Wojtku mało tu piszemy o membranie bo mało jeszcze się sam o tym wypowiadam a to dlatego, że na razie zrobiłem tylko 10 km i to po to, żeby wszystko poustawiać jak trzeba.Wojtek pisze:Czy płynne przyspieszanie to jedyna korzyść ze wstawienia membrany? Przydałoby się możliwość porównania tak abyś mógł prosto z seryjnej wueski przesiąść się na swoją i stwierdzić jakie są wyraźne korzyści. Z tego mało entuzjastycznego komentarza wynika że w zasadzie gra nie jest warta świeczki.
Będzie ładowanie to będą kilometry i opinie jak trzeba.
Płynne przyśpieszenie to tylko jedna z korzyści, widzę, że o wiele lepiej zapala motocykl na zimnym silniku (mój mikuni ma kiepskie ssanie i przed założeniem membrany zapalenie zimnego silnika nie było łatwe), osiąga wyższe obroty. Trzeba jeszcze sprawdzić spalanie, prędkość maksymalną ale to wszystko w swoim czasie, na pewno każdym spostrzeżeniem będę się z wami dzielił.
Fakt, muszę założyć na próbę filtr z malucha bo zdaje mi się, że ten z jawy daje zbyt duży opór dla powietrza.Alien pisze:Co do korzyści z membrany to za wcześnie na wydanie werdyktu. Ogarniesz filtr który da radę zasilić to Mikuni i dobierzesz odpowiednią dysze główną to pogadamy - teraz to jest prowizorka pod odpalenie.
Co do dyszy głównej to też będę musiał coś poeksperymentować, choć myślę, ze jak już to pewnie mniejszą trzeba wstawić bo RD raczej miała większy apetyt na paliwo niż WSK ale to nic pewnego.
Co do ogólnej dyskusji na temat koloru czy boczków to wszystko zależy od tego co się komu podoba. Ja boczki zmienię nawet nie z uwagi na kształt ale dlatego, że są troszkę pokiereszowane. Na zdjęciach tego nie widać ale z bliska tak.