Lekko dobijające tylne zawieszenie
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Miękkie tylne zawieszenie - jak to naprawić?
od kiedy złożyłem WSK mam pewien problem i to przez własną głupotę a dokładnie miałem dwie pary amortyzatorów tylnich zakryte i odkryte (to co mam teraz) no i zdecydowałem z dwóch złożyc jedno a porządne żeby leciutko chodziły itp. i kombinowałem aż mi się udało (chodziły tak lekko że można było scisnąć w rękach) no i mam problem bo każdy dołek i błotnikiem zaliczam opone tył aha zapomniałbym to twardsze opyliłem na allegro no i teraz mam pytanie czy lepiej bedzie wymienić całe amortyzatorki i kupić na allegro twardsze uzywki bo w moich jak zdejmę sprężyne to te śroedki chodzą leciutka czy one też kwalifikują się do wymiany czy wystarczy zmienić sprężyny ??
Ma ktoś na zhandlowanie twarde amorki tył ??
Ma ktoś na zhandlowanie twarde amorki tył ??
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
no to akurat wiedziałem ale chodzi mi głównie o to czy zmiana oleju wogule coś da ?? będą twardsze ??ŻbiKu pisze:W tylnych też się olej zmienia
aha i jak dalej go rozebrać bo po zdjęciu sprezyny na tym calym amorku (w miejscu z ktorego wychodzi ten cały pręt który amortyzuje) jest takie denko z dziurkami dwoma o ile się nie myle jak to rozebrać ??
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Oczywiście, mogą odzyskać sprawność porównywalną do tej jaką miały po wyprodukowaniu. Zresztą nie wiadomo czy tam w ogóle jeszcze jest olejczy zmiana oleju wogule coś da ?? będą twardsze ??
To denko się najzwyczajniej odkręca. Możesz czymś puknąć jakby nie chciało pójść.takie denko z dziurkami dwoma o ile się nie myle jak to rozebrać ??
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Wlewasz olej przeznaczony do amortyzatorów, ja z przodu wlałem Amortyzol, z tyłu jak będę robił amorki to też ten wleje. A ile na tył to niestety nie wiem ale zdaje mi się że lejesz tak jak na przód, czyli 90cm3 na amorek...albo mniej..napewno nie więcej.
Ostatnio zmieniony 2007-03-25, 00:36 przez ŻbiKu, łącznie zmieniany 1 raz.
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
No amorki to ja sobie pięknie naprawiłem. Miałem ten sam problem co Ty.
Rozbierz amortyzatory, zobacz czy są na nich pierścienie - dobre. Jeśli tak to wyczyść je dokładnie wewnątrz - np. umyj benzyną. Potem wymień wszystkie uszczelniacze i na końcu wlej świeży olej. Skręć je i po skręceniu należy je zabezpieczyć przed samo odkręceniem.
Składamy je i jeździmy.
Rozbierz amortyzatory, zobacz czy są na nich pierścienie - dobre. Jeśli tak to wyczyść je dokładnie wewnątrz - np. umyj benzyną. Potem wymień wszystkie uszczelniacze i na końcu wlej świeży olej. Skręć je i po skręceniu należy je zabezpieczyć przed samo odkręceniem.
Składamy je i jeździmy.
- Wojtek
- Posty: 955
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Oleju wlewasz tyle żeby tłoczysko cały czas było zanurzone niezależnie od ugięcia w amortyzatora w danej chwili. Innymi słowy lejesz do pełna bo inaczej nie będzie tłumienia.
Chyba że jest to jakaś nietypowa konstrukcja bo prawdę powiedziawszy amorków od WSK nie rozbierałem.
Chyba że jest to jakaś nietypowa konstrukcja bo prawdę powiedziawszy amorków od WSK nie rozbierałem.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
- Sobi
- Posty: 87
- Rejestracja: 2007-01-03, 15:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
- Adamos
- Posty: 162
- Rejestracja: 2007-01-04, 10:07
- GG: 5534560
- Moje maszyny: WSK - M06 B1, M06 L, gil, M21W2, kos
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- lukh6
- Posty: 116
- Rejestracja: 2009-05-05, 19:27
- GG: 0
- Lokalizacja: Bystra
- Kontaktowanie:
Lekko dobijające tylne zawieszenie
Witam dziś zabrałem się za remont amortyzatorów tylnich w wsk b3 wyczyśćiłem nalałem oleju i tu jest problem po złożeniu mogę rękoma go docisnąć do samego końca a to się nie wraca.Czy tak ma być??
Bardzo proszę o pomoc.
Bardzo proszę o pomoc.
- Weros
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-12, 21:28
- GG: 0
- Lokalizacja: sochaczew
- Kontaktowanie:
Re: Kąpresja??
jeżeli mówiąc złożyłem wszystko nie liczysz założenia sprężyn to tak on tylko tłumi
- lukh6
- Posty: 116
- Rejestracja: 2009-05-05, 19:27
- GG: 0
- Lokalizacja: Bystra
- Kontaktowanie:
Re: Kąpresja??
No naraźie sprężyn nie zakładałem wiec to tak ma być?
- Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
- Kontaktowanie:
Re: Kąpresja??
Przecież to właśnie sprężyny odpowiadają za "dobijanie". Myślałeś, że one są tylko dla ozdoby?
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Kąpresja??
W amortyzatorze nie można mówic o kompresji.Nie przejmuj się tym zjawiskiem.Jeśli wymyłeś wszystko i wymieniłeś olej i nic nie wycieka,to pozostaje Ci zregenerowac powłoki lakierniczo-galwaniczne i cieszyc się z "nowych" amortyzatorów.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- lukh6
- Posty: 116
- Rejestracja: 2009-05-05, 19:27
- GG: 0
- Lokalizacja: Bystra
- Kontaktowanie:
Re: Kąpresja??
A sprężyny mają nie zbyt dobry chrom i czy opłaca się je pomalować chromem w sprayu?
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: Kąpresja??
Nie.czy opłaca się je pomalować chromem w sprayu?
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
-
- Posty: 220
- Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
- GG: 9296900
- Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: Kąpresja??
Chrom w spraju zacznie po tygodniu użytkowania okropnie odłazić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości