Strona 1 z 1

Regeneracja wału

: 2013-02-26, 21:23
autor: misiolek
Panowie możecie polecić jakiś warsztat w okolicy Świdnicy, Wałbrzycha, Wrocka, Ząbkowic gdzie regenerują wały ?
Chodzi mi o takich szpeców, którzy będą potrafili zregenerować wał do WSK oczywiście :)

Re: Regeneracja wału

: 2013-06-04, 19:48
autor: wfm125
We Wrocku bardzo dobrze robi gościu na Nowowiejskiej 115,Stadtmüller. Polecam go również jeśli chodzi o szlify cylindrów, od lat tym sie zajmuje ma pojęcie o tych motorach na początku ponoć się w tym tylko trudnił WSK, Jawy itp. Ogólnie mam motory po jego szlifach i jest super. ;-)

Re: Regeneracja wału

: 2013-07-02, 21:39
autor: misiolek
Dzięki za info, ale dałem sobie jednak spokój ... Znalazłem poprostu używany wał z epoki w dobrym stanie i tak sobie śmigam :)

Re: Regeneracja wału

: 2013-09-14, 11:09
autor: cienkibolo
wfm125 pisze:We Wrocku bardzo dobrze robi gościu na Nowowiejskiej 115,Stadtmüller. Polecam go również jeśli chodzi o szlify cylindrów, od lat tym sie zajmuje ma pojęcie o tych motorach na początku ponoć się w tym tylko trudnił WSK, Jawy itp. Ogólnie mam motory po jego szlifach i jest super. ;-)
Ten warsztat istnieje "od zawsze". Ojciec zawoził tam wały, cylindry do roboty jeszcze w latach 60 ubiegłego wieku.
Moje Pędzidło (K-58), jeździ do dzisiaj na silniku regenerowanym u niego.

Re: Regeneracja wału

: 2013-12-21, 23:16
autor: misiolek
Odebrałem wał i cylinder właśnie z MOTO FULLA z Nowowiejskiej.
Niestety czeka mnie reklamacja. Korbowód nie ma luzów na boki, a tłok z cylindrem spasowany jest do 0,2mm!! Tłok wpada w cylinder jak by miał z 20k km najechane. A powinien powolutku schodzić z cylindrze ....
Dla mnie katastrofa .. i znowu wyjazdy do Wro ;/


Żeby nie być gołosłownym dodaję filmik. Telefonem nagrany, ale wystarczy żeby zobaczyć.
http://www.youtube.com/watch?v=cQQ2GEpU ... e=youtu.be

Re: Regeneracja wału

: 2013-12-25, 20:19
autor: mundy1
Nie nie przyłożyli sie rzeczywiście do tej naprawy u Ciebie.

Re: Regeneracja wału

: 2013-12-25, 20:58
autor: bayu
Katastrofa, korba bedzie sie zacierac minimum to jest 0,2mm luzu do 0,5 mam korby do schl 175 M11 z igłom w głowce, o wiekszej nosnosci w stopie bo sworzeń wiekszy, generalnie niech oddaja kase,

cylinder ma pasowanie takie ze juz jest pewnie w granicy zużycia, ale to dlatego ze ze powiniscie zawsze nazucic luz z jakim ma byc zrobiony szlif, nigdy nie zostawiajcie tego warsztatowi, a przynajmniej pytajcie jaki mają zamiar zrobic, pozatym co to za zaklad moi zaufani fachowcy sami pytaja jaki maja zrobic szlif, lub cos proponują, jest konwersacja w kazdym razie, a nie takie niewiadomo coto jest wogole. szkoda kiepski ten zaklad.

Re: Regeneracja wału

: 2013-12-26, 01:19
autor: misiolek
No szkoda kuźwa bo musze jeździć i wyjaśniać takie pierdoły. Każdy szanujący się mechanik w życiu by tego nie puścił. Bez jaj. Każdy wie bez mierzenia, że korba ma mieć luz na boki, a nie góra-dól, a tłok w cylindrze ma schodzić pomalutku.
Po pomiarach wiadomo - katastrofa. Bez kitu, ale jeździłem do Ząbkowic - 20km od siebie szlify robić i wychodziły mistrzowsko. Chciałem tam zawieźć części, a tutaj zamiast warsztatu stoi ... LIDL ...
Teraz to już chyba wole zaufać chińczykom niż śmiesznym rzemieślnikom ..