WSK M06B3 "Lelek" 1976

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: AudioBas » 2012-06-22, 00:21

Savier - nie lubię zbędnego pierdzielenia :)
Dawaj foto i nie płacz :P

To w łódzkim się widzimy?
viewtopic.php?f=103&t=9416&start=20
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Szczepan » 2012-06-22, 00:26

Osy nie zdąże zrobić :P
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Savier » 2012-07-14, 16:41

Nie pamiętam co pozakładaliśmy od ostatniego postu, łapcie więc fotki :).

Dekle i głowicę oddałem do szkiełkowania u Jarka, świetna robota i za śmieszne pieniądze (30zł).
Kupiłem klej PRO SEAL do zaklejenia kanału dolotowego (20zł, dzięki Glucio za polecenie!)
Przykręciłem nowe mocowania odblaksów i dwa tylne odblaski, przednie muszę kupić.
Wczoraj pomalowaliśmy emblematy, już dwa są oczyszczone. Ponadto przykleiłem gumy na bak (łezka).
Na fotkach będzie widoczny zapłon. Zostało zrobione:
  • - w chińską podstawkę zostały wspawane blaszki alu,
    - wywierciliśmy "łezki" do przestawiania zapłonu,
    - podstawka została podtoczona od dołu pod gniazdo simmeringa w karterze,
    - sam karter zjechany na wiertarce stołowej o 3mm,
    - magneto chińskie dostało nowy znacznik w innym miejscu; stary wyszlifowany, a całość pokryta ocynkiem w sprayu,
    - rowek pod klin poszerzony w krzywce.
Skorygowaliśmy kanały przelotowe w cylindrze i karterach.

Blacha alu poszła do wycinania laserowego (wstępne kółko), następnie do tokarza (dokładny wymiar). Potem kombinowaliśmy z wycięciem pod korbę. Na koniec kołki 2mm na klej, wgłębienie w karterach i zaokrąglenie podkowy w miejscu przepływu mieszanki.

Kierownik wyspawał króciec pod gaźnik (jest prosto, niepochylony).
Co tam jeszcze, wypolerowałem paski na kapie magneta, imho dodaje to smaczku :).
Dzisiaj poskładaliśmy "dół", cylinder pomalowany na czarno i z zaklejonym kanałem dolotowym (klej jest ok. 2mm od gładzi).
Generalnie powoli zbliżamy się do końca ;).
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
15.JPG
16.JPG
17.JPG
18.JPG
19.JPG
Ile dotychczas wydałem?
  • - kupno: 550zł
    - cylinder: 212zł
    - membrana: 30zł
    - gaźnik: 41zł
    - regeneracja wału: 80zł
    - aluminium: 50zł
    _______________________
    - szablon na napisy: 21zł
    - nowe klosze lampy zeemde: 12zł/szt
    - części z Ag-Motu: 215 zł
    _______________________
    - nowy wałek zdawczy: 50zł
    _______________________
    - nowy pokrowiec: 51zł
    - gaźnik again: 39zł
    - skuter dębica: 81zł
    ________________________
    - zapłon CDI: 63zł
    - szprychy: 64zł
    - tulejki wahacza: 36zł
    ________________________
    - oś wahacza: 21zł
    - tulejki karterów: 9zł
    - malowanie obręczy: 80zł
    ________________________
    - zakładanie opon: 10zł
    - bak łezka: 45zł
    ________________________
    - malowanie w Detal-met'cie: 400zł
    - ocynk: 10zł
    ________________________
    - chromowanie: 70zł
    - szpachlówka Novol, podkład economy VOC, lakier z mieszalni: ?
    - łożyska PPL koła, zabierak again: 54zł
    - cewka, moduł CDI: 35zł
    - spawanie karterów: 35zł
    _________________________
    - nowe kolanko by Hartmann: 140zł
    _________________________
    - szkiełkowanie: 30zł
    - klej do cylindra: 20zł
Suma: 2545 zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

dropsik95
Posty: 27
Rejestracja: 2011-09-15, 23:13
GG: 0
Moje maszyny: karpaty

simson s77/7/1/1M LC
Lokalizacja: cieciułów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: dropsik95 » 2012-07-14, 17:33

jak cyl będzie bo masz bezpośrednie napełnienie??

Awatar użytkownika
Jędrek
Posty: 127
Rejestracja: 2011-07-29, 09:38
GG: 39451236
Moje maszyny: Narcyz 81r
Lokalizacja: K.Mławy
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Jędrek » 2012-07-14, 18:54

Savier pisze:Kupiłem klej PRO SEAL do zaklejenia kanału dolotowego
Czytaj z zrozumieniem ;) . Tak ma bezpośredni dolot do komory korbowej ;)
Czwóra Me Gusta :]

dropsik95
Posty: 27
Rejestracja: 2011-09-15, 23:13
GG: 0
Moje maszyny: karpaty

simson s77/7/1/1M LC
Lokalizacja: cieciułów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: dropsik95 » 2012-07-14, 19:28

no tak ale jaki cyl bo zwykłego nie za bardzo chyba że okno ssące przerobi

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Savier » 2012-07-14, 20:03

Skąd Ty się dropsik urwałeś :). Wszystko jest w temacie jak na tacy.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Szczepan » 2012-07-14, 21:19

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Downolander
Posty: 101
Rejestracja: 2012-02-09, 09:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Romet Ogar 205
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Downolander » 2012-07-15, 07:58

***zajeb*** wyglądają te paski na magnecie

Awatar użytkownika
lukh6
Posty: 116
Rejestracja: 2009-05-05, 19:27
GG: 0
Lokalizacja: Bystra
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: lukh6 » 2012-07-15, 10:50

Zacna maszyna się szykuje ! :-)

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Matej » 2012-07-17, 21:09

Wszystko fajnie, ale ten CZERWONY silikon tragedia!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: AudioBas » 2012-07-17, 23:45

Dawać więcej FOT!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Jarek31
Posty: 79
Rejestracja: 2011-08-01, 15:18
GG: 8098934
Moje maszyny: Honda Hornet
Romet Chart 210
Minsk 125
WSK B3
WSK Z2
Żak
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Jarek31 » 2012-07-18, 13:54

Matej pisze:Wszystko fajnie, ale ten CZERWONY silikon tragedia!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
No dokładnie ;D Mogłeś kupić przeźroczysty lub szary,jest ciut droższy a wygląd to niebo a ziemia ;D

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Szczepan » 2012-07-18, 13:55

Już wyczyszczone wszystko nie srajta ogniem :lol: Szykować sie na odpał.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Szczepan » 2012-07-18, 19:14

Uwaga uwaga pierwszy odpał !Bez wydechu na szybko więc na razie nie ma sie czym sugerować.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iLi12c17 ... e=youtu.be[/youtube]
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: AudioBas » 2012-07-18, 19:19

Założyć wydech i można regulować :P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Alien » 2012-07-18, 19:43

Pany, wrzućta na coś co nie jest YT!

Kubek

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: Kubek » 2012-07-18, 19:46

So sweet :D Czekam na koniec prac nad lelkiem z niecierpliwością :mrgreen:

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: chomik » 2012-07-19, 00:00

Ważne, że pali! ;D

Teraz załóżcie tłumiora i ostra regulacja :P
Czuję, że niedługo Błażejek wyjedzie Lelkiem z warsztatu i zacznie rwać dziewki w myśl powiedzenia: "Bo to sposób jest na laski-mieć wueskę i dwa kaski" ;-)

Cierpliwości przy regulacji życzę ;)

kos125
Posty: 28
Rejestracja: 2012-03-20, 17:02
Moje maszyny: Wsk M06B3 Kos
Jawa 634-7 350
Jawa 350 TS
Komar 2351
Lokalizacja: Mazury
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

Post autor: kos125 » 2012-07-19, 11:12

Coraz bliżej do końca :-)
WSK 125 m06b3 "KOS" 1981r
Jawa 634-7 350
Jawa 350 TS
Romet motorynka

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość