Witam panowie ! Mam taki problem z Wiatrem otóż robię znajomemu Kobuza,wymieniłem tłok
na współczesniej produkcji pierśconki sworzeń i po paru kilometrach jazdy łamie górny pierścień tłokowy. Zamki są w tym samym miejscu co w starym tłoku kanały nie mają zadziorów itp. przy zakładaniu dociska od strony kanalu ssącego... i sam juz nie wiem od czego to tak się robi
Łamiące się pierścienie
- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Łamiące się pierścienie
Polish motorcycles never die !!!
- Weros
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-12, 21:28
- GG: 0
- Lokalizacja: sochaczew
- Kontaktowanie:
Re: Łamiące się pierścionki
korbowód prosty?
- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
- Weros
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-12, 21:28
- GG: 0
- Lokalizacja: sochaczew
- Kontaktowanie:
Re: Łamiące się pierścionki
a cylinder po szlifie?
- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: Łamiące się pierścionki
Już wyszło o co chodzi (dzieki Mirkowi ) po prostu nie podpiłowałem nowego pierścienia
Polish motorcycles never die !!!
- sieergiej
- Posty: 62
- Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
.. - Lokalizacja: Andrychów
- Kontaktowanie:
Re: Łamiące się pierścionki.
Czyli co bo mam dokładnie ten sam problem??
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.
Prawda jest najważniejsza.
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Łamiące się pierścionki.
Luz na zamku powinien wynosić ok. 0,25 mm. Zarówno górnym jak i dolnym. Jeżeli jest mniejszy podpiłowujemy pilniczkiem. Jeżeli nie potraficie otworzyć książki Zaleskiego, gdzie wszystko jest opisane to może dobrze, że połamało wam te pierścienie. Macie powód żeby otworzyć książkę i poczytać jak tanim kosztem i z odrobiną chęci wyremontować dobrze silnik.
- sieergiej
- Posty: 62
- Rejestracja: 2011-12-24, 20:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Etz 150 x3
Romet Ogar
Simson S51
.. - Lokalizacja: Andrychów
- Kontaktowanie:
Re: Łamiące się pierścienie
Ok przeczytam, chciałem zrobić jak najszybciej po kupnie silnika żeby jeździł i to się zemściło.
Pęka górny. Zamek mam od strony gaźnika. Przynajmniej się czegoś nowego dowiedziałem. Dzięki za info.
Pęka górny. Zamek mam od strony gaźnika. Przynajmniej się czegoś nowego dowiedziałem. Dzięki za info.
"Lepiej h....o jechać niż dobrze iść.
Prawda jest najważniejsza.
Prawda jest najważniejsza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości