WSK M06-L 1964r.
- km79
- Posty: 32
- Rejestracja: 2009-08-06, 10:30
- GG: 7733412
- Lokalizacja: Bilgoraj
- Kontaktowanie:
WSK M06-L 1964r.
Witam, oto moja WSK M06-L 1964r.
1 2 3
1 2 3
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Cóż,pozostaje pozazdrościc bardzo ładnie utrzymanego weterana z masta Motóra
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Bardzo ładna eLka, tylko proszę, załóż fajkę... Chętnie zobaczyłbym inne Twoje motocykle
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Ładnie się zachowała,pochowaj te linki co wystają i fajka tak jak kolega wyżej powiedział
Czekamy na zaprezętowanie reszty motocykli
Czekamy na zaprezętowanie reszty motocykli
Polish motorcycles never die !!!
- km79
- Posty: 32
- Rejestracja: 2009-08-06, 10:30
- GG: 7733412
- Lokalizacja: Bilgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Fajka już założona (zdjęcia robione po remoncie zapłonu, stąd ten drucik), pozostał jeszcze ślimak i linka do licznika, lewy tylny amortyzator zamienić na bordowy, linka przedniego hamulca, podłączyć instalację i jeszcze kilka innych drobiazgów. Kierownica jest od M06 B1, szkło lampy od PF125p (do wymiany).
Zastanawiam się co zrobić z rdzą na ramie, kołach i innych częściach?
Zastanawiam się co zrobić z rdzą na ramie, kołach i innych częściach?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- WSK
- Posty: 423
- Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
- GG: 9912702
- Moje maszyny: Kilka..
- Lokalizacja: Łąki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Piękna maszyna, a i kondensator wrzuć pod spód, będzie estetyczniej .
Pytasz się co zrobić z rdzą na ramie, masz dwie opcję albo generalka lakieru ew. lakieru samej ramy, albo pozostawić to w 100% oryginalnym stanie, po zdjęciach za bardzo nie widzę czy są to głębokie wżery czy tylko powierzchowna rdza. Mi na przykład coraz bardziej podobają się motocykle zachowane w 100% oryginalności włącznie z lakierem, ale wiadomo, że czasem ładniej i estetyczniej wygląda wspaniały remont, no cóż wybór należy do Ciebie. ;]
Pytasz się co zrobić z rdzą na ramie, masz dwie opcję albo generalka lakieru ew. lakieru samej ramy, albo pozostawić to w 100% oryginalnym stanie, po zdjęciach za bardzo nie widzę czy są to głębokie wżery czy tylko powierzchowna rdza. Mi na przykład coraz bardziej podobają się motocykle zachowane w 100% oryginalności włącznie z lakierem, ale wiadomo, że czasem ładniej i estetyczniej wygląda wspaniały remont, no cóż wybór należy do Ciebie. ;]
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
"make love, not war"
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Ładnie zawchowana WSK. Tak jak kolega wyżej napisał wybór należy do ciebie. JUa bym zrobił remoncik no ale to twój motor tak że twój wybór
- km79
- Posty: 32
- Rejestracja: 2009-08-06, 10:30
- GG: 7733412
- Lokalizacja: Bilgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Rdza jest raczej powierzchowna, postanowiłem na razie pozostawić ją jak jest, zabieram się teraz za malowanie i składanie Shl M04 z 51r. oraz składanie silnika do jawy 250.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
całkiem ładnie zachowana dwuramóweczka
napisz coś więcej o niej bo tylko foty wrzuciłeś i podałeś jaki model...
pozdr.
napisz coś więcej o niej bo tylko foty wrzuciłeś i podałeś jaki model...
pozdr.
- km79
- Posty: 32
- Rejestracja: 2009-08-06, 10:30
- GG: 7733412
- Lokalizacja: Bilgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Wueska prosto ze strychu, gdzie trochę zardzewiała, według opowieści używana była przez jeden sezon, założyłem do niej kierownicę od B1 gdyż oryginalna była zardzewiała (jeżeli ktoś jest zainteresowany to mam oryginalną do sprzedania) lewy tylny amortyzator chwilowo zapożyczony od B1, brakuje jeszcze kilku drobiazgów ale to kwestia czasu.Mateusz WSK pisze:całkiem ładnie zachowana dwuramóweczka
napisz coś więcej o niej bo tylko foty wrzuciłeś i podałeś jaki model...
pozdr.
5.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WSK M06-L 1964r.
Nie, nie remontuj jej. Wyczyść silnik + polerkę dekli.
Wypoleruj wszystkie aluminiowe elementy.
Zrób polerkę Lakieru.
No i kolanko i tłumik wymien..
Wypoleruj wszystkie aluminiowe elementy.
Zrób polerkę Lakieru.
No i kolanko i tłumik wymien..
- 175mirek
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 18:52
- GG: 1103489
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
polerka dekli w tym motocyklu nie wygląda zbyt ładnie,umyj je dokładnie w ciepłej wodzie z proszkiem i będzie git
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Polerka silnika przy nierestaurowanych blachach..gdzie tu sens?
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Czy mogę wiedzieć gdzie widzicie piękno że mówicie żeby nie remontować? Moja 64 wyglądała podobnie i ja jednak remont zrobiłem --> podobają mi się stare motocykle ale odremontowane
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06-L 1964r.
Są ludzie którzy cenią w pełni sprawne motocykle z widocznym śladem czasu i patyną.Jest róznica między motocyklem nigdy nie remontowanym ale nie doszczętnie zgnitym a wueską wielokrotnie i nieumiejętnie naprawianą która (o ile wogóle!) ledwo porusza się o własnych siłach.Takie sprzęty powinno się bezwzględnie remontowac (o ile jeszcze jest co) a remont dobrze utrzymanego i 100% orginalnego egzemplarza to już wybór właściciela.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości