Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: Szymon_1998 » 2013-12-28, 00:19

Siemanko.Zrobiłem kilka fotek obydwu korbowodom.Co tu więcej pisać,wszystko macie na fotkach. ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 744
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: BikerDS » 2013-12-28, 00:28

Masz może wagę kuchenną elektroniczną? Porównałbyś wagi.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: AudioBas » 2013-12-28, 08:39

Dobrze, że długości pasują :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 618
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: qpa » 2013-12-28, 11:50

Jeździ ktoś na tym?

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: auriol77 » 2013-12-28, 11:54

Tak ja jeżdżę i jest ok.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: Savier » 2013-12-28, 11:55

Tomek ze Szczecina co najmniej. W stopie nie ma wyżłobień, tych czterech, pewnie wspomagających smarowanie - panowie specjaliści, czy to bardzo ważne? :->

auriol77
Posty: 640
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: auriol77 » 2013-12-28, 12:33

Savier pisze:Tomek ze Szczecina co najmniej. W stopie nie ma wyżłobień, tych czterech, pewnie wspomagających smarowanie - panowie specjaliści, czy to bardzo ważne? :->
Korbowody w motocyklach ogólnie stosuje się albo z wyżłobieniami ,albo bez. Każde z rozwiązań ma swoje wady i zalety. Dla przykładu mój korbowód oryginalny nie ma wyżłobień jak u szymona.Mimo ,że stan jego jest idealny to pochodzi z wału na 3 rzędowe łożysko który się rozjechał :-/ W zakładzie powiedzieli mi ,że nie dobierze się do tego łożyska.

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 618
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: qpa » 2013-12-28, 13:19

I teraz tak, robić na starej korbie u tego Pana co ktoś podał kontakt, czy na nowej? Tak czy siak wał wysyłam do niego.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: Savier » 2013-12-28, 15:40

Na starej na pewno będzie taniej.

ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: ozi » 2013-12-28, 21:36

qpa pisze:I teraz tak, robić na starej korbie u tego Pana co ktoś podał kontakt, czy na nowej? Tak czy siak wał wysyłam do niego.
tego Pana czyli kogo? z Iławy? ja dostałem przed świetami wał po reg. od niego - przed wysyłka nie przypatrywałem się mu znacząco poza tym, że wyczułem lekki luz góra-dół i na boki (tu wiekszy - prawie do przeciwwag). Po powrocie wydaje mi się, że korba jest lekko krzywa. Będe mógł to sprawdzić dopiero za kilka dni jak osadze go w karterach i przymierze do podstawy cylindra

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: Szymon_1998 » 2013-12-31, 19:45

BikerDS pisze:Masz może wagę kuchenną elektroniczną? Porównałbyś wagi.
Postaram się zważyć w przyszłym tygodniu, bo nie ma mnie w tej chwili w domu. ;)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Szymku
Posty: 135
Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 ,komar
Lokalizacja: B-tów
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: Szymku » 2015-10-08, 09:02

Jak tam koledzy korba duellsa się sprawuje?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: Savier » 2015-10-08, 09:36

125mieszanychuczuc czy cos takiego blogspot - o wuesce z 1979 roku, która zrobiła 10000km na tej korbie. :)

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1320
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: czankete » 2015-10-08, 11:52

Szymku pisze:Jak tam koledzy korba duellsa się sprawuje?
...testuję ją intensywnie w jednym ze swoich motocykli i jak nie razie mam żadnych zastrzeżeń - wszystko chodzi jak należy Co jakiś czas zdejmuję górę by obejrzeć jak wszystko wygląda i ocenić ewentualne zużycie. Jak do tej pory po około 1700km brak jest wyczuwalnych jakichkolwiek niepożądanych luzów. Przy 1500 na sworzniu pracującym w główce korbowodu dostrzegłem minimalne odbarwienie na jego powierzchni w miejscu gdzie współpracuje z igiełkami łożyska. Nie jest to ślad przegrzania a jakby o pół tonu ciemniejszy odcień niż po jego bokach. Sworzeń pochodzi z kompletu jaki dostajemy po zakupie. Następne oględziny będę po około 2500km. ;-)

pawlik118
Posty: 129
Rejestracja: 2014-06-19, 19:34
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Skoczów
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: pawlik118 » 2015-10-08, 16:38

Orientujecie się czy są też takie korbowody do 175?

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1320
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: czankete » 2015-10-08, 17:23

pawlik118 pisze:Orientujecie się czy są też takie korbowody do 175?
....niestety nie ma p&p ;-)

mrzlo69
Posty: 87
Rejestracja: 2015-04-07, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kołczan City
Kontaktowanie:

Łożysko igiełkowe główka korbowodu

Post autor: mrzlo69 » 2015-10-17, 15:16

Witam co sądzicie o łożysku igiełkowym główki korbowodu wsk 125?

https://gmoto.pl/lozysko-sworznia-wsk-125,86104.html

Dobry czy zły pomysł?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Łożysko igiełkowe główka korbowodu

Post autor: Savier » 2015-10-17, 15:32

Jest już taki temat w tym dziale :) przeniosłem. polecają ludzie.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: Muciek » 2015-10-17, 16:24

Tylko to jest łożysko do korby Duellsa, nie możesz tego użyć przy ori korbie.

Awatar użytkownika
Szymku
Posty: 135
Rejestracja: 2015-08-10, 19:19
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 ,komar
Lokalizacja: B-tów
Kontaktowanie:

Re: Korba DUELLS i ORYGINAŁ ZMD 16HG

Post autor: Szymku » 2015-11-21, 13:19

A mamy wymiary tych łożysk duellsa Szymonie 1998?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość