimy pierścienie do sklepu i mówimy ze średnica na cylindrze jst 75,5mm a nie 69mm.Gosciu zdziwiony patrzy sie na nas i mówi ze on z taka średnicą w etz sie jeszcze nie spotkał. Przyjeżdżamy do domu patrzymy w neta i wtyszło na to ze to etz 301 a nie 251.wsadziliśmy na jednym pierścionku i śmiga ;-) teraz czeka na malowanie (i na drugi pierśćień).

Awatar użytkownika
Firewall
Posty: 225
Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
GG: 0
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Post autor: Firewall » 2007-01-08, 21:27

Całkiem możliwe, że to ETZ 301 choć bardziej prawdopodobne że 251 przerobione na 301. Są 2 możliwości albo gościu wstawił orginalny gar z tłokiem od 301 albo przeszlifował cylinder 250 na 291 ccm i dopasował tłok ;-) Zobacz ile zostało jeszcze materiału w tuleji, jak mało tzn. że to gar od 251 tylko przeszlifowany ;-)

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-01-08, 21:57

tojest napewno wersja eksportowa bo jest przywiezona z anglii.A raczej jest gar z tłokiem od 301 bo nie widać sladu szlifu.

I teraz mamy problem zebi dostać pierścień od 301 :roll:

Awatar użytkownika
Firewall
Posty: 225
Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
GG: 0
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Post autor: Firewall » 2007-01-08, 22:08


Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-01-08, 22:28

temu gościowi z allegro juz dawno napisałem i naodpisał jednym słowem ,,NIE"
i dzięki za adres tej firmu moze tam cos wygrzebiemy :-> ;-)

Tig8
Posty: 21
Rejestracja: 2007-01-08, 02:18
GG: 0
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: Tig8 » 2007-01-09, 00:10

Heh , od niedawna almot produkuje tłoki nadwymiarowe do ETZ 250/251 o średnicy takiej jak miały 300/301 :) żadna nowość :mrgreen:

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-01-09, 16:44

Tig8 pisze:Heh , od niedawna almot produkuje tłoki nadwymiarowe do ETZ 250/251 o średnicy takiej jak miały 300/301 :) żadna nowość :mrgreen:
tłoki nadwymiarowe do etz 250/251? :shock: o średnicy takiej jak 301? nie bardzo rozumiem jaki sens miał ten post :roll:

Tig8
Posty: 21
Rejestracja: 2007-01-08, 02:18
GG: 0
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: Tig8 » 2007-01-09, 21:03

Tak , o średnicy takiej jak w 301 . Cena to jakieś 70 - 90 zł za kompletny tłok :)

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-01-09, 21:58

tak tylko mi chodzi o samepierścienie a nie o tłok ;-)

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-01-10, 00:23

Mają pierścienie do trzysetki ;-) A sam link przyda się bo Almot słyszałem porządna firma, dobre tłoki robią a jakoś nazwa mi wypadła wcześniej.

Zakor
Posty: 10
Rejestracja: 2007-04-28, 22:40
GG: 0
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: Zakor » 2007-05-03, 19:09

Witam sam mam etkę tylko że 250 i z tego co wiem to u mnie można kupić pierścienie do etki 301 ale tylko nominalne jak coś to sie przejde i spytam.
Ale wiem że tak jak etki 250 i 251 (to prawie tan sam silnik) miały 3 pierścienie sprawdziłem to u siebie podczas remontu.
Pozdrawiam
Rozpędzić się jest łatwo gorzej zahamować

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-05-05, 21:33

nie nie musisz pierścienie juz mam
:zdrowko:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości