Regeneracja gwintu :)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Regeneracja gwintu :)

Post autor: AudioBas » 2011-10-21, 16:18

Ma ktoś może urządzenie zwane: Helicoil??

Coś takiego?
http://allegro.pl/helicoil-do-wymiany-z ... 43277.html

Mam uszkodzony gwint od klapy sprzęgła, chciałbym zrobić z tym porządek :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

kobuzwsk
Posty: 5
Rejestracja: 2011-10-08, 15:04
GG: 0
Moje maszyny: kobuz, m06
Lokalizacja: Łęczna
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: kobuzwsk » 2011-10-21, 16:20

ja mam, regenerowałem tym sporo gwintów

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: AudioBas » 2011-10-21, 16:25

kobuzwsk pisze:ja mam, regenerowałem tym sporo gwintów
Hmmm... http://www.zumi.pl/trasa.html?loc1=Wroc ... 35-232-246

Interesuje mnie rozmiar M6...


Ciężki jest zestaw bez opakowania tzn: wiertło, gwintownik, wkrętak, wybijak?
Zmieści się w kopertę bąbelkową?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: jarek » 2011-10-21, 18:59

a ten gwintownik to jakiś standardowy rozmiar ?? bo jak tak mam komplet gwintowników by się przegwintowało na większy rozmiar i wtedy byś musiał kupić same wkładki http://allegro.pl/helicoil-sprezynki-do ... 43744.html reszta sprzętu to 5 minut roboty ze szlifierką i prętem ;)

termin21

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: termin21 » 2011-10-21, 19:52

Co ty kombinujesz Audiobas...
Ten dekiel trzyma sie bodajrze na 5 śrubach,najzwyczajniej w świecie popraw gwint zwykłą narzynką lub ew.o roz większy ,przykręć na imbusy(kupisz na jendośći) i z głowy.
W SHL M04 miałem uszkodzone wszsytkie ,naprawiłe mw ten sposób ,skręcone na imbusy i nic nei cieknie i super trzyma

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: AudioBas » 2011-10-21, 20:49

A kombinuje to, że to gwint w którym jest popychacz sprzęgła :)
I jak wciskam sprzęgło to klapa się odgina....
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: Johnny » 2011-10-21, 21:51

Te gwintowniki to jakiś specjalny patent. Raczej zwykłym gwintownikiem nie można tego zrobić ;(

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: Alien » 2011-10-21, 22:40

termin21 pisze:W SHL M04 miałem uszkodzone wszsytkie ,naprawiłe mw ten sposób ,skręcone na imbusy i nic nei cieknie i super trzyma
Jeśli piekło istnieje to w nim spłoniesz :-D

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: Muciek » 2011-10-21, 22:44

Przeca pisze rozmiary gwintownika i są to NORMALNE rozmiary także nie wiem o co wam biega kupujesz zwykły gwintownik wiertło i też możesz zrobić.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: AudioBas » 2011-10-21, 23:04

Muciek pisze:Przeca pisze rozmiary gwintownika i są to NORMALNE rozmiary także nie wiem o co wam biega kupujesz zwykły gwintownik wiertło i też możesz zrobić.
Gdzie masz napisane?? :P
Ja nie widzę..
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: Muciek » 2011-10-21, 23:17

"ZERWANEGO GWINTU M6x1 " Gwint M6 skok 1mm. I jeszcze "Z tej serii dostępne są na innych aukcjach następujące skoki gwintów: M5x0.8, M6x1.0, M8x1.25, M10x1.5, M12x1.75, M14x1.25
"

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: jarek » 2011-10-21, 23:28

Nie o to chodzi, problem jest w tym jaki rozmiar gwintu jest na zewnątrz wkładki, czyli jaki rodzaj gwintownika użyjemy aby wprowadzić wkładkę do naprawianego otworu. Idąc logicznym tokiem myślenia wymiar gwintu powinien być M8x1,25 natomiast jeśli ma wymiar M8x1 to już dupa blada, takiego skoku w podstawowym zestawie narzynek i gwintowników nie znajdziesz. Czyli trzeba kupić cały zestaw jaki jest podany w pierwszym linku, ewentualnie znaleźć taki gwintownik

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: Muciek » 2011-10-21, 23:43

Jaki jest fabrycznie gwint w tym co się Audiobasowi wyrobiło?

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: jarek » 2011-10-22, 00:18

Standard czyli M6

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: Muciek » 2011-10-22, 00:21

No to machnąć otwór pod "ósemkę" tulejkę redukcyjną z 6 dać i git.

termin21

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: termin21 » 2011-10-22, 00:43

Alien pisze:
termin21 pisze:W SHL M04 miałem uszkodzone wszsytkie ,naprawiłe mw ten sposób ,skręcone na imbusy i nic nei cieknie i super trzyma
Jeśli piekło istnieje to w nim spłoniesz :-D
Pier**le ten świat ,to właśnie on jest piekłem :evil:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: AudioBas » 2011-10-22, 02:28

Kilka silników jeszcze mam - pewnie z gwintami też może być problem więc chyba zainwestuję w to urządzenie :P
Baaa jak coś to kumplom usługowo też naprawię i się zwróci :P :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: jarek » 2011-10-22, 09:08

kupuj kupuj bo i w moich silnikach jakiś gwint do naprawy się znajdzie :D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: AudioBas » 2011-10-22, 09:11

jarek pisze:kupuj kupuj bo i w moich silnikach jakiś gwint do naprawy się znajdzie :D
Ano widzisz - wiedziałem, że szybko sprzęt zarobi na siebie heh :)

P.S jak tam piaskarka?? :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Regeneracja gwintu :)

Post autor: jarek » 2011-10-22, 09:21

Całkowity brak czasu, trzeba zlecić kilka robót, co nieco porobić, brak ogrzewania w garażu oraz pogoda za oknem całkowicie zniechęca do działania, promotorka ściga mnie żebym robił pracę dyplomową. Tak więc projekt zostaje zawieszony do wiosny :-( , lecz będę starał się powoli pchać to do przodu, czyli przetoczyć koło pasowe, zakupić odpowiednie węże itd.
Przez zimę trzeba coś w silnikach podłubać aby na wiosnę biły gotowe do użytku :-D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości