Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

Odpowiedz
leho6694
Posty: 143
Rejestracja: 2015-08-21, 21:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 Garbuska 72r,Jawa 350 TS,WSK M06B3
Lokalizacja: Chełm
Kontaktowanie:

Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

Post autor: leho6694 » 2017-09-18, 14:51

Mam silnik Mińska po przebiciu korbowodu z yz250, tłok w gmp teraz mi nie dochodzi do krawędzi tuleji cylindra ok.1mm, w dmp brzeg denka tłoka jest wyżej od dolnej krawędzi okna wydechowego ok.1-1,5mm, w dmp tłok przesłania okna płuczące ok,2mm. Dodam ,że tłok to almot. Mam też drugi silnik Mińskowy z oryginalnym wałem, zamontowany w nim tłok ma napis WSK150, nie wiem co to za tłok, tak kupiłem już silnik(w domyśle ,że ktoś tak jeździł) i tu podobnie to wygląda. I takie pytanie się rodzi nigdy na to nie zwracałem uwagi, czy to ma tak być w 2t? Czy czasem okna płuczące w dmp nie powinny się otwierać całe, a brzeg denka tłoka być równo z dolnymi krawędziami płuków i wydechu? Na zdjęciach między strzałkami malowanymi markerem jest okno wydechowe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2017-09-22, 05:54 przez leho6694, łącznie zmieniany 6 razy.

blackrider
Posty: 95
Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
GG: 0
Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75'
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontaktowanie:

Re: Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

Post autor: blackrider » 2017-09-18, 16:53

Nie widać fotek.

leho6694
Posty: 143
Rejestracja: 2015-08-21, 21:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 Garbuska 72r,Jawa 350 TS,WSK M06B3
Lokalizacja: Chełm
Kontaktowanie:

Re: Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

Post autor: leho6694 » 2017-09-21, 12:00

UP

bayu
Posty: 394
Rejestracja: 2012-07-15, 00:25
GG: 0
Moje maszyny: vs800
Pannonia
WSK125x2
Honda XL-500
Junak M10 skradziony
Lokalizacja: Krakow
Kontaktowanie:

Re: Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

Post autor: bayu » 2017-09-29, 15:45

Korba jest na pewno odpowiednio dobrana, Natomiast tak to wygląda w wielu silnikach 2t Fabrycznie tak zrobili, MZ tez tak ma, zawsze mnie to wkurzało, często dolna krawędź okna jest poniżej krawedzi denka tłoka, co wzorcowo nie powinno tak wyglądać szczególnie przy oknach płuczących. Może mieli w tym jakiś cel trudno powiedzieć.

Natomiast to że w GMP tłok jest ciut niżej tulei to tez normalne. zazwyczaj tak jest.

Bresio95
Posty: 41
Rejestracja: 2016-06-15, 22:03
GG: 0
Moje maszyny: Romet Ogar 200
Romet Komar 2350
Romet Minsk 125 Typ 400A
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

Post autor: Bresio95 » 2017-09-30, 11:44

Według mnie wszystko jest w porządku. Po prostu są to wady produkcji seryjnej.

leho6694
Posty: 143
Rejestracja: 2015-08-21, 21:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 Garbuska 72r,Jawa 350 TS,WSK M06B3
Lokalizacja: Chełm
Kontaktowanie:

Re: Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

Post autor: leho6694 » 2017-09-30, 14:26

bayu pisze:
2017-09-29, 15:45
Korba jest na pewno odpowiednio dobrana, Natomiast tak to wygląda w wielu silnikach 2t Fabrycznie tak zrobili, MZ tez tak ma, zawsze mnie to wkurzało, często dolna krawędź okna jest poniżej krawedzi denka tłoka, co wzorcowo nie powinno tak wyglądać szczególnie przy oknach płuczących. Może mieli w tym jakiś cel trudno powiedzieć.

Natomiast to że w GMP tłok jest ciut niżej tulei to tez normalne. zazwyczaj tak jest.
Bresio95 pisze:
2017-09-30, 11:44
Według mnie wszystko jest w porządku. Po prostu są to wady produkcji seryjnej.
Dzięki :cool:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość