Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał stojan
- krelo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-07-29, 12:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Honda cr - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Witam po raz kolejny.
Oczywiście z nowymi nieopuszczającymi mnie problemami.
Zamówiłem ten moduł co wcześniej z takimi samymi przewodami(takie same kolory).
Ale oczywiście, musiał przyjść moduł który ma inne kolory niż wszystkie opisane na forum .
A mianowicie, takie coś:
http://allegro.pl/modul-cdi-2t-zipp-qua ... 78266.html
Dzwoniłem do gościa, żeby przynajmniej jakiś schemat podrzucił, niestety nie miał żadnych informacji, poza cyt."Taka partia"
No i rób co chcesz, zwracać mi się nie opłaca, bo koszty wysyłki przewyższą wartość modułu, a poza tym nie mam na to czasu bo w weekend jade tam gdzie trzymam motor i chciałbym to sfinalizowac.
Moduł posiada kolory:
na wtyczce(rozumiem,że jak są przewodu z wtyczką to one idą do Cewki WN i masy?):
pomarańczowy- więc tutaj cewka WN
czarny- tutaj masa
pozostałe 3, luźne:
czarno-biały-?
czerwono-biały-?
różowo-czarny-?
Znalazłem na innym forum takie podłączenie cyt:
"Kostka, czarny - masa
Kostka, pomarańczowy - cewka WN
Czarno-biały - gaszenie
(teraz tutaj nie jestem w 100% pewien)
Różowo - czarny - zasilanie CDI
Czerwono - biały- impulsator"
Ale tutaj też ktoś nie był pewien,akurat przy zasilaniu cdi i impulsatorze, jak się podłączy na odwrót to cewka spalona( wiem z doświadczenia )
Pogrzebałem jeszcze troche w necie i znalazłem podłączenie modułu bez kabelków tylko na wtyczkę na 6 pinów, wyszystko opisane, a następnie wynalazłem moduł z kolorami przewodów takimi jak u mnie, lecz zakończonę też wtyczką z 6 pinami(ale przewodów było tylko 5).
Takie coś:
http://allegro.pl/modul-cdi-2t-tunning- ... 54519.html
i tutaj też podłączone przewody do wtyczki:
http://skuterypolnoc.ubf.pl/forum/viewt ... ad_id=3567
Po przeanalizowaniu tego wychodzi mi na to że tak to powinno być podłączone:
CZARNY-MASA
POMARAŃCZOWY-CWEKA WN
CZARNO BIAŁY- ZASILANIE CDI
RÓŻOWO CZARNY-GASZENIE
CZERWONO BIAŁY-IMPULSATOR
Co o tym myślicie, który schemat jest prawidłowy, a może żaden?
Potrzebuje pewnych informacji, bo już jeden moduł upaliłem i chciałbym uniknąć powtórki (Nawet nie chodzi o kase, tylko o czas, bo motor mam parenaście km. od miejsca zamieszkania, a od pon.-pt. praca i nie mam kiedy jechać, tylko weekend.
Prosze o pomoc i z góry dziękuję.
Oczywiście z nowymi nieopuszczającymi mnie problemami.
Zamówiłem ten moduł co wcześniej z takimi samymi przewodami(takie same kolory).
Ale oczywiście, musiał przyjść moduł który ma inne kolory niż wszystkie opisane na forum .
A mianowicie, takie coś:
http://allegro.pl/modul-cdi-2t-zipp-qua ... 78266.html
Dzwoniłem do gościa, żeby przynajmniej jakiś schemat podrzucił, niestety nie miał żadnych informacji, poza cyt."Taka partia"
No i rób co chcesz, zwracać mi się nie opłaca, bo koszty wysyłki przewyższą wartość modułu, a poza tym nie mam na to czasu bo w weekend jade tam gdzie trzymam motor i chciałbym to sfinalizowac.
Moduł posiada kolory:
na wtyczce(rozumiem,że jak są przewodu z wtyczką to one idą do Cewki WN i masy?):
pomarańczowy- więc tutaj cewka WN
czarny- tutaj masa
pozostałe 3, luźne:
czarno-biały-?
czerwono-biały-?
różowo-czarny-?
Znalazłem na innym forum takie podłączenie cyt:
"Kostka, czarny - masa
Kostka, pomarańczowy - cewka WN
Czarno-biały - gaszenie
(teraz tutaj nie jestem w 100% pewien)
Różowo - czarny - zasilanie CDI
Czerwono - biały- impulsator"
Ale tutaj też ktoś nie był pewien,akurat przy zasilaniu cdi i impulsatorze, jak się podłączy na odwrót to cewka spalona( wiem z doświadczenia )
Pogrzebałem jeszcze troche w necie i znalazłem podłączenie modułu bez kabelków tylko na wtyczkę na 6 pinów, wyszystko opisane, a następnie wynalazłem moduł z kolorami przewodów takimi jak u mnie, lecz zakończonę też wtyczką z 6 pinami(ale przewodów było tylko 5).
Takie coś:
http://allegro.pl/modul-cdi-2t-tunning- ... 54519.html
i tutaj też podłączone przewody do wtyczki:
http://skuterypolnoc.ubf.pl/forum/viewt ... ad_id=3567
Po przeanalizowaniu tego wychodzi mi na to że tak to powinno być podłączone:
CZARNY-MASA
POMARAŃCZOWY-CWEKA WN
CZARNO BIAŁY- ZASILANIE CDI
RÓŻOWO CZARNY-GASZENIE
CZERWONO BIAŁY-IMPULSATOR
Co o tym myślicie, który schemat jest prawidłowy, a może żaden?
Potrzebuje pewnych informacji, bo już jeden moduł upaliłem i chciałbym uniknąć powtórki (Nawet nie chodzi o kase, tylko o czas, bo motor mam parenaście km. od miejsca zamieszkania, a od pon.-pt. praca i nie mam kiedy jechać, tylko weekend.
Prosze o pomoc i z góry dziękuję.
- krelo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-07-29, 12:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Honda cr - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Witam.
Dzięki za odpowiedzi .
Podaje prawidłowe podłączenie dla potomnych:
Czarny - masa
Pomarańczowy - cewka WN
Różowo(czerwono) - czarny - zasilanie CDI
Czarno-biały - gaszenie
Czerwono - biały- impulsator
Pozdrawiam.
Dzięki za odpowiedzi .
Podaje prawidłowe podłączenie dla potomnych:
Czarny - masa
Pomarańczowy - cewka WN
Różowo(czerwono) - czarny - zasilanie CDI
Czarno-biały - gaszenie
Czerwono - biały- impulsator
Pozdrawiam.
- krelo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-07-29, 12:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Honda cr - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Witam ponownie Panowie.
Przy kopnięciu iska pojawia się, lecz nie z każdym obrotem wału.
Po prawidłowym podłączeniu zapłonu CDI, w którym musiałem w międzyczasie wymienić spalony moduł o którym pisałem wcześniej, a także cewkę WN, bo też okazała się niesprawna..
..zacząłem zastanawiać się co może być nie tak.
Po skończonej pracy pomierzyłem prąd na wyjściu z cewki cdi, w zależności od siły kopnięcia było w granicach 12V-23V prądu zmiennego. Na wyjściu z modułu też w takim samym zakresie, i na wyjściu z cewki WN,przy każdym obrocie wału wahało się w podobnych zakresach.
Impulsator puszczał sygnał, gdy tylko blaszka dostatecznie się do niego zbliżyła, przy każdym obrocie wału.
Świece kupiłem nową i nie ma znaczenia czy założę starą czy nową problem wygląda tak samo.
Nie mam pomysłu w czym leży problem..
Moje pytania:
Czy jest możliwe, że impulsator daje za krótko sygnał?
Czy moduł nie powinien prostować prądu na stały, lub czy nie powinien utrzymywać takiej samej wartości nie zależnie czy z cewki cdi wychodzi różne napięcie?
Czy macie jakieś sugestie co do zaistniałego problemu?
Pozdrawiam.
Przy kopnięciu iska pojawia się, lecz nie z każdym obrotem wału.
Po prawidłowym podłączeniu zapłonu CDI, w którym musiałem w międzyczasie wymienić spalony moduł o którym pisałem wcześniej, a także cewkę WN, bo też okazała się niesprawna..
..zacząłem zastanawiać się co może być nie tak.
Po skończonej pracy pomierzyłem prąd na wyjściu z cewki cdi, w zależności od siły kopnięcia było w granicach 12V-23V prądu zmiennego. Na wyjściu z modułu też w takim samym zakresie, i na wyjściu z cewki WN,przy każdym obrocie wału wahało się w podobnych zakresach.
Impulsator puszczał sygnał, gdy tylko blaszka dostatecznie się do niego zbliżyła, przy każdym obrocie wału.
Świece kupiłem nową i nie ma znaczenia czy założę starą czy nową problem wygląda tak samo.
Nie mam pomysłu w czym leży problem..
Moje pytania:
Czy jest możliwe, że impulsator daje za krótko sygnał?
Czy moduł nie powinien prostować prądu na stały, lub czy nie powinien utrzymywać takiej samej wartości nie zależnie czy z cewki cdi wychodzi różne napięcie?
Czy macie jakieś sugestie co do zaistniałego problemu?
Pozdrawiam.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2013-06-09, 18:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 M21W2, Komar 2350, Ogar 200
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
A czy iskra nie jest co 2 obrót wału ? Jeśli tak to wina modułu i znaczy że jest od 4t
- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Wykreć świece i zakręć wiertarką i patrz czy jest iskra za każdym razem, może po prostu słabo cewka ładuje moduł.
wCDI wbrew pozorom iskra jest bardzo słaba też miałem wątpliwości jak pierwszy raz odpalalem [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7kD84yG ... WvpFmDhGyA[/youtube]
W module od 4T iskra też jest za każdym razem
wCDI wbrew pozorom iskra jest bardzo słaba też miałem wątpliwości jak pierwszy raz odpalalem [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7kD84yG ... WvpFmDhGyA[/youtube]
W module od 4T iskra też jest za każdym razem
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa
Wysłane z mojego Laptopa
- krelo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-07-29, 12:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Honda cr - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Witam i dzięki za odpowiedzi.
Co do wiertarki, to w weekend to sprawdzę.
A co myślicie o napięciu 12-24VAC przy kopnięciu? Trochę mało z tego co się orientuje.
Może iskra nie pojawia się ponieważ za mały prąd do świecy dociera, więc to może coś z magnesami(może już są zużyte(chociaż jak miałem zwykły zapłon na platynki, to iskra była ok)), lub cewką cdi.
Cewka ma 112ohmów, wiec też chyba jest ok.
Zmierzę pozostałe cewki które są oryginalne, żeby wykluczyć magnesy, z tego co się orientuję to mają dawać ~5-6V a ta do świateł przednich ma dawać ~12V, dobre mam informacje?
Jeżeli to będzie ok, to myślicie, że może pomóc obrócenie cewki, czy raczej to nie ma znaczenia?
I jakie napięcie powinny dawać pozostałe cewki?
Moduł na pewno jest od 2T.wisla98 pisze:A czy iskra nie jest co 2 obrót wału ? Jeśli tak to wina modułu i znaczy że jest od 4t
Co do wiertarki, to w weekend to sprawdzę.
A co myślicie o napięciu 12-24VAC przy kopnięciu? Trochę mało z tego co się orientuje.
Może iskra nie pojawia się ponieważ za mały prąd do świecy dociera, więc to może coś z magnesami(może już są zużyte(chociaż jak miałem zwykły zapłon na platynki, to iskra była ok)), lub cewką cdi.
Cewka ma 112ohmów, wiec też chyba jest ok.
Zmierzę pozostałe cewki które są oryginalne, żeby wykluczyć magnesy, z tego co się orientuję to mają dawać ~5-6V a ta do świateł przednich ma dawać ~12V, dobre mam informacje?
Jeżeli to będzie ok, to myślicie, że może pomóc obrócenie cewki, czy raczej to nie ma znaczenia?
I jakie napięcie powinny dawać pozostałe cewki?
- krelo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-07-29, 12:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Honda cr - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Witam.
Więc tak.. zakręciłem wiertarką na max obroty wiertarki i pokazało mi 114V. Ale to było max, ani volta więcej.
Jak myślicie, ten wynik jest okej?.
Sprawdziłbym na świecy czy ma iskrę, lecz co się okazało prąd nie przechodzi przed moduł..w ostatnią sobotę jak patrzyłem, to wszystko grało iskra pojawiała się od czasu do czasu, a teraz nie ma napięcia na wyjściu z modułu( czy jest to możliwe, że te moduły tak szybko padają?) Dodam, że impulsator puszcza sygnał, sprawdziłem to miernikiem,jeden koniec podłączony do wyjścia z impulsatora a drugi do masy. Przy każdym obrocie, jak tylko blaszka przekroczyła impulsator, miernik pikał.
Więc tak.. zakręciłem wiertarką na max obroty wiertarki i pokazało mi 114V. Ale to było max, ani volta więcej.
Jak myślicie, ten wynik jest okej?.
Sprawdziłbym na świecy czy ma iskrę, lecz co się okazało prąd nie przechodzi przed moduł..w ostatnią sobotę jak patrzyłem, to wszystko grało iskra pojawiała się od czasu do czasu, a teraz nie ma napięcia na wyjściu z modułu( czy jest to możliwe, że te moduły tak szybko padają?) Dodam, że impulsator puszcza sygnał, sprawdziłem to miernikiem,jeden koniec podłączony do wyjścia z impulsatora a drugi do masy. Przy każdym obrocie, jak tylko blaszka przekroczyła impulsator, miernik pikał.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2013-06-09, 18:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 M21W2, Komar 2350, Ogar 200
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
skoro prąd nie przechodzi przez moduł to znaczy że coś się stało z modułem lub złe podłączenie ale skoro na tym podłączeniu była już skra to raczej zostaje uszkodzony moduł.
- krelo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-07-29, 12:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Honda cr - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
A jest możliwość, że prąd nie przechodzi,bo nie dostaje sygnału od impulsatora?
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 2013-06-09, 18:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 M21W2, Komar 2350, Ogar 200
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
no jest taka możliwość ale mówiłeś że sprawdzałeś impulsator
- krelo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-07-29, 12:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Honda cr - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Myślałem, że coś zakłóca jego pracę, ale jednak jest wszystko ok.wisla98 pisze:no jest taka możliwość ale mówiłeś że sprawdzałeś impulsator
Dziś wziąłem się za rozwiązywanie problemów przy tym CDI.
Więc tak..
Przy zakręceniu wiertarką na max obrotach, cewka(114omów) daje okolo 115V, na wyjściu z modułu przy tych samych obrotach jest już tylko około 40V, a na wyjściu z cewki WN, jak impulsator daje sygnał pojawia się napięcie około 115V. Ze świecą wygląda to w ten sposób, że na niskich obrotach w ogole nie ma iskry, a na wysokich pojawia się przy każdym obrocie wału.
Przewinąłem drugą cewkę wyszło na niej około 160 omów, wyjściowe napięcie na cewce około 150V, na module, około 60V, na cewce WN przy max obrotach około 150V. Sytuacja taka sama jak przy poprzedniej cewce.
Wie ktoś o co tutaj chodzi??? Dla mnie są dwie rzeczy co najmniej dziwne, po 1: jak cewka cdi daje 150V,to czemu na wyjściu z modulu przy tych samych obrotach wychodzi tylko około 60v? I 2: Czemu te cewki przy tylu omach, dają taki mały prąd?
Czy na wyjściu z modułu nie powinno wychodzić takie samo napięcie jak z cewki cdi?
Jakieś sugestie?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4116
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Spakuj to wszystko do mnie, bo już czytać tego nie mogę...
Wyślij zobaczę co tam nawywijałeś!
Wyślij zobaczę co tam nawywijałeś!
- krelo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-07-29, 12:48
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175,
Honda cr - Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Chyba bym tak zrobił, bo już miałem dość, ale wczoraj udało mi się to ogarnąc, powodem był za gruby znacznik lub impulsator, wymieniłem jedno i drugie i śmiga jak należy.
Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam!
Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam!
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2014-10-12, 14:08
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk m21w2 wsk m06b1 wsk m06b3 wsk 175kobuz
- Lokalizacja: zwoleń
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Witam zacne grono kolegów.Pacjent to wsk M21w2 .Moto odremontowane od podstaw.Nowy wal tłok pierścienie wszystko oryginał.Złożony na skf-ach z luzem c3 uszczelniacze corteco.Od samego początku moto ciężko paliło.Zamontowałem icova nowego jest ciut lepiej ale nadal nie pali z kopa założyłem zapłon cdi ustawiłem na lampę stroboskopowa zapłon na 3.7 pali kiepsko przestawiłem na 3.5ciepla pali na strzała zimna nie odpali z kopa trzeba ja z metr pchnąć potem jest ok.Probowałem w kilku miejscach ustawiac zaplon na3.5 jest najlepiej ma ktoś jakieś pomysły co przeoczyłem?bo mi juz się wyczerpały wszystkie obcje pozdrawiam
- grzechu212
- Posty: 404
- Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
- Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Według mnie gaźnik do regulacji...co to za model jikova?
Destroyers of the system
- rafalgb
- Posty: 479
- Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
- GG: 6822956
- Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750 - Lokalizacja: 64-980 trzcianka
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Gaźnik lub ciągnie minimalnie gdzieś lewe powietrze.
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa
Wysłane z mojego Laptopa
- Levis
- Posty: 45
- Rejestracja: 2013-09-02, 14:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek, Kobuz, Junak
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Witam wszystkich !!
Zdecydowałem się na CDI w Kobuzie (wirnik RE, stojan oryginał pod RE, jedna cewka CDI).
Przeczytawszy cały wątek widzę, że wiedza w tym temacie cały czas ewoluuje.
W związku z tym pytanie: jaki zestaw (moduł, cewka zapłonowa, impulsator) jest obecnie najbardziej optymalny?
Co polecacie?
Będę wdzięczny za np. linki z allegro .
ps. Czy ten regulator napięcia będzie dobry?
http://allegro.pl/regulator-napiecia-zi ... 40943.html
Czy dobrze kombinuję:
czerwony + do aku
zielony - masa
różowy, zółty - stojan
czarny - plus po stacyjce
??
Zdecydowałem się na CDI w Kobuzie (wirnik RE, stojan oryginał pod RE, jedna cewka CDI).
Przeczytawszy cały wątek widzę, że wiedza w tym temacie cały czas ewoluuje.
W związku z tym pytanie: jaki zestaw (moduł, cewka zapłonowa, impulsator) jest obecnie najbardziej optymalny?
Co polecacie?
Będę wdzięczny za np. linki z allegro .
ps. Czy ten regulator napięcia będzie dobry?
http://allegro.pl/regulator-napiecia-zi ... 40943.html
Czy dobrze kombinuję:
czerwony + do aku
zielony - masa
różowy, zółty - stojan
czarny - plus po stacyjce
??
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Tak, powinien banglać .
- Levis
- Posty: 45
- Rejestracja: 2013-09-02, 14:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Dudek, Kobuz, Junak
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Savier pisze:Tak, powinien banglać .
OK, dzięki.
Ale jeszcze pozostaje pytanie o to jaki zestaw (moduł, cewka zapłonowa, impulsator) jest obecnie najbardziej optymalny?
Co polecacie?
Będę wdzięczny za np. linki z allegro .
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Poradnik CDI WSK 175 M21W2 zaplon bezstykowy oryginał st
Najtańszy .
Moduł zapłonowy taki kablowany, cena do 15zł.
Cewka zapłonowa bez znaczenia, najtańsze są na 2 piny.
Impulsator musi być od 2T.
Poszukaj sobie w jakims jednym sklepie i podrzuć linki do sprawdzenia tutaj.
Moduł zapłonowy taki kablowany, cena do 15zł.
Cewka zapłonowa bez znaczenia, najtańsze są na 2 piny.
Impulsator musi być od 2T.
Poszukaj sobie w jakims jednym sklepie i podrzuć linki do sprawdzenia tutaj.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości