WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Witam serdecznie,
oto moja B1. Wiem, kilka elementów jest nieoryginalnych. Mam w kartonie lampę tylną, pokrywę lewą z żołędziem ale jest nadpęknięta i do naprawienia. Tłumik powinien być czarny, tylko jest problem, do kupienia są z obręczą dużą, u mnie z tłumika wystaje spawane ucho, nie wiem jak powinno być. Mam też dodatkowe felgi. Powiedzcie, ile powinny mieć garbów.
Zabawę w renowację planuję na wiosnę. Na razie podjąłem kroki znalezienia odpowiednich osób, których usługi przywrócą blask wuesce, i tak:
Piaskowanie zlecę gościowi, który bratu komarka czyścił, pod Mogilnem.
Felgi i ramę pomaluję proszkowo u ojca na zakładzie, resztę karoserii pomaluje znajomy ze Żnina.
Silnik zrobi ojciec-mechanik .
Szparunki zrobię sam, wyklejając szablon taśmą winylową i pomaluję. Logo zlecę do namalowania lepszym specom.
Szprychy założy gość pod Mogilnem.
Cynkowanie śrub i różnego typu drobnicy, zrobię u ojca na zakładzie.
Chromowanie kilku elementów jeszcze nie wiem gdzie poślę, trwają poszukiwania.
Resztę, tzn. demontaż, montaż, kupno, wymiana, zrobię sam, bądź z pomocą ojca.
Plan jest ambitny, logistycznie zakręcony, ale co zrobić. Tylko brać się do roboty.
PS. U dziadka na strychu stoi rama z felgami bez silnika WFM M06, jak będę na miejscu to wybadam sprawę, może po B1 zabiorę się za WFM-kę-bardzo mi się one podobają. No i jest jeszcze jedno moto, kuzyn ojca ma WSK M06-Z tylko nie chce sprzedać, a nie jeździ od dwóch lat-może się da nakłonić kiedyś.
A oto zdjęcia motocykla:
Pozdrawiam, życzcie mi powodzenia.
oto moja B1. Wiem, kilka elementów jest nieoryginalnych. Mam w kartonie lampę tylną, pokrywę lewą z żołędziem ale jest nadpęknięta i do naprawienia. Tłumik powinien być czarny, tylko jest problem, do kupienia są z obręczą dużą, u mnie z tłumika wystaje spawane ucho, nie wiem jak powinno być. Mam też dodatkowe felgi. Powiedzcie, ile powinny mieć garbów.
Zabawę w renowację planuję na wiosnę. Na razie podjąłem kroki znalezienia odpowiednich osób, których usługi przywrócą blask wuesce, i tak:
Piaskowanie zlecę gościowi, który bratu komarka czyścił, pod Mogilnem.
Felgi i ramę pomaluję proszkowo u ojca na zakładzie, resztę karoserii pomaluje znajomy ze Żnina.
Silnik zrobi ojciec-mechanik .
Szparunki zrobię sam, wyklejając szablon taśmą winylową i pomaluję. Logo zlecę do namalowania lepszym specom.
Szprychy założy gość pod Mogilnem.
Cynkowanie śrub i różnego typu drobnicy, zrobię u ojca na zakładzie.
Chromowanie kilku elementów jeszcze nie wiem gdzie poślę, trwają poszukiwania.
Resztę, tzn. demontaż, montaż, kupno, wymiana, zrobię sam, bądź z pomocą ojca.
Plan jest ambitny, logistycznie zakręcony, ale co zrobić. Tylko brać się do roboty.
PS. U dziadka na strychu stoi rama z felgami bez silnika WFM M06, jak będę na miejscu to wybadam sprawę, może po B1 zabiorę się za WFM-kę-bardzo mi się one podobają. No i jest jeszcze jedno moto, kuzyn ojca ma WSK M06-Z tylko nie chce sprzedać, a nie jeździ od dwóch lat-może się da nakłonić kiedyś.
A oto zdjęcia motocykla:
Pozdrawiam, życzcie mi powodzenia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Dobry materiał do renowacji,życzę powodzenia w pracach
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-07-05, 19:22
- GG: 0
- Moje maszyny: .....
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Bardzo fajna wuecha Powodzenia w renowacji ! A i masz fajny numer ramy
- Korbowód
- Posty: 87
- Rejestracja: 2012-04-25, 11:59
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1974 i 1982
MZ ETZ 250
CZ 350 472.6 - Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Cudeńko! Ja bym na Twoim miejscu doprowadził do idealnego stanu technicznego, zabezpieczył jakieś ogniska korozji (żeby stan jej się nie pogarszał) i tyle.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Tłumik masz nieoryginalny pochodzący z SHL M11
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- golfer
- Posty: 176
- Rejestracja: 2007-06-22, 18:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Nie niszcz tego motocykla ,jest w bardzo dobrym stanie i tak go zostaw, po remoncie już nie będzie tyle wart !!
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Jako, że moto jest w stanie dobrym, pragnę wykonać w nim niezbędne zabiegi, które przywrócą mu dawną świetność.
Więc odpadają wszelkiego rodzaju upiększenia, niezrozumiałe zmiany podzespołów, np. przesadne chromowanie czegoś co nigdy takim nie było. Silnik, piasty i inne duperelki zostaną odświeżone, wyczyszczone. Felgi będą matowe jak w oryginale pomalowane. Planuję położyć nową powłokę malarską, pozwoli to na usunięcie wszelkich ognisk korozji, usunięciu wgniotów, obić i zabezpieczenie odpowiednimi środkami całej karoserii. Tak naprawdę okaże się co jest do zrobienia dopiero podczas rozbiórki.
Myślę, że restauracja, remont pojazdu o znacznym wieku, będącego rzadkością, wzbudzającego entuzjastyczne zainteresowanie, osób młodych jak i starszych, polega na przywróceniu dawnej świetności, odtworzeniu wyglądu oryginału, takiego jaki pamiętają nasi ojcowie i dziadkowie.
Takiego podejścia życzę wszystkim posiadającym zabytkowy motocykl czy samochód :->
Więc odpadają wszelkiego rodzaju upiększenia, niezrozumiałe zmiany podzespołów, np. przesadne chromowanie czegoś co nigdy takim nie było. Silnik, piasty i inne duperelki zostaną odświeżone, wyczyszczone. Felgi będą matowe jak w oryginale pomalowane. Planuję położyć nową powłokę malarską, pozwoli to na usunięcie wszelkich ognisk korozji, usunięciu wgniotów, obić i zabezpieczenie odpowiednimi środkami całej karoserii. Tak naprawdę okaże się co jest do zrobienia dopiero podczas rozbiórki.
Myślę, że restauracja, remont pojazdu o znacznym wieku, będącego rzadkością, wzbudzającego entuzjastyczne zainteresowanie, osób młodych jak i starszych, polega na przywróceniu dawnej świetności, odtworzeniu wyglądu oryginału, takiego jaki pamiętają nasi ojcowie i dziadkowie.
Takiego podejścia życzę wszystkim posiadającym zabytkowy motocykl czy samochód :->
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Właściwie nie wiem dlaczego zamazałem numer ramy. Oto tabliczka:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Pytanie o piasty.
Ile garbów powinny mieć piasty
Ile garbów powinny mieć piasty
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2012-04-26, 17:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06 b1
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Witam. Piasty powinny mieć 4 garby. 5 garbów miały M06-64. Tłumik czarny montowany za pomocą obejmy.
- marian6666
- Posty: 120
- Rejestracja: 2010-02-17, 14:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK m06 b1 '69
WSK m06 b3 '74
Dżawa mustang - Lokalizacja: okolice Łukowa/Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Siemka! Jakbyś chciał to mogę się zamienić z Tobą na tłumiki. Akurat mam taki jaki był w tym modelu (na nakrętkę), a potrzebuję tłumika z SHL-ki
Tam skąd jestem najpiekniejszy las,dziewczyny w sukienkach najładniejsze! .
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Cholerka, nie miałem dostępu do neta przez ten wekend, tak bym zrobił zdjęcia i oceniłbyś czy ci tłumik mojej wueski odpowiada.
Możesz sfotografować tłumik, który masz na wydaniu, wstaw zdjęcie w moim wątku.
Możesz sfotografować tłumik, który masz na wydaniu, wstaw zdjęcie w moim wątku.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Kurna, coś nie poszło
jeszcze raz:
silnik
http://youtu.be/mtTCpUQ_Q08
http://www.youtube.com/watch?v=qU8zaxidvPY
i jazda
http://www.youtube.com/watch?v=ztW_EEJhL38
jeszcze raz:
silnik
http://youtu.be/mtTCpUQ_Q08
http://www.youtube.com/watch?v=qU8zaxidvPY
i jazda
http://www.youtube.com/watch?v=ztW_EEJhL38
- luki9403
- Posty: 433
- Rejestracja: 2012-09-28, 21:10
- GG: 37263646
- Moje maszyny: SHL
KOMAR
WSK B1
WSK B3 x2
WSK 4
JAWKA S.
JAWKA M.
Barton - Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
cześć
fajny materiał do renowacji ,powodzenia w odnowie wspaniałej WSK ,pozdrawiam
fajny materiał do renowacji ,powodzenia w odnowie wspaniałej WSK ,pozdrawiam
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Chcę zająć się siodłem.
Kupić nowe, nie wiadomo jakiej jakości, czy może kupić gąbkę i starą wymienić. Gąbki na alledrogo można kupić, tylko wydaje mi się, że nie do końca mają taki sam kształt wyobleń jak w oryginale.
Czekam na sugestie, porady.
Kupić nowe, nie wiadomo jakiej jakości, czy może kupić gąbkę i starą wymienić. Gąbki na alledrogo można kupić, tylko wydaje mi się, że nie do końca mają taki sam kształt wyobleń jak w oryginale.
Czekam na sugestie, porady.
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Najlepiej znajdź sobie w okolicy tapicera. U mnie jest taki gość, 40 lat obszywał kanapy w PKS'ach. Jak go dobrze opier... to potrafi zrobić cuda za psie pieniądze.
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Jeżeli chcesz mieć zrobione siodło od A do Z, to skrobnij na Pw do mnie.
- fuel123
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-09-30, 16:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1 '69
- Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Witam, rozpoczął się pierwszy etap prac remontowych - ROZBIÓRKA, fotki wstawię później.
Na gorąco jak zdemontować nogę nieruchomą:
Na gorąco jak zdemontować nogę nieruchomą:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- brendi10
- Posty: 167
- Rejestracja: 2012-08-18, 17:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson s51
, Junak, wsk M06 b1 remont - Lokalizacja: Krosno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Pociągnij mocniej i powinno pójść.fuel123 pisze:Witam, rozpoczął się pierwszy etap prac remontowych - ROZBIÓRKA, fotki wstawię później.
Na gorąco jak zdemontować nogę nieruchomą:
U mnie też na jednych lagach jest po jednym uszczelniaczu a na drugich po dwa.
viewtopic.php?f=70&t=13002 - remont mojej wsk
- chomik
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750 - Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M 06 B1 czarna, rok 1969
Wbij śrubokręt czy jakiś pobijak w tą szczelinę w półce i wtedy pociągnij, ewentualnie przekręcając. Musi wyjść
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości