WSK M06B3 Lelek 125
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: kujawsko pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
witam , w moim posiadaniu taki materiał do ogarniecia- kola zalozone na szybko do zdjec, nie wiem na ile oryginalny to pozostawiam wam do oceny , piszecie ,że lelki były dwukolorowe, u mnie zbiornik paliwa byl pomalowany na czarno, blotniki byly tez czarne- fabrycznie. Emblemat wklejony, moze jakas ostatnia wersja?
Silnik posiadam, reszty typowo lelkowej brak, zalezy mi na krotkiej ocenie ile orientacyjnie wyniesie cena gratow brakujacych,
nie pytam czy warto , bo zawsze warto
a moze ktoś ma na zbyciu brakujące elementy- pw
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e57 ... d12f0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e14 ... 93c79.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/377 ... 4645f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/619 ... b0207.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aea ... a9243.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7f ... 64147.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d74 ... 5c1eb.html
Silnik posiadam, reszty typowo lelkowej brak, zalezy mi na krotkiej ocenie ile orientacyjnie wyniesie cena gratow brakujacych,
nie pytam czy warto , bo zawsze warto
a moze ktoś ma na zbyciu brakujące elementy- pw
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e57 ... d12f0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e14 ... 93c79.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/377 ... 4645f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/619 ... b0207.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aea ... a9243.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7f ... 64147.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d74 ... 5c1eb.html
- metzek
- Posty: 473
- Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
- GG: 0
- Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Rocznik 1977.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: kujawsko pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
dziękuję, kierownica jest o wiele szersza niż w kosie którego mam więcy chyba jest lelkowa...
- metzek
- Posty: 473
- Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
- GG: 0
- Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Nie oglądałem tego zdjęciaSzymon_1998 pisze:To przecież oczywiste,bo jest wybite na tabliczce.metzek pisze:Rocznik 1977.
Lagi w dobrym stanie z 350zł,bo te co masz nie są oryginalne.
Emblematy masz ok,bo w 77r. były przyklejane.
Boczki metalowe zależy jak trafisz,ja kupiłem za 30zł,ale też widziałem na alledrogo po 250zł. Musisz liczyć 100zł luzem na nie.
Lampa ok. 70zł .
Amorki powinny byś półkryte. 50zł-100zł.
Tłumik górny ok.300zł, kolanko nowe u Hartmana 120zł
Kierownica ok. 200zł,bo masz od zwykłej B3.
Siedzenie oryginalne z wytłoczką też koło 200zł.
Czyli razem na części jakieś 1400zł.
Mam nadzieję,że pomogłem.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Nie zgodziłbym się. Ceny to subiektywna opinia, najlepiej spójrz w archiwum allegro i rozeznaj się albo obserwuj aktualne aukcje.Szymon_1998 pisze:To przecież oczywiste,bo jest wybite na tabliczce.metzek pisze:Rocznik 1977.
Lagi w dobrym stanie z 350zł,bo te co masz nie są oryginalne.
Emblematy masz ok,bo w 77r. były przyklejane.
Boczki metalowe zależy jak trafisz,ja kupiłem za 30zł,ale też widziałem na alledrogo po 250zł. Musisz liczyć 100zł luzem na nie.
Lampa ok. 70zł .
Amorki powinny byś półkryte. 50zł-100zł.
Tłumik górny ok.300zł, kolanko nowe u Hartmana 120zł
Kierownica ok. 200zł,bo masz od zwykłej B3.
Siedzenie oryginalne z wytłoczką też koło 200zł.
Czyli razem na części jakieś 1400zł.
Mam nadzieję,że pomogłem.
Rama w ogóle jest oryginalna? Nie widzę wzmocnienia. To rocznik 1977, więc powiedzmy, że nie ma być wzmocnienia, ale wtedy przednie zawieszenie powinno mieć gumowe zgarniacze zespolone z przelotkami (jeden odlew, brak przelotek stalowych). Sprawdź czy spaw na mocowanie prostownika selenowego jest oryginalny. Poza tym możesz rzucić okiem no przednia blokade skrętu, jeżeli jest tylko "oczko" zamiast "rurki" to skłaniałbym się do stwierdzenia, że jednak to nie jest ori rama, ale kto tam to wie...
Rocznik się zgadza, więc zawsze można ją uoryginalnić
Kierownica jest OK
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2013-08-25, 20:36
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: kujawsko pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
blokada wlasnie jest urwana więc po tym nie zobaczy się,
z tego co gosc mowił to oryginal , wsk miala isc na hute, zdjąłem ja z przyczepy ze złomem, więc jesli przerobka to dawna
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6c ... b4c86.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d2 ... 41223.html
z tego co gosc mowił to oryginal , wsk miala isc na hute, zdjąłem ja z przyczepy ze złomem, więc jesli przerobka to dawna
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6c ... b4c86.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d2 ... 41223.html
ale po co? kogo bede oszukiwał? to nie o to tu chodzimetzek pisze:Rocznik się zgadza, więc zawsze można ją uoryginalnić
- Skinder
- Posty: 2220
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Rama jest oryginalna, wzmocnień w 77 już nie było, wycofali gdzieś w 76.
- Feldgrau
- Posty: 150
- Rejestracja: 2012-10-31, 19:16
- GG: 0
- Moje maszyny: M06 B3 '73
M21 W2 '78 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
- qpa
- Posty: 617
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
odciąć całkiem na równo i przyspawać nowy
- Feldgrau
- Posty: 150
- Rejestracja: 2012-10-31, 19:16
- GG: 0
- Moje maszyny: M06 B3 '73
M21 W2 '78 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
A czy ktoś podac wymiary takiego mocowania? Szerokśc da rade zmierzyc ale długości nie jestem pewien.
- Skinder
- Posty: 2220
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
16 x 48/49, otwór Φ4, 8mm od krawędzi.
- Feldgrau
- Posty: 150
- Rejestracja: 2012-10-31, 19:16
- GG: 0
- Moje maszyny: M06 B3 '73
M21 W2 '78 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Dzięki za pomoc, jak się uporam pokaże fotki. Mam też mocowania stopki centralnej do dorobienia więc trochę mi zejdzie...
Brak mi jeszcze blokady kierownicy, gdzie dostać taką, lub ktoś może dorabia, komuś wala się zbędna itp?
Czy w Lelku blacha siedzenia jest inna od zwykłej B3? W mojej ramie wejście na bolec jest takie:
Mam też Dudkową ramę i jest identyko ale tam widać obcięte mocowania siedzenia, tutaj nie ma nic i nie widać żeby było kombinowane.
Brak mi jeszcze blokady kierownicy, gdzie dostać taką, lub ktoś może dorabia, komuś wala się zbędna itp?
Czy w Lelku blacha siedzenia jest inna od zwykłej B3? W mojej ramie wejście na bolec jest takie:
Mam też Dudkową ramę i jest identyko ale tam widać obcięte mocowania siedzenia, tutaj nie ma nic i nie widać żeby było kombinowane.
- Szczepan
- Posty: 1774
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Powinno być tak samo jak w każdej innej czyli z tym wystającym czymś
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
witam
wybrałem kolor swojego lelka - ma być błękitny, mam jednak wątpliwość czy napis "LELEK" na boczkach w tym malowaniu wystepowł w kolorze białym lub srebrnym czy tylko w czarnym??
wybrałem kolor swojego lelka - ma być błękitny, mam jednak wątpliwość czy napis "LELEK" na boczkach w tym malowaniu wystepowł w kolorze białym lub srebrnym czy tylko w czarnym??
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
z materiałów do jakich dotarłem wynika że w lelkach na kolorze niebieskim ( błękitnym) występowały napisy białe i czarne srebrnych chyba nie było.
mam jeszcze pytanie dotyczące malowania osłon tłumika: w lelku były malowane i chromowane. Moze ktos posiada informację czy te malowane były tylko srebrne czy występowaly też w kolorze jasnoszarym ( takim jak błotniki) ?
mam jeszcze pytanie dotyczące malowania osłon tłumika: w lelku były malowane i chromowane. Moze ktos posiada informację czy te malowane były tylko srebrne czy występowaly też w kolorze jasnoszarym ( takim jak błotniki) ?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Nikt Ci tego raczej nie sprawdzi, maluj jak chcesz.
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
może jednak ma ktos taką informację i zechce się nią podzielić?
chciałbym zachować zgodność z oryginalem
chciałbym zachować zgodność z oryginalem
- Dario.G
- Posty: 294
- Rejestracja: 2011-01-01, 15:18
- Moje maszyny: Wsk Lelek 1976
Wsk Sport S1 1975
WSK Kobuz 1977
9 innych - Lokalizacja: Kotlin
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
Osłony zawsze były malowane i zawsze na srebrny. Chrom w klasie 125 nie występował. Nie jestem w stanie teraz tego w jakiś szczególny sposób udowodnić, ale było już o tym wspominane na forum, pozatym kilkuletnie obserwacje też to potwierdzają.
"I zesłał Ich Pan na Ziemię, by siali zamęt oraz zniszczenie..."
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
wydaje mi sie że gdzieś czytałem o osłonach w kolorze jasnopopielatym ( takim jak błotniki) ale nie mogę niestety przypomnieć sobie gdzie ani tego opisu odszukać.
osłona zatem będzie srebrna
osłona zatem będzie srebrna
-
- Posty: 167
- Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m06-150
- Lokalizacja: Swoszowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06B3 Lelek 125
przepraszam za post pod postem:
wczoraj malowałem proszkowo błotniki swojego lelka. Udało mi sie wpożyczyć od znajomego fabrycznie nowy tylni błotnik , nigdy nie montowany do motocykla w oryginalnej szarej farbie. Na podstawie tego błotnika dobrałem praktycznie identyczny odcień z palety RAL -7040. Wczesniej w jakichś wpisach czytałem że powinien być RAL7035 - z mojego doświadczenia wynika jednak iż ten odcień jest zdecydowanie zbyt jasny w porównaniu z oryginalem. Mam nadzieję że ta informacja przyda sie osobom odbudowywujacym lelka i chcacym zachowac oryginalne barwy:-D, wszystkiego dobrego w Nowym 2014 Roku!
wczoraj malowałem proszkowo błotniki swojego lelka. Udało mi sie wpożyczyć od znajomego fabrycznie nowy tylni błotnik , nigdy nie montowany do motocykla w oryginalnej szarej farbie. Na podstawie tego błotnika dobrałem praktycznie identyczny odcień z palety RAL -7040. Wczesniej w jakichś wpisach czytałem że powinien być RAL7035 - z mojego doświadczenia wynika jednak iż ten odcień jest zdecydowanie zbyt jasny w porównaniu z oryginalem. Mam nadzieję że ta informacja przyda sie osobom odbudowywujacym lelka i chcacym zachowac oryginalne barwy:-D, wszystkiego dobrego w Nowym 2014 Roku!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości