mińsk 125 problem

Odpowiedz
marc1990
Posty: 30
Rejestracja: 2007-09-09, 12:38
Lokalizacja: opolskie,opole
Kontaktowanie:

mińsk 125 problem

Post autor: marc1990 » 2008-01-01, 18:31

czy podłączenie na odwrót cewki do zapłonu bezstykowego moze być powodem niepalenia motocykla(iskra jest)??jezeli od modułu idą 2 kabelki do cewki to odwrotne podłaczenie moze mieć wpływ na silnik??

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2008-01-01, 18:59

Może być powodem niepalenia motocykla. Poza tym cewka będzie się grzała. Złe podłączenie modułu zapłonowego może być równoznaczne z jego uszkodzeniem. Czasami nawet kolejność podłączenia kabli ma znaczenie dla dobra elektroniki (w moim przypadku masa jako pierwsza).

leho6694
Posty: 164
Rejestracja: 2015-08-21, 21:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 Garbuska 72r,Jawa 350 TS,WSK M06B3
Lokalizacja: Chełm
Kontaktowanie:

Re: mińsk 125 problem

Post autor: leho6694 » 2017-07-12, 07:00

Odkop, a ja mam taki problem, że styki na cewce zapłonowej nie są oznaczone, jak to w takim przypadku prawidłowo podłączyć? Dwa, to jak montować tłok tzn. zamki w którą stronę, wiem ,że w mińskach było to modzone i w jednych silnikach w jedną stronę a drugich w drugą. Mój silnik to 3.112 czyli ten co ma czopy wału pod łożyska 17 fi wew. a simery 20 i smarowanie łożysk wału ze skrzyni. Cytat z ruskiej instrukcji puszczony przez google translate:

,,W celu dokładnego dopasowania do tłoków cylindrów największa średnica podziału spódnicy w
Trzy grupy - 0; 1 i 2, które są połączone z odpowiednią grupą cylindra indeks
są umieszczone na dnie (Tabela 2.1.). Wytłoczona w tej samej strony z napisem „Vyhl.” Wskazuje
kierunek prawidłowego zainstalowania względem tłoka do portu wylotowego. musi być
należy pamiętać, że od położenia tłoka modelu M-106 jest zmieniona. zanim on
kołki zainstalowane z powrotem do otworu wlotowego, a strzałka „Vyhl.” został skierowany
kołkami. M 106-modele kołek 3.111 i 3.115 tłokowego przedstawione
a strzałka „Vyhl.” jest skierowana do styków. Aby nie popełnić błędy podczas instalacji,
trzeba trzymać mocno w pamięci: do cylindra M-106, 3.111 i 3.115 zestawu tłokowego
Kołki przekazania do okna wylotowego i M-105 cylindry - kołki powrotem do
otwór wlotowy. Niewłaściwy montaż tłoka prowadzi do zaprzestania tłoka
Pierścienie w cylindrze okna i uszkodzenia, a niekiedy uszkodzenie tłoka, cylindra lub pękanie
pręt``

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: mińsk 125 problem

Post autor: Mixol » 2017-07-18, 22:18

Numer wysłałem na pw dzwoń jutro to Ci pomogę.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość