Mińsk 125 400/400a

Odpowiedz
maq
Posty: 74
Rejestracja: 2018-05-16, 18:48
GG: 0
Moje maszyny: na razie brak, szukam wsk 125
Kontaktowanie:

Mińsk 125 400/400a

Post autor: maq » 2018-06-22, 21:06

Pytanie, czy warto się interesować tymi motorkami?
Kuzyn z przemyskiego mówi, ze u nich tego jeździ sporo z uwagi na bliskość źródła części i że można znaleźć sprawny i zarejestrowany egzemplarz za np. 1000-1200 zł. Są wersje i białoruskie i polskie 400/400a.
Ja jestem kompletnie zielony w tym temacie. Ktoś coś napisze?

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: Mińsk 125 400/400a

Post autor: janosikmz19822 » 2018-06-24, 02:45

Białoruska podobno lepsza i mniej problemów z elektryką .
Części bez problemu znajdziesz do tego .
Nie ma platynek jest moduł to jest tak jak by ulepszona wsk 125 z biegiem więcej .
I zeczywscie sa na obecną sytuację w dobrych pieniądzach bo sa dość młode po 90 roku .
Dobry egzemplarz w dobrych pieniądzach warto zawsze atakować rynek się zmienił a wsk podrożały mińsk to dobra alternatywa .

maq
Posty: 74
Rejestracja: 2018-05-16, 18:48
GG: 0
Moje maszyny: na razie brak, szukam wsk 125
Kontaktowanie:

Re: Mińsk 125 400/400a

Post autor: maq » 2018-06-24, 19:01

A na czym te problemy z elektryką polegają w polskich?

Awatar użytkownika
Posimsonowany
Posty: 31
Rejestracja: 2020-02-13, 19:17
GG: 0
Moje maszyny: Simson’87,minsk 125typ400'88,wsk m06b3'84,wsk m06b3'79
Kontaktowanie:

Re: Mińsk 125 400/400a

Post autor: Posimsonowany » 2020-09-29, 13:33

Wiem,że temat stary,ale warto go ponownie poruszyć. Sam około 2 miesiące temu nabyłem taki motocykl,zrobiłem nim około 2k km.Motocykl jest bardzo elastyczny jak na tak starą i prostą konstrukcję.Części do tego w PL jest mało,jak już nam ich potrzeba to lepiej sobie sprowadzić je z Ukrainy/Białorusi(kosztują bardzo mało).Silnik typu 400 praktycznie wgl się nie psuje i byle by miał paliwo,iskrę i olej i on będzie chodzić.A co do elektryki to po prostu wersja polska jest mniej udana,ale nie sprawia większych problemów(poza tym,że ciężko się ją serwisuje)(często w org kable poprowadzone są jak dla obcego,totalnie zmiksowane kolorami).Sama jakość wykonania jest w miarę spoko.Jedynie można się przyczepić do jakości gum(te org pomimo,że motocykl dużo nie jeździł itp pękają gorzej niż w zjeżdżonych wskach)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość