WSK M06B3 Lelek 125
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Nie ma fotek .
Tak, były różne króćce, ale czy na filtr przez to miałoby nie pasować to nie jestem pewien.
Tak, były różne króćce, ale czy na filtr przez to miałoby nie pasować to nie jestem pewien.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2012-07-16, 09:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek
Intruder M800 - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
PoprawiłemSavier pisze:Nie ma fotek .
Tak, były różne króćce, ale czy na filtr przez to miałoby nie pasować to nie jestem pewien.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
To może ja podam co trzeba wymienić Gdybyś podał numer ramy (możesz bez dwóch ostatnich cyfr XX) to byłoby jeszcze łatwiej wszystko określić.
1. Siedzenie - siedzenie z alu ramką (na 90% z zagiętą dupą, jak w kobuzach)
2. Stopka hamulca - stopka hamulca prosta.
3. Kierownica - kierownica szeroka (~86cm)
4. Błotnik przedni niski - błotnik przedni wysoki.
5. Lagi ruchome z mocowaniami - lagi ruchome bez mocowań.
Poza tym wszystko wygląda ładnie. Dobra baza do renowacji. Wstaw jeszcze fotki konsoli.
Co do lag, obetnij po prostu mocowania. Jak chcesz to zrobię fotki jak to powinno wyglądać i tyle. Nie ma się co pierdzielić . Wywal te "dodatki" i od razu to przejrzy na oczy. Ah, mógłbyś jeszcze cyknąć fotkę dolnej półki od dołu?
Pozdro i powodzenia w działaniach. Mam nadzieję, że coś pomogłem.
PS. Cylinder masz alu - powinien być żeliwny.
1. Siedzenie - siedzenie z alu ramką (na 90% z zagiętą dupą, jak w kobuzach)
2. Stopka hamulca - stopka hamulca prosta.
3. Kierownica - kierownica szeroka (~86cm)
4. Błotnik przedni niski - błotnik przedni wysoki.
5. Lagi ruchome z mocowaniami - lagi ruchome bez mocowań.
Poza tym wszystko wygląda ładnie. Dobra baza do renowacji. Wstaw jeszcze fotki konsoli.
Co do lag, obetnij po prostu mocowania. Jak chcesz to zrobię fotki jak to powinno wyglądać i tyle. Nie ma się co pierdzielić . Wywal te "dodatki" i od razu to przejrzy na oczy. Ah, mógłbyś jeszcze cyknąć fotkę dolnej półki od dołu?
Pozdro i powodzenia w działaniach. Mam nadzieję, że coś pomogłem.
PS. Cylinder masz alu - powinien być żeliwny.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2012-07-16, 09:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek
Intruder M800 - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Savier dzięki za obszerne info koło środy wrzucę numerki i foteczki, dodam że sprawdzałem rano i numery silnika nawet mam zgodne z dokumentami, nie znacie kogoś kto sprzedaje (sprzedają na allegro) i wybija tabliczki znamionowe?
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Weź sprawdź czy pod siedziskiem nie ma przypadkiem śladów po uciętych mocowaniach rozkładanego siedzenia, bo myślę tak jak Żubr że to jest Bąk.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Bo to jest Bąk - na zdjęciu wyraźnie widać oprawkę na trzpień blokowania siedzenia
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 2012-07-16, 09:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek
Intruder M800 - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Wstawiam zdjęcie główki ramy, mogę podać także numery silnika jeżeli to w czymś pomoże, przesyłam zdjęcie tylnej części ramy oraz wzmocnień stopek, bąk też miał takie wzmocnienia?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Skinder
- Posty: 2221
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Tak, bąk również posiadał takie wzmocnienia w pierwszej serii - rocznik 75. Masz bąka, jedynie z odciętymi mocowaniami składanego siodła.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Gdyby ktoś wątpił w istnienie wiśniowych Lelków to poniżej zdjęcia motocykla właśnie w takim kolorze. Rocznik 76 (analogicznie jak mój Bąk również fabrycznie w wiśniowej barwie). Lelek od nowości raczej nie ruszany, zachowany w bardzo dobrym stanie, przemierza drogi na śląsku. Wzmocnienie podnóżków oczywiście jest. Oryginalny kolorek wystaje z pod gumy na baku - reszta utleniona na gustowny sraczkobrąz.
Pojazd zachował nawet opony D40 z przodu i z tyłu co jest rzadkością na tylnych kołach
Pojazd zachował nawet opony D40 z przodu i z tyłu co jest rzadkością na tylnych kołach
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Piękna sztuka, kiedyś na allegro trafił się org boczek z napisem Lelek w wiśniowym malowaniu
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Jest dowód na istnienie wiśniowego lelka! Tak miał mój wyglądać!
Miał.
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Witam
Posiadam Lelka zakupionego jakieś dwa lata temu z Allegro z okolic Bełchatowa. Renowacja idzie wolno ale do przodu. Co mogę sie dowiedzieć o nim po numerze ramy S01533861 ? Był on w kolorze pomarańczowym tzn lampa, zbiornik, boczki z napisem oraz błotniki. Czy to było fabryczne malowanie? Z góry dziekuję za wszelką pomoc.
Posiadam Lelka zakupionego jakieś dwa lata temu z Allegro z okolic Bełchatowa. Renowacja idzie wolno ale do przodu. Co mogę sie dowiedzieć o nim po numerze ramy S01533861 ? Był on w kolorze pomarańczowym tzn lampa, zbiornik, boczki z napisem oraz błotniki. Czy to było fabryczne malowanie? Z góry dziekuję za wszelką pomoc.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Napis czarny czy czerwony?
Dosyć stary, ale malowanie takie występowało fabrycznie. NIe masz przypadkiem kierownicy z poprzeczką?
Dosyć stary, ale malowanie takie występowało fabrycznie. NIe masz przypadkiem kierownicy z poprzeczką?
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Napis jest czarny. Kierownica była zwykla założona ale mam chyba ze dwie takie z poprzeczkami wiec nie ma z tym problemu. Podobnie było z dolnym tłumikiem oraz pokrywką od słoika, który był pokrywą puszki ze stacyjką Najbardziej mnie zastanawia co można powiedzieć po tym numerze ramy?
Ostatnio zmieniony 2012-08-07, 21:16 przez avecezarave, łącznie zmieniany 1 raz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
1975, nie jestem w stanie powiedzieć, która połowa, żeby nie skłamać . Generalnie bardzo stara specyfikacja lelka.
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Nie chcę sie narzucać ale czym oprócz starszej tylnej lampy i zapewne osłonki na łańcuch z sierpem na końcu charakteryzował się jeszcze taki Lelek? Czy starszy wachacz tylni również to obejmował?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Wahacz na pewno nie, a co do osłony łańcucha i tylnej lampy - za cienki jestem, żeby to stwierdzić.
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Ok dzięki za info. Wciąż jednak wacham się w jakim kolorze go zrobić, bo najczęściej to chyba Yellow Bahama widać. Mam dylemat.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Masz wybór pomiędzy:
- - pomarańczowy
- yellow bahama
- wiśniowy
- czerwień meksykańska
- błękitny
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 2012-02-05, 23:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M06B1, Wsk M06B3 Lelek, WFM M06 x2, WFM Osa M52
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Pomarańczowy jakoś mi nie leży. Yellow Bahama fajny. Wiśniowy to raczej do WFM-ki mi pasuje. Interesyjąca jest czerwień meksykańska oraz błękitny. Znasz może kody tych lakierów? Acha a błotniki to mają być popielate czy również w kolorze?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości