KOMAR TYP 2350-2 1975- piotrBe
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
KOMAR TYP 2350-2 1975- piotrBe
Chciałem jeszcze w starym roku przedstawić Wam mój drugi Polski pojazd, kiedyś wszędołaz dla listonoszy, a dziś wkleja mi banana jak tylko go widzę, a nie wspomnę jak już jadę
Historia Komarka
Pewien Pan z Ostrowca Świętokrzyskiego zakupił go w tamtejszym Polmozbycie w 1975 by dojeżdżać do pracy oraz zawozić syna(rocznik `67 wtedy ostatni właściciel) do szkoły. Do roku 1999/2000 jeździł bez remontu silnika. W 2001 przeszedł kapitalkę, przejechał 1000km i poszedł w odstawkę z pewnych dość osobistych rodzinnych powodów (to zostawię dla siebie).
Pod koniec lipca wpadło mi trochę kasy i szukałem bzyka z krągłym silnikiem, ale nic poważnego się nie trafiło. Aż do 6 sierpnia, przeglądam rano allegro i widzę ideał – oryginał z kwitem i za rozsądną kasę (nie podam ) Łapie za telefon i pytam czy załatwimy poza allegro i dziś jadę po niego. Kasa, umowa k/s naszykowana no to w drogę....
Na miejscu powitał mnie syn-Zbigniew, co był na nim wożony do szkoły, później jego tata przerejestrował na niego – rodzinny egzemplarz. Zasiedliśmy w małej altance gdzie stał bzyk i trochę pogadałem z pierwszym i drugim właścicielem
W baku stare paliwo, kranik działa tylko na rezerwie(musiałem dmuchać w wężyk, bo nie chciało lecieć w pierwszej chwili), gaźnik przelany, 7 strzałów i odpalił! Wszystkie linki prawie zerwane, łańcuch stał sztywno, ale reszta działała, przejechałem koło altanki kółeczko, banan na mordzie i krzyczę BIORĘ! Spisaliśmy umowę, dostałem pełną dokumentację, dowiedziałem się o tym co wyżej opisałem, pokazałem swoją B3 i że katowany komarek nie będzie.
U dziadka było widać łezkę w oku, że ktoś zabiera bzyka, ale musiałem wzbudzić zaufanie, bo po zapakowaniu w zafirę przy uściskach dłoni dostałem nową oponę, dętkę, woreczek brezentowy z chyba 4 kluczami z komarka oraz nową tylną zębatkę.
Tak wyglądał w dzień kupna
Prosta kierownica i długa kanapa - tak wyszedł z fabryki, właściciele podnieśli siodło przez dodanie gąbki i to były całe modyfikacje w nim!
tak jechał na pace. lusterko tylko odkręcone a to już jak sie za niego zabrałem po przywiezieniu by sprawdzić co zamówić.
Rzeczy jakie zmieniliśmy
- wszystkie linki
- cały napęd
- pospawałem uchwyt tłumika
- trochę wyczyściłem bak (przepłukany)
- kierownica na wyższą
Oraz ściągnęliśmy akcesoryjne podnóżki.
Komarek po zmianach wygląda tak:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pOaB3mGVrE0[/youtube]
PS gaźnik nie był jeszcze czyszczony
Zapierdziela aż miło, jak już się bujnie na drugim spod tych świateł, dla niego najlepiej by nie stawać
Fota z dziś przy ok 5*C Co sądzicie?
Szczęśliwego nowego
Historia Komarka
Pewien Pan z Ostrowca Świętokrzyskiego zakupił go w tamtejszym Polmozbycie w 1975 by dojeżdżać do pracy oraz zawozić syna(rocznik `67 wtedy ostatni właściciel) do szkoły. Do roku 1999/2000 jeździł bez remontu silnika. W 2001 przeszedł kapitalkę, przejechał 1000km i poszedł w odstawkę z pewnych dość osobistych rodzinnych powodów (to zostawię dla siebie).
Pod koniec lipca wpadło mi trochę kasy i szukałem bzyka z krągłym silnikiem, ale nic poważnego się nie trafiło. Aż do 6 sierpnia, przeglądam rano allegro i widzę ideał – oryginał z kwitem i za rozsądną kasę (nie podam ) Łapie za telefon i pytam czy załatwimy poza allegro i dziś jadę po niego. Kasa, umowa k/s naszykowana no to w drogę....
Na miejscu powitał mnie syn-Zbigniew, co był na nim wożony do szkoły, później jego tata przerejestrował na niego – rodzinny egzemplarz. Zasiedliśmy w małej altance gdzie stał bzyk i trochę pogadałem z pierwszym i drugim właścicielem
W baku stare paliwo, kranik działa tylko na rezerwie(musiałem dmuchać w wężyk, bo nie chciało lecieć w pierwszej chwili), gaźnik przelany, 7 strzałów i odpalił! Wszystkie linki prawie zerwane, łańcuch stał sztywno, ale reszta działała, przejechałem koło altanki kółeczko, banan na mordzie i krzyczę BIORĘ! Spisaliśmy umowę, dostałem pełną dokumentację, dowiedziałem się o tym co wyżej opisałem, pokazałem swoją B3 i że katowany komarek nie będzie.
U dziadka było widać łezkę w oku, że ktoś zabiera bzyka, ale musiałem wzbudzić zaufanie, bo po zapakowaniu w zafirę przy uściskach dłoni dostałem nową oponę, dętkę, woreczek brezentowy z chyba 4 kluczami z komarka oraz nową tylną zębatkę.
Tak wyglądał w dzień kupna
Prosta kierownica i długa kanapa - tak wyszedł z fabryki, właściciele podnieśli siodło przez dodanie gąbki i to były całe modyfikacje w nim!
tak jechał na pace. lusterko tylko odkręcone a to już jak sie za niego zabrałem po przywiezieniu by sprawdzić co zamówić.
Rzeczy jakie zmieniliśmy
- wszystkie linki
- cały napęd
- pospawałem uchwyt tłumika
- trochę wyczyściłem bak (przepłukany)
- kierownica na wyższą
Oraz ściągnęliśmy akcesoryjne podnóżki.
Komarek po zmianach wygląda tak:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pOaB3mGVrE0[/youtube]
PS gaźnik nie był jeszcze czyszczony
Zapierdziela aż miło, jak już się bujnie na drugim spod tych świateł, dla niego najlepiej by nie stawać
Fota z dziś przy ok 5*C Co sądzicie?
Szczęśliwego nowego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-01-01, 05:16 przez piotrBe, łącznie zmieniany 1 raz.
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: KOMAR TYP 2350-2 1975 -------- piotrBe
Fajny komarek i bagażnik
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-07-05, 19:22
- GG: 0
- Moje maszyny: .....
- Kontaktowanie:
Re: KOMAR TYP 2350-2 1975 -------- piotrBe
Komarek miodzio.Nie dziwie się, że łezka się kręciła, tyle lat w rodzinie...
Kierownica ta prosta z komara sporta jest swoje warta Siedzenie też sporta, tylko więcej gąbki...same rarytasy
Kierownica ta prosta z komara sporta jest swoje warta Siedzenie też sporta, tylko więcej gąbki...same rarytasy
Ostatnio zmieniony 2012-12-31, 20:35 przez Norbi96, łącznie zmieniany 1 raz.
- roberto
- Posty: 125
- Rejestracja: 2012-10-29, 00:05
- GG: 3876029
- Moje maszyny: WSK 175 X 3
- Lokalizacja: CAL / Aleksanadrów Kujawski
- Kontaktowanie:
Re: KOMAR TYP 2350-2 1975 -------- piotrBe
elegancko cyka chętnie bym rundę zrobił takim komarem
- Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
- Kontaktowanie:
Re: KOMAR TYP 2350-2 1975 -------- piotrBe
Bo to jest Komar 2350-2 . Taka stylistyka , model żaden wymysł właściciela tylko Rometa .Norbi96 pisze:Komarek miodzio.Nie dziwie się, że łezka się kręciła, tyle lat w rodzinie...
Kierownica ta prosta z komara sporta jest swoje warta Siedzenie też sporta, tylko więcej gąbki...same rarytasy
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
- iron_bird
- Posty: 629
- Rejestracja: 2011-09-29, 20:25
- GG: 9680903
- Moje maszyny: M06B3 83r
M21W2 Kobuz 76r - Lokalizacja: Zagórów - PSL
- Kontaktowanie:
Re: KOMAR TYP 2350-2 1975 -------- piotrBe
Osz kurde, kozacki insekt, zazdroszczę ci go. Z panna jechałeś po insekta?
- Korbowód
- Posty: 87
- Rejestracja: 2012-04-25, 11:59
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3 1974 i 1982
MZ ETZ 250
CZ 350 472.6 - Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: KOMAR TYP 2350-2 1975- piotrBe
Dla mnie osobiście siedzenie to jest czysta masakra i nie mógłbym z takim jeździć.
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: KOMAR TYP 2350-2 1975- piotrBe
Jakub pisze:Bo to jest Komar 2350-2 . Taka stylistyka , model żaden wymysł właściciela tylko Rometa .Norbi96 pisze:Komarek miodzio.Nie dziwie się, że łezka się kręciła, tyle lat w rodzinie...
Kierownica ta prosta z komara sporta jest swoje warta Siedzenie też sporta, tylko więcej gąbki...same rarytasy
Na potwierdzenie że wszystko z fabryki takie wyjechało, wklejam skany dokumentów.Korbowód pisze:Dla mnie osobiście siedzenie to jest czysta masakra i nie mógłbym z takim jeździć.
Co do bagażnika to jest dorobiony przez poprzedników z racji tego że całkowicie nie było jak przewieźć zakupów
a Teraz Coś od Karoliny, bo generalnie często razem z nią przeglądam forum i pokazuje jej wasze maszyny więc trochę też was już poznałairon_bird pisze:Osz kurde, kozacki insekt, zazdroszczę ci go. Z panna jechałeś po insekta?
"hej, ponieważ miałam się tu zalogować,ale jakoś nigdy nie mam odwagi,to odpisuję przez Piotrka nie odpuściłabym mu gdybym z nim po "Marka" nie pojechała, od początku do końca grzebaliśmy za nim w sieci i poszukiwaliśmy jakiegoś rarytasa,którym moglibyśmy się zająć, oglądaliśmy i inne egzemplarze,ale jak pojawił się ten,to już nie było odwrotu. Razem z Piotrkiem czyściłam go,bawiłam się linkami i nie jedne nerwy straciliśmy aby biegówka działała poprawnie,ale efekt jest jaki widzicie i jestem szczęśliwa komaro-motórzystyką "
No to do tego co przed chwilą naskrobała nie wnikam, jedynie mogę napisać że wkleiło mi to banana
Generalnie dzięki za ocenę, przydało by się by Mar dojeżdżał na spoty po Polsce, ale ciężko będzie to pogodzić. Może jakaś przyczepka za B3 z zapięym komarem i byśmy jechali we czwórkę (Ja, Karolina, Wiesia i Mar)
pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-07-05, 19:22
- GG: 0
- Moje maszyny: .....
- Kontaktowanie:
Re: KOMAR TYP 2350-2 1975- piotrBe
Panowie, nie wiedziałem, że jest komar 2350-2 Zwracam honor Nigdy takiego modelu nie widziałem, nawet na allegro czy tablica i tym podobnych także gratuluje takiego rarytasu !
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 2013-01-05, 15:17
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk, wfm
- Lokalizacja: radom
- Kontaktowanie:
Re: KOMAR TYP 2350-2 1975- piotrBe
Witam, tez posiadam podobnego komara, tylko z wymienionym silnikiem na kwadraciaka, ale tez na chodzie jak Twoj
- piotrBe
- Posty: 492
- Rejestracja: 2012-06-26, 23:01
- GG: 0
- Moje maszyny: ~
`77 B3 Red Garbi
`75 Komar 2350-2
`75 M21W2 059 - Lokalizacja: Radom
- Kontaktowanie:
Re: KOMAR TYP 2350-2 1975- piotrBe
odkop mały... Komar zmienił właściciela.
Temat jak coś zablokować, by nie padały zbędne posty :za ile poszedł?: :trzeba było go sobie zostawić: itp... Poszedł za kwotę realną względem rynku i zadowalającą mnie
Będę o nim pamiętał, bo frajda z jazdy niezmierna!
Temat jak coś zablokować, by nie padały zbędne posty :za ile poszedł?: :trzeba było go sobie zostawić: itp... Poszedł za kwotę realną względem rynku i zadowalającą mnie
Będę o nim pamiętał, bo frajda z jazdy niezmierna!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości