WSK M06B3 "Lelek" 1976
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Savier - nie lubię zbędnego pierdzielenia
Dawaj foto i nie płacz
To w łódzkim się widzimy?
viewtopic.php?f=103&t=9416&start=20
Dawaj foto i nie płacz
To w łódzkim się widzimy?
viewtopic.php?f=103&t=9416&start=20
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Nie pamiętam co pozakładaliśmy od ostatniego postu, łapcie więc fotki .
Dekle i głowicę oddałem do szkiełkowania u Jarka, świetna robota i za śmieszne pieniądze (30zł).
Kupiłem klej PRO SEAL do zaklejenia kanału dolotowego (20zł, dzięki Glucio za polecenie!)
Przykręciłem nowe mocowania odblaksów i dwa tylne odblaski, przednie muszę kupić.
Wczoraj pomalowaliśmy emblematy, już dwa są oczyszczone. Ponadto przykleiłem gumy na bak (łezka).
Na fotkach będzie widoczny zapłon. Zostało zrobione:
Blacha alu poszła do wycinania laserowego (wstępne kółko), następnie do tokarza (dokładny wymiar). Potem kombinowaliśmy z wycięciem pod korbę. Na koniec kołki 2mm na klej, wgłębienie w karterach i zaokrąglenie podkowy w miejscu przepływu mieszanki.
Kierownik wyspawał króciec pod gaźnik (jest prosto, niepochylony).
Co tam jeszcze, wypolerowałem paski na kapie magneta, imho dodaje to smaczku .
Dzisiaj poskładaliśmy "dół", cylinder pomalowany na czarno i z zaklejonym kanałem dolotowym (klej jest ok. 2mm od gładzi).
Generalnie powoli zbliżamy się do końca .
Ile dotychczas wydałem?
Dekle i głowicę oddałem do szkiełkowania u Jarka, świetna robota i za śmieszne pieniądze (30zł).
Kupiłem klej PRO SEAL do zaklejenia kanału dolotowego (20zł, dzięki Glucio za polecenie!)
Przykręciłem nowe mocowania odblaksów i dwa tylne odblaski, przednie muszę kupić.
Wczoraj pomalowaliśmy emblematy, już dwa są oczyszczone. Ponadto przykleiłem gumy na bak (łezka).
Na fotkach będzie widoczny zapłon. Zostało zrobione:
- - w chińską podstawkę zostały wspawane blaszki alu,
- wywierciliśmy "łezki" do przestawiania zapłonu,
- podstawka została podtoczona od dołu pod gniazdo simmeringa w karterze,
- sam karter zjechany na wiertarce stołowej o 3mm,
- magneto chińskie dostało nowy znacznik w innym miejscu; stary wyszlifowany, a całość pokryta ocynkiem w sprayu,
- rowek pod klin poszerzony w krzywce.
Blacha alu poszła do wycinania laserowego (wstępne kółko), następnie do tokarza (dokładny wymiar). Potem kombinowaliśmy z wycięciem pod korbę. Na koniec kołki 2mm na klej, wgłębienie w karterach i zaokrąglenie podkowy w miejscu przepływu mieszanki.
Kierownik wyspawał króciec pod gaźnik (jest prosto, niepochylony).
Co tam jeszcze, wypolerowałem paski na kapie magneta, imho dodaje to smaczku .
Dzisiaj poskładaliśmy "dół", cylinder pomalowany na czarno i z zaklejonym kanałem dolotowym (klej jest ok. 2mm od gładzi).
Generalnie powoli zbliżamy się do końca .
Ile dotychczas wydałem?
- - kupno: 550zł
- cylinder: 212zł
- membrana: 30zł
- gaźnik: 41zł
- regeneracja wału: 80zł
- aluminium: 50zł
_______________________
- szablon na napisy: 21zł
- nowe klosze lampy zeemde: 12zł/szt
- części z Ag-Motu: 215 zł
_______________________
- nowy wałek zdawczy: 50zł
_______________________
- nowy pokrowiec: 51zł
- gaźnik again: 39zł
- skuter dębica: 81zł
________________________
- zapłon CDI: 63zł
- szprychy: 64zł
- tulejki wahacza: 36zł
________________________
- oś wahacza: 21zł
- tulejki karterów: 9zł
- malowanie obręczy: 80zł
________________________
- zakładanie opon: 10zł
- bak łezka: 45zł
________________________
- malowanie w Detal-met'cie: 400zł
- ocynk: 10zł
________________________
- chromowanie: 70zł
- szpachlówka Novol, podkład economy VOC, lakier z mieszalni: ?
- łożyska PPL koła, zabierak again: 54zł
- cewka, moduł CDI: 35zł
- spawanie karterów: 35zł
_________________________
- nowe kolanko by Hartmann: 140zł
_________________________
- szkiełkowanie: 30zł
- klej do cylindra: 20zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2011-09-15, 23:13
- GG: 0
- Moje maszyny: karpaty
simson s77/7/1/1M LC - Lokalizacja: cieciułów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
jak cyl będzie bo masz bezpośrednie napełnienie??
- Jędrek
- Posty: 127
- Rejestracja: 2011-07-29, 09:38
- GG: 39451236
- Moje maszyny: Narcyz 81r
- Lokalizacja: K.Mławy
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Czytaj z zrozumieniem . Tak ma bezpośredni dolot do komory korbowejSavier pisze:Kupiłem klej PRO SEAL do zaklejenia kanału dolotowego
Czwóra Me Gusta
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2011-09-15, 23:13
- GG: 0
- Moje maszyny: karpaty
simson s77/7/1/1M LC - Lokalizacja: cieciułów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
no tak ale jaki cyl bo zwykłego nie za bardzo chyba że okno ssące przerobi
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Skąd Ty się dropsik urwałeś . Wszystko jest w temacie jak na tacy.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
http://imageshack.us/g/688/dsc03544ql.jpg/ - Taki update na szybko
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 2012-02-09, 09:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
Romet Ogar 205 - Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
***zajeb*** wyglądają te paski na magnecie
- lukh6
- Posty: 116
- Rejestracja: 2009-05-05, 19:27
- GG: 0
- Lokalizacja: Bystra
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Zacna maszyna się szykuje !
-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Wszystko fajnie, ale ten CZERWONY silikon tragedia!!!!!!
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Dawać więcej FOT!
- Jarek31
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-08-01, 15:18
- GG: 8098934
- Moje maszyny: Honda Hornet
Romet Chart 210
Minsk 125
WSK B3
WSK Z2
Żak - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
No dokładnie Mogłeś kupić przeźroczysty lub szary,jest ciut droższy a wygląd to niebo a ziemiaMatej pisze:Wszystko fajnie, ale ten CZERWONY silikon tragedia!!!!!!
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Już wyczyszczone wszystko nie srajta ogniem Szykować sie na odpał.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Uwaga uwaga pierwszy odpał !Bez wydechu na szybko więc na razie nie ma sie czym sugerować.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iLi12c17 ... e=youtu.be[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iLi12c17 ... e=youtu.be[/youtube]
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Założyć wydech i można regulować
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
So sweet Czekam na koniec prac nad lelkiem z niecierpliwością
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Ważne, że pali!
Teraz załóżcie tłumiora i ostra regulacja
Czuję, że niedługo Błażejek wyjedzie Lelkiem z warsztatu i zacznie rwać dziewki w myśl powiedzenia: "Bo to sposób jest na laski-mieć wueskę i dwa kaski"
Cierpliwości przy regulacji życzę
Teraz załóżcie tłumiora i ostra regulacja
Czuję, że niedługo Błażejek wyjedzie Lelkiem z warsztatu i zacznie rwać dziewki w myśl powiedzenia: "Bo to sposób jest na laski-mieć wueskę i dwa kaski"
Cierpliwości przy regulacji życzę
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 2012-03-20, 17:02
- Moje maszyny: Wsk M06B3 Kos
Jawa 634-7 350
Jawa 350 TS
Komar 2351 - Lokalizacja: Mazury
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976
Coraz bliżej do końca
WSK 125 m06b3 "KOS" 1981r
Jawa 634-7 350
Jawa 350 TS
Romet motorynka
Jawa 634-7 350
Jawa 350 TS
Romet motorynka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość