WSK M06 B1 1968r

Odpowiedz
margo-31

WSK M06 B1 1968r

Post autor: margo-31 » 2009-02-12, 11:34

Witam, jestem nowy na forum, przedstawiałem się już w innym wątku, ale ja nie o tym.
Chciałem wam zaprezentować moją WSK-ę M06 B1 z 1968r, niestety wsk nie posiada żadnych dokumentów, oto kilka fotek prezentujących tę piękną maszynę z dawnych lat PRL-u..
DSCN1365.JPG
DSCN1366.JPG
DSCN1367.JPG
DSCN1368.JPG
DSCN1369.JPG
DSCN1372.JPG
DSCN1364.JPG
DSCN1371.JPG
Co o niej sądzicie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: Stary » 2009-02-12, 11:40

Dobry materiał do remontu. Ja mniej więcej w Twoim wieku kupiłem moją B1, z tym, że nie przypominała nawet wsk. Ta jest prawie kompletna, brakuje osłon no i amorków tył. Poza tym rewelacja - nawet instalacja w oryginale!

Powodzenia w odrestaurowywaniu!

margo-31

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: margo-31 » 2009-02-12, 11:57

Właśnie myślałem ją odrestaurować, ale najpierw chcę kupić trochę więcej takich PRL-owskich motocykli i dopiero wtedy się nimi zająć.. Amorty tylne są chyba od wsk-i B3, te oryginalne co były zostały połamane a osłon niestety już nie było jak ją kupiłem.
Jeszcze mam pytanko to siedzenie przy mojej wsc-e to chyba nie jest oryginalne, coś mi się zdaje że w tym roku inne było?
Jak myślicie jak bym ją chciał sprzedać w tym stanie jaka jest bez papiera to ile mógł bym za nią wziąść?

pawelk1993
Posty: 13
Rejestracja: 2008-12-30, 18:17
GG: 837897
Lokalizacja: MIerzeszyn (pomorskie)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: pawelk1993 » 2009-02-12, 12:50

Oryginalnie powinno być czarne z czerwonym na górze i bez tego paska w poprzek

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: Brat » 2009-02-12, 14:18

Jak wyżej bdb materiał do remontu, jeśli nie odwalisz remontu "na pałę" to na pewno będzie ładny cukierek z niej.

Awatar użytkownika
Jezus
Posty: 129
Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
GG: 5315407
Moje maszyny: M06B1 '70
Lokalizacja: Leszno/Wroclove
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: Jezus » 2009-02-12, 14:44

Bardzo ładna jest i niewiele części do skompletowania :)
powodzenia :)
Amen.

margo-31

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: margo-31 » 2009-02-12, 16:45

Ostatnio miałem z nią problem mały bo ułamał się jeden trybik w skrzyni biegów. Trybik to nic bo bez problemu go naprawiłem tylko najgorzej było ściągnąć magneto- było zapieczone gdyż nie było sciągane parę ładnych lat, różnymi specyfikami pryskałem na niego żeby zszedł, ale nie dało rady. W końcu któregoś dnia wziąłem go na siłę i zeszedł bez problemu.. :D
Ale wsk-a jest super w ogóle się nie psuje jeżdzi pięknie nic nie stuka i nie puka w silniku spoko sprzęcik..

Zapomniałem jeszcze dodać, że ta WSK-a jest jeszcze na niskiej ramie żadko spotykane..

Zapraszam na wycenę mojej WSK
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=39&t=4136" target="_blank" target="_blank


Opcja Edytuj nie gryzie, nie piszemy posta pod postem! Adamos

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: Wężu » 2009-02-12, 19:45

Ostatnio dużo B1 na forum, to dobrze ;) Zauważyliście, że większość starych Wuesek ma olginalny lakier a te nowsze to prawie nigdy?
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
LukaSS
Posty: 54
Rejestracja: 2009-01-09, 23:01
GG: 6429228
Lokalizacja: Biała Podl.Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: LukaSS » 2009-02-12, 22:02

B1 były malowane farbami piecowymi które są bardzo trwałe. Niby te po 70 roku też, ale ich jakośc jest mierna.

Chcesz mieć motocykl który jest wart kupe kasy? Rozbierz WSK na częsci pierwsze. Oczywiscie daj nową instalację, silnik porządnie wyremontuj i lekko podtuninguj (polerka kanałów, ich wyrównanie i zgranie z cylindrem, polerka komory korbowej). Elementy lakierowane nie majace odprysków lakieru (chyba że niewielkie) i nie pordzewiałe przepoleruj pasta polerską, tylko szparunków nie zetrzyj. Szparunki zrób od nowa. to co pordzewiałe i zniszczone i czego nie da sie uratować oddaj do lakiernika, przy okazji niech dobierze kolor z el. polerowanego pobierze. Złóz wszystko do kupy - stosuj jak najwięcej orygianlnych śrób, nakrętek... I daj zamiast selenu diode, selen po tylu latach nadaje sie do śmieci, załóż akumulator... Chromy jak mozesz to też wypoleruj, jak nie to kup te elemrnty z innej WSK...

Zobaczysz, Twoja WSK będzie warta wiecej niz taka pomalowana od zera, z nowymi chromami.

Polacy to taki głupi naród, że wierzą w to, że motocykl super odstawiony po maxymalnym remoncie jest wart najwiecej. Wcale nie! Jak niektórzy już zauważyli - na Zachodzie motocykle które nie były roemontowane od nigdy, jeżdzące maja największą wartośc, choć nie świecą nówką lakierem czy idealnymi szparunkai i chromami.
!!! Yamaha XTZ 750 Super Tenere !!!

orzeł175

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: orzeł175 » 2009-02-12, 22:33

Po co robisz chłopakowi młyn w głowie, patrz ile ma lat a ty piszesz takie bzdury najlepiej żeby ją pociął, i na złom zawiózł według ciebie sam jesteś naród głupi ja się nie podpisuje że jestem głupi

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: Mateusz WSK » 2009-02-12, 22:37

od zawsze wole org. stare moto z szopy niz po pełnym remoncie.przynajmniej wszystko org. nie dotknięte przez "mechaników" itd.
chcesz ją sprzedać ? bo skoro tak zabiegasz o wycene to wygląda to na to że w celu sprzedaży kupiłeś :].
w stan ładny dość trzeba przyznać :)
pozdr.

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: z-tomek » 2009-02-12, 23:24

Moim zdaniem to dobry materiał do renowacji. TAm gdzie oryginalny lakier jest w większośći nie ruszony porobił bym zaprawki. Oczywiście umył moto i przepolerował. Ewentualnie remont od podstaw. Wystarczy jej troche czasu poświęcić i będzie cieszyć oko :]

Awatar użytkownika
LukaSS
Posty: 54
Rejestracja: 2009-01-09, 23:01
GG: 6429228
Lokalizacja: Biała Podl.Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: LukaSS » 2009-02-13, 00:08

Orzeł, nie zapieniaj się :mrgreen: zmarszczek dostaniesz mądralo.
!!! Yamaha XTZ 750 Super Tenere !!!

margo-31

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: margo-31 » 2009-02-13, 00:10

Narazie nie będę jej ruszał - stan nie jest zły, niech będzie taka jaka jest, może potem jak wpłynie trochę kasy to po kombinuje..
A ty Orzeł175 zdaje się że masz tyle samo lat co ja 16 i chyba mówiłeś także o sobie;) Ale LUZ :D
Narazie interesuje mnie tylko wycena tej WSK jak będę miał zamiar ją sprzedać to napiszę w odpowiednim do tych spraw dziale :)

orzeł175

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: orzeł175 » 2009-02-13, 08:28

Nie zapieniam się tylko do głupota pisać róbtuning silnika wski a pójdzie za więcej zresztą każdy robi jak chce ja bym nic nie ruszał szkoda jedyne co to uzbierał kasę na pochromowanie tego i tamtego.Jestem rok starszy ;-)

margo-31

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: margo-31 » 2009-02-13, 10:44

Tak właśnie myślę - doczyszcze ją porządnie, wypucuje i tyle narazie.
Może jak będę miał kasę to się nią zajmę, ale teraz jej stan moim zdaniem zły nie jest wystarczy jej tylko w tym momencie porządne czyszczenie..

Awatar użytkownika
shlmatis
Posty: 156
Rejestracja: 2007-12-12, 12:39
GG: 12412133
Lokalizacja: Świniarsko / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: shlmatis » 2009-02-25, 16:31

Po pierwsze motorek ładny. Do porawek i skompletowania . Nie kupuj narazie więcej motocykli bo się pogubisz. Ja na własnym przykładzie to mówię. Mam kupę rzęchów i z tego nic nie dopracowane. Naprawdę jak tak zrobisz to zanim wyremontujesz jeden motocykl to cię będzie kosztowało dużo więcej pracy niż robienie singla. Jak już skończysz i będzie czym jeździć i z czym się pokazać to sobie kupisz następny i następny i zajmiesz się ich wgłębną restauracją.
Grono motorków rośnie jak na drożdżach :)

Ekipa Południe

Awatar użytkownika
Pabelek188
Posty: 17
Rejestracja: 2008-10-24, 20:19
GG: 6246745
Lokalizacja: Otyń/Nowa Sól/Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 1968r

Post autor: Pabelek188 » 2009-03-18, 22:29

Zgadzam się z shlmatisem pogubisz sie i to szybko ;p ja mam dwie WSk jedna 175 m21w2 Kobuz i właśnie M06b1 i powiem szczerze, że nie łapie sie czasami co do czego, bo jest tego za dużo. Kiedyś robiłem dokładnie jak ty. Chciałem kupić dużo motocykli i je naprawiać, ale teraz się wszystko zmieniło i chce zając się jedną a reszte sprzedać. Po pierwsze żeby zrobić ładnie motor potrzeba dużo kasy i jeszcze więcej czasu. Dlatego radze Tobie abyś zrobił najpierw jedną na "picuś glancuś" i dopiero później zabrał się za następne.

Co do m06b1 siedzenie nie do końca oryginalne ponieważ tak jak ktoś wspomniał poszewka była czarno-czerwona i w b1 wprowadzono już osłony filtra powietrza. i chyba tego brakuje czego inni chyba nie wymienili. :)) bo w normalnych m06 była skrzynka na narzędzia a tutaj już pierwsze boczki :))

Podsyłam ciekawy link, który potwierdza to co mówię :)) (piszę)
wsk_m06_b3_kos.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Liczy sie pasja, reszta to kwestia czasu.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości