JueS: Sokół 600
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Mateuszm08
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-09-13, 12:52
- Moje maszyny: WueSKi ;)
- Lokalizacja: Laski k.Turku (Wielkopolska)
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Super Fajnie, że prowadzisz obszerną fotorelację. Można zobaczyć jak wygląda technika z lat 30.
WSK
- Buzek
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-10-06, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
- Lokalizacja: Brzozów
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Czekam na odpał !
A co planujesz z ramą zrobić ? Zostaje tak jak była ?
A co planujesz z ramą zrobić ? Zostaje tak jak była ?
- tomek23293
- Posty: 79
- Rejestracja: 2012-09-23, 11:06
- GG: 8328143
- Moje maszyny: WSK M06 B3
Simson S51
Romet Pony m301 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
ofensywa update'owa!
Na warsztat trafił SKM: zawody na poznańskim torze zbliżają się dużymi krokami także odpaliliśmy wyścigówkę. Okazało się, że sprzęt wchodzi w niezłe wibracje przy wyższych obrotach, ciekną przednie amory i jeszcze kilka dupereli jest do poprawy. Jednym słowem należy mu się porządny przegląd i poprawki. Stan obecny:
link do info o imprezie w Poznaniu: viewtopic.php?f=74&t=14880
Drugi nowy projekt: MOJ 130 !
Zrobiliśmy porządną inwenturę, z 2 silników jakie posiadam powinno udać się złożyć jeden z solidnym zapasem części "na zaś" a może 2 złożymy... zobaczy się.
Także spodziewajcie nowego tematu w klimatach 2RP
Z innych ciekawych motocykli, coś się ruszyło przy Sarence. Wpadł Yahoo z puszką narzędziową:
Spróbujemy podjąć się dorobienia repliki na wzór oryginału. Bo Yahoo za nic nie chce odsprzedać hehe. Historia tego elementu jest dość ciekawa. Okazało się, że jest to puszka, która była pierwotnie w mojej sarence(!), po prostu handlarz od którego kupiłem ten motocykl poodkręcał tą i inne części( w tym silnik przystosowany od wyścigów, nietypowy układ wydechowy). Jak pytałem o puszkę narzędziową przy kupnie to ściemniał, że nie wszystkie sarenki były w nią wyposażane..ech szkoda klawiatury na Roberta S.
Tutaj macie blog jaki Yahoo prowadzi o swojej Sarence: http://sarenka666.blogspot.com/
a tu link do artykułu o mojej zanim ów handlarz ją poprzerabiał: http://polmotor.prv.pl/sarenka2.html
I meritum S600:
W ostatnim czasie silnik przybiera na wadze został założony tłok: Cylinder po szlifie, pomalowany czarnym, żaroodpornym lakierem. Na nowo trzeba było założyć zawory. Potem to już tylko została dorobiona uszczelka pod cylinder i tak oto dziś silnik uzbroiliśmy w cylinder: Głowica doczekała się porządnego czyszczenia tak samo jak dekielek od zaworów. Dodatkowo powierzchnia pod uszczelkę musiała być trochę przeszlifowana by lepiej przylegać do cylindra: widok od góry: z nowości to jeszcze od strony sprzęgła, został założony łańcuszek i kosz: i całość, już z założonym starterem od prawej strony: od lewej strony: i od góry:
Ufff
Na warsztat trafił SKM: zawody na poznańskim torze zbliżają się dużymi krokami także odpaliliśmy wyścigówkę. Okazało się, że sprzęt wchodzi w niezłe wibracje przy wyższych obrotach, ciekną przednie amory i jeszcze kilka dupereli jest do poprawy. Jednym słowem należy mu się porządny przegląd i poprawki. Stan obecny:
link do info o imprezie w Poznaniu: viewtopic.php?f=74&t=14880
Drugi nowy projekt: MOJ 130 !
Zrobiliśmy porządną inwenturę, z 2 silników jakie posiadam powinno udać się złożyć jeden z solidnym zapasem części "na zaś" a może 2 złożymy... zobaczy się.
Także spodziewajcie nowego tematu w klimatach 2RP
Z innych ciekawych motocykli, coś się ruszyło przy Sarence. Wpadł Yahoo z puszką narzędziową:
Spróbujemy podjąć się dorobienia repliki na wzór oryginału. Bo Yahoo za nic nie chce odsprzedać hehe. Historia tego elementu jest dość ciekawa. Okazało się, że jest to puszka, która była pierwotnie w mojej sarence(!), po prostu handlarz od którego kupiłem ten motocykl poodkręcał tą i inne części( w tym silnik przystosowany od wyścigów, nietypowy układ wydechowy). Jak pytałem o puszkę narzędziową przy kupnie to ściemniał, że nie wszystkie sarenki były w nią wyposażane..ech szkoda klawiatury na Roberta S.
Tutaj macie blog jaki Yahoo prowadzi o swojej Sarence: http://sarenka666.blogspot.com/
a tu link do artykułu o mojej zanim ów handlarz ją poprzerabiał: http://polmotor.prv.pl/sarenka2.html
I meritum S600:
W ostatnim czasie silnik przybiera na wadze został założony tłok: Cylinder po szlifie, pomalowany czarnym, żaroodpornym lakierem. Na nowo trzeba było założyć zawory. Potem to już tylko została dorobiona uszczelka pod cylinder i tak oto dziś silnik uzbroiliśmy w cylinder: Głowica doczekała się porządnego czyszczenia tak samo jak dekielek od zaworów. Dodatkowo powierzchnia pod uszczelkę musiała być trochę przeszlifowana by lepiej przylegać do cylindra: widok od góry: z nowości to jeszcze od strony sprzęgła, został założony łańcuszek i kosz: i całość, już z założonym starterem od prawej strony: od lewej strony: i od góry:
Ufff
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Buzek
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-10-06, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak M10
- Lokalizacja: Brzozów
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Może zdradzisz co będziesz robił z " karoserią " sokoła ? Tak wgl. to masz na niego dokumentację ?
Masz profesjonalne podejście do remontu .
Masz profesjonalne podejście do remontu .
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Fakt siedział w Sarence ciekawy silnik S32 i i fajne koło przednie z konkretniejszym heblem. Załóż wątek o SKMie to postaram się podrzucić jakieś ciekawe foty (taki mały szantaż)
- Szczepan
- Posty: 1771
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Co do ramy i reszty na ten sezon plan jest taki, że nic nie robimy pod kątem estetycznym. Czyli pozostaje w tym samym lakierze. Natomiast zależy nam na tym by motocykl był w pełni sprawny technicznie. Dzisiaj w sumie wprowadziłem S600 do garażu by przyjrzeć się bliżej czy czegoś nie potrzeba, pewnie w przyszłym tygodniu będą fotki. Dokumentacja potrzebna do zarejestrowania jest ale to już pozostawiam na sam koniec.
Temat o SKMie? może być. Generalnie również od przyszłego tygodnia SKM ma priorytet u Garrego, wał idzie do sprawdzenia, trzeba kupić nowe łożyska bo te co są nie do końca były przemyślane np są zamknięta tam gdzie wyraźnie powinny być smarowane olejem. Tomek ma zacięcie do ulepszeń także, kto wie może coś jeszcze od siebie doda hehe w każdym razie liczę na zaciętą rywalizacje na torze
S32, jak pewnie inne części od Sarenki leżą w kontenerze, z tego co wiem ten handlarz wysprzedał się.
Temat o SKMie? może być. Generalnie również od przyszłego tygodnia SKM ma priorytet u Garrego, wał idzie do sprawdzenia, trzeba kupić nowe łożyska bo te co są nie do końca były przemyślane np są zamknięta tam gdzie wyraźnie powinny być smarowane olejem. Tomek ma zacięcie do ulepszeń także, kto wie może coś jeszcze od siebie doda hehe w każdym razie liczę na zaciętą rywalizacje na torze
S32, jak pewnie inne części od Sarenki leżą w kontenerze, z tego co wiem ten handlarz wysprzedał się.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- yahoo
- Posty: 118
- Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Ja tam jestem ostrożny w formułowaniu takich kategorycznych opinii - fakt, że ta puszka wygląda jakby faktycznie pochodziła z tego konkretnego motocykla, ale całkowitej pewności nie ma.JueS pisze: Spróbujemy podjąć się dorobienia repliki na wzór oryginału. Bo Yahoo za nic nie chce odsprzedać hehe. Historia tego elementu jest dość ciekawa. Okazało się, że jest to puszka, która była pierwotnie w mojej sarence(!), po prostu handlarz od którego kupiłem ten motocykl poodkręcał tą i inne części( w tym silnik przystosowany od wyścigów, nietypowy układ wydechowy). Jak pytałem o puszkę narzędziową przy kupnie to ściemniał, że nie wszystkie sarenki były w nią wyposażane..ech szkoda klawiatury na Roberta S.
A nie chcę sprzedać, bo skoro już zacisnąłem poślady i wysupłałem na nią górę kasy, to ani myślę się pozbywać;P
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Kolega koledze powinien oddawać takie rzeczy za friko
A tak serio to dzięki Jues i Garry za śruby. Właśnie doszły. pozdr
A tak serio to dzięki Jues i Garry za śruby. Właśnie doszły. pozdr
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Yahoo: jestem przekonany, że Twoja puszka narzędziowa została odkręcona od Sarenki którą kupiłem od Roberta S., kilka faktów: "narzędziówka" jak i motocykl kupiliśmy od tej samej osoby. Ten motocykl był opisany w świecie motocykli tuż przed tym zanim go kupił ten handlarz. Na zdjęciach z czasopisma widać wyraźnie, że motocykl posiada puszkę, co więcej na tym zdjęciu:
kolor puszki jest identyczny jak błotnika, tak samo jest z obejmą i kolorem ramy. Biorąc pod uwagę te wszystkie fakty i ilość zachowanych Sarenek.. mniej niż 10(?) to nie mam wątpliwości.
Seba: proszę bardzo, dodam, że w weekend znalazłem sklep w którym mają pod dostatkiem śrub na płaski śrubokręt M4, M5, M6 i to w rożnych wariacjach i długościach za bodajże max 40pln/kg jakby co..
Ostatnio też zaliczyłem kilka ciekawych imprez:
Mini zlot pojazdów militarnych w Mosinie..takim oto sprzętem przyjechaliśmy wrażenia z jazdy bezcenne, nawet tiry zjeżdżały z drogi
Święto 1 Batalionu Pancernego, czyli drzwi otwarte CSWL w Poznaniu. Warto coś więcej wspomnieć o tej placówce. Jest tam moim zdaniem na pewno najlepszy zbiór pojazdów wojskowych w Polsce a nawet jeden z najciekawszych w skali świata pod kątem pojazdów z 2WŚ. Wymienię tylko kilka perełek: IS-2 jeden z dwóch jeżdżących, które brały udział w działaniach wojennych. Sturmgeschütz IV parę lat temu wydobyty z dna rzeki, a po 2 latach odrestaurowany i uruchomiony. Sd.Kfz 6 podobna historia jak Stug, T70 jeden z kilku jakie się ostały, TK-S polska tankietka, Su 152 prawdziwa bestia , przy niej tygrys to zabawka;), czy nawet oryginalny czołg z "Czterech pancernych". Sama ilość -ok 40 czołgów już robi wrażenie ale fakt, że większość jest sprawna i na chodzi oddziela po prostu powala.
Tutaj macie więcej informacji o MBP CWSL w Poznaniu http://muzeumbronipancernej.pl/
kilka fotek: sherman firefly i Stug IV W niedzielę odwiedziłem razem z Pawłem Piknik motocyklowy w Mosinie tym razem na Dnieprze, impreza kameralna, z konkursami, koncertem, było co pooglądać, pojeść i popić Nawet pokazało się, jak dobrze naliczyłem 4 wski! Pogoda dopisała, towarzystwo sympatyczne, przy wyjeździe organizator przybił piątkę, także za rok pewnie też będę.
Dziś też troszeczkę ruszyło się przy S600, tarcze sprzęgłowe trzeba było dotrzeć do grubości 5mm by całość zmieściła się na styk w koszu sprzęgłowym. wstępna przymiarka: Dzisiaj też doszła uszczelka pod głowicę także w efekcie czego można było już skręcić całość góry: CDN
widać, że górna część obejm mocujących puszkę do ramy jest pomalowana na czarno( zaznaczyłem strzałką), dzisiaj zrobiłem to zdjęcie:kolor puszki jest identyczny jak błotnika, tak samo jest z obejmą i kolorem ramy. Biorąc pod uwagę te wszystkie fakty i ilość zachowanych Sarenek.. mniej niż 10(?) to nie mam wątpliwości.
Seba: proszę bardzo, dodam, że w weekend znalazłem sklep w którym mają pod dostatkiem śrub na płaski śrubokręt M4, M5, M6 i to w rożnych wariacjach i długościach za bodajże max 40pln/kg jakby co..
Ostatnio też zaliczyłem kilka ciekawych imprez:
Mini zlot pojazdów militarnych w Mosinie..takim oto sprzętem przyjechaliśmy wrażenia z jazdy bezcenne, nawet tiry zjeżdżały z drogi
Święto 1 Batalionu Pancernego, czyli drzwi otwarte CSWL w Poznaniu. Warto coś więcej wspomnieć o tej placówce. Jest tam moim zdaniem na pewno najlepszy zbiór pojazdów wojskowych w Polsce a nawet jeden z najciekawszych w skali świata pod kątem pojazdów z 2WŚ. Wymienię tylko kilka perełek: IS-2 jeden z dwóch jeżdżących, które brały udział w działaniach wojennych. Sturmgeschütz IV parę lat temu wydobyty z dna rzeki, a po 2 latach odrestaurowany i uruchomiony. Sd.Kfz 6 podobna historia jak Stug, T70 jeden z kilku jakie się ostały, TK-S polska tankietka, Su 152 prawdziwa bestia , przy niej tygrys to zabawka;), czy nawet oryginalny czołg z "Czterech pancernych". Sama ilość -ok 40 czołgów już robi wrażenie ale fakt, że większość jest sprawna i na chodzi oddziela po prostu powala.
Tutaj macie więcej informacji o MBP CWSL w Poznaniu http://muzeumbronipancernej.pl/
kilka fotek: sherman firefly i Stug IV W niedzielę odwiedziłem razem z Pawłem Piknik motocyklowy w Mosinie tym razem na Dnieprze, impreza kameralna, z konkursami, koncertem, było co pooglądać, pojeść i popić Nawet pokazało się, jak dobrze naliczyłem 4 wski! Pogoda dopisała, towarzystwo sympatyczne, przy wyjeździe organizator przybił piątkę, także za rok pewnie też będę.
Dziś też troszeczkę ruszyło się przy S600, tarcze sprzęgłowe trzeba było dotrzeć do grubości 5mm by całość zmieściła się na styk w koszu sprzęgłowym. wstępna przymiarka: Dzisiaj też doszła uszczelka pod głowicę także w efekcie czego można było już skręcić całość góry: CDN
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- pawelmosina
- Posty: 29
- Rejestracja: 2011-10-25, 23:40
- GG: 0
- Moje maszyny: ok 50 szt
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Widzę, że załapałem się na fotkę z pikniku w Mosinie
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
jeszcze kilka zdjęć z pikniku od pawelmosina
muszę przyznać, że wśród "staruchów" największe zainteresowanie budził Simson Pawła
muszę przyznać, że wśród "staruchów" największe zainteresowanie budził Simson Pawła
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Kilka newsów: przy S600 prace idą powoli ale do przodu. W tym tygodniu odebrałem ślimak sprzęgła od ślusarza, tego elementu nie miałem i trzeba było odtworzyć nowy:
to samo plus współdziałające części już zamontowana na swoim miejscu a tak wygląda z perspektywy Generalnie lewa strona będzie musiała być sprawdzona, w szczególności praca sprzęgła. Do tego jeszcze trzeba dorobić linkę sprzęgła, założyć zawleczki, uszczelki (między kapą i karterem oraz kapą a dekielkiem). Z braków po lewej stronie to jest filtr "świeżego" oleju. Także jest co robić ale widać już światełko w tunelu
Równocześnie odebrałem od ślusarza koło zębate jakie przychodzi na magdyno więcej na ten temat i o rozrządzie w następnych postach.
Ostatnia porcja informacji o Sokole: udało się zrobić tulejki pod silentblocki, przy okazji cały układ mocowania silnika w ramie doczekał się odświeżenia i w całości idzie do ocynku. W kolejnym etapie będę musiał zawieźć te tuleje do wulkanizacji i jak dobrze pójdzie za tydzień będziemy mieli silentblocki na deser: uzupełnienie stanów, jak gdzieś już wspominałem mam nowe źródło na śrubki na płaski śrubokręt, poszalałem
15 kg w ocynku i na koniec, zagadka te zielone
co TO?
to samo plus współdziałające części już zamontowana na swoim miejscu a tak wygląda z perspektywy Generalnie lewa strona będzie musiała być sprawdzona, w szczególności praca sprzęgła. Do tego jeszcze trzeba dorobić linkę sprzęgła, założyć zawleczki, uszczelki (między kapą i karterem oraz kapą a dekielkiem). Z braków po lewej stronie to jest filtr "świeżego" oleju. Także jest co robić ale widać już światełko w tunelu
Równocześnie odebrałem od ślusarza koło zębate jakie przychodzi na magdyno więcej na ten temat i o rozrządzie w następnych postach.
Ostatnia porcja informacji o Sokole: udało się zrobić tulejki pod silentblocki, przy okazji cały układ mocowania silnika w ramie doczekał się odświeżenia i w całości idzie do ocynku. W kolejnym etapie będę musiał zawieźć te tuleje do wulkanizacji i jak dobrze pójdzie za tydzień będziemy mieli silentblocki na deser: uzupełnienie stanów, jak gdzieś już wspominałem mam nowe źródło na śrubki na płaski śrubokręt, poszalałem
15 kg w ocynku i na koniec, zagadka te zielone
co TO?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
URSUS C-45 Pięknie Ci to idzie, nie mogę się doczekać finalnego efektu.
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Brawo! mam nadzieje, że na tegorocznych Wilkowicach będzie miał swoją premierę
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
C-45 ma budowę..modułową i kompatybilną z innymi traktorami (Lanzą?), tak bym to określił. Przód z blokiem silnika, tył z mostem i środek. Często przy naprawach po prostu wymieniano całe gotowe segmenty, może tak było i ta część nie jest od C-45.
Ekspertem nie jestem więc nie chcę palnąć jakieś głupoty, także to tylko taka moja hipoteza.
Ekspertem nie jestem więc nie chcę palnąć jakieś głupoty, także to tylko taka moja hipoteza.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2013-06-16, 22:00 przez JueS, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
C-45 jest ulepszoną kopią Lanza więc możliwe że ten WOM jest właśnie od niego, na pewno wiele części jest wymienna między tymi ciągnikami.
- Mtx50
- Posty: 247
- Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
- GG: 2188809
- Moje maszyny: WSK i inne
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
Kopia to na pewno, ale czy ulepszona? Niektóre rozwiązania stosowane w Lanzu nigdy nie weszły do produkcji w Ursusie, poza tym jakość materiałów i wykonania jest na poziomie odpowiednim dla socjalistycznej dokładności
Polskie motocykle ymmm klasa
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: JueS: Sokół 600
w końcu Sokół wjechał do garażu, stan na tą chwile:
a i elementy mocowania silnika wróciły z cynkowania
teraz tylko zawieźć elementy do fachowców od silentblocków
https://www.youtube.com/watch?v=fPlcJQeLWMc
z takich pobocznych ciekawostek, odebrałem wał od SKMa - bardzo fajnie zrobiony, wyważony, czopy naweglone i po hartowaniu. Jutro w planie mam odwiedzić oponiarza pod kątem nowych opon do ścigacza.. coś czuję, że będzie ciężko dobrać coś odpowiedniego na tor.
a i elementy mocowania silnika wróciły z cynkowania
teraz tylko zawieźć elementy do fachowców od silentblocków
https://www.youtube.com/watch?v=fPlcJQeLWMc
z takich pobocznych ciekawostek, odebrałem wał od SKMa - bardzo fajnie zrobiony, wyważony, czopy naweglone i po hartowaniu. Jutro w planie mam odwiedzić oponiarza pod kątem nowych opon do ścigacza.. coś czuję, że będzie ciężko dobrać coś odpowiedniego na tor.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości