Strona 1 z 1

Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

: 2017-09-18, 14:51
autor: leho6694
Mam silnik Mińska po przebiciu korbowodu z yz250, tłok w gmp teraz mi nie dochodzi do krawędzi tuleji cylindra ok.1mm, w dmp brzeg denka tłoka jest wyżej od dolnej krawędzi okna wydechowego ok.1-1,5mm, w dmp tłok przesłania okna płuczące ok,2mm. Dodam ,że tłok to almot. Mam też drugi silnik Mińskowy z oryginalnym wałem, zamontowany w nim tłok ma napis WSK150, nie wiem co to za tłok, tak kupiłem już silnik(w domyśle ,że ktoś tak jeździł) i tu podobnie to wygląda. I takie pytanie się rodzi nigdy na to nie zwracałem uwagi, czy to ma tak być w 2t? Czy czasem okna płuczące w dmp nie powinny się otwierać całe, a brzeg denka tłoka być równo z dolnymi krawędziami płuków i wydechu? Na zdjęciach między strzałkami malowanymi markerem jest okno wydechowe.

Re: Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

: 2017-09-18, 16:53
autor: blackrider
Nie widać fotek.

Re: Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

: 2017-09-21, 12:00
autor: leho6694
UP

Re: Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

: 2017-09-29, 15:45
autor: bayu
Korba jest na pewno odpowiednio dobrana, Natomiast tak to wygląda w wielu silnikach 2t Fabrycznie tak zrobili, MZ tez tak ma, zawsze mnie to wkurzało, często dolna krawędź okna jest poniżej krawedzi denka tłoka, co wzorcowo nie powinno tak wyglądać szczególnie przy oknach płuczących. Może mieli w tym jakiś cel trudno powiedzieć.

Natomiast to że w GMP tłok jest ciut niżej tulei to tez normalne. zazwyczaj tak jest.

Re: Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

: 2017-09-30, 11:44
autor: Usunięty
Według mnie wszystko jest w porządku. Po prostu są to wady produkcji seryjnej.

Re: Mińsk M-3.312 rozrząd,gmp,dmp

: 2017-09-30, 14:26
autor: leho6694
bayu pisze:
2017-09-29, 15:45
Korba jest na pewno odpowiednio dobrana, Natomiast tak to wygląda w wielu silnikach 2t Fabrycznie tak zrobili, MZ tez tak ma, zawsze mnie to wkurzało, często dolna krawędź okna jest poniżej krawedzi denka tłoka, co wzorcowo nie powinno tak wyglądać szczególnie przy oknach płuczących. Może mieli w tym jakiś cel trudno powiedzieć.

Natomiast to że w GMP tłok jest ciut niżej tulei to tez normalne. zazwyczaj tak jest.
Bresio95 pisze:
2017-09-30, 11:44
Według mnie wszystko jest w porządku. Po prostu są to wady produkcji seryjnej.
Dzięki :cool: