WFM M06 1956r

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-12-21, 22:27

Cewka była podmieniana na inną sprawną, obecnie jest założona nowa (produkcji współczesnej) kondensator również jest nowy. Zalewa tylko na wolnych obrotach. Myślę, że to wina gaźnika. Chętnie pożyczyłbym od kogoś z warszawy taki gaźnik i wtedy by było wszystko jasne

szczwany_bolo
Posty: 4
Rejestracja: 2014-12-06, 16:49
GG: 0
Moje maszyny: wsk b3
Lokalizacja: narol
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: szczwany_bolo » 2014-12-22, 10:59

Mam jeszcze takie pytanie: czy to co jest malowane proszkowo bardzo odróżnia się od elementów malowanych na mokro? Zamierzam właśnie remontować WSKę i zastanawiam się czy malować wszystko na mokro czy też trochę proszkowo(rama,wahacz,itp.).

ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: ozi » 2014-12-22, 19:15

szczwany_bolo różnice będzie widać przede wszystkim w połysku..... ale to i tak tylko z bliska

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2014-12-22, 21:02

Lakier proszkowe się tak nie błyszczy jak akryl. Ja trochę zniwelowałem różnicę polerując to co pomalowane jest proszkowo.

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Garry1 » 2014-12-26, 10:42

Gaźnik g16 niestety ideałem nie jest i często podaję za bogatą mieszankę:/
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2015-02-16, 22:33

WueFeMka się przewietrzyła w walentynki :) Muszę sobie jakiś licznik rowerowy założyć bo nie wiem nawet ile KM już nawinięte ma. A planuję w wakacje traskę zrobić jakaś :-D Chromy na miejscu, został jeszcze korek kierownicy (nie ma nigdzie na allegro), i peszel od instalacji (biały - nie mogę znaleźć nigdzie, wszędzie mają plecione i czarne).

PS, tak, wiem, że logotyp jest źle :P
20150214_123924.jpg
20150214_123911.jpg
20150214_124919.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Mateusz WSK » 2015-02-17, 18:30

Ale to mocowanie rejestracji jest beznadziejne :P

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2015-02-17, 18:38

"Rejestracja" pełni funkcję gadżetu, że tak powiem ;-)

SIWY_OPOLE
Posty: 109
Rejestracja: 2015-02-24, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 62 rok
Lokalizacja: Opolo opolski
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: SIWY_OPOLE » 2015-03-01, 17:38

Zarejestrowales to bo moja tez nie ma żadnego papieru

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2015-03-11, 19:29

Jeszcze nie, ale pracuje nad tym.

Potrzebuję info jak wypełnić wniosek o badanie techniczne. Chodzi o dokładne dane katalogowe pojazdu. Poratuje ktoś?

youmi11
Posty: 1
Rejestracja: 2014-08-10, 09:33
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3,
WFM M06 S34 Aprilia RS 125
Lokalizacja: Tłuszcz
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: youmi11 » 2015-03-14, 01:41

Dokładne dane znajdziesz tutaj.

http://wfm125.republika.pl/opis_techniczny.html

Jak będziesz miał problem z wypełnieniem wniosku o badanie, to chętnie pomogę. Sam przez to przechodziłem jakiś czas temu ;-)

Awatar użytkownika
sopi220
Posty: 272
Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: sopi220 » 2015-03-14, 03:02

Witam.niby fajnie ale nie bardzo.nie oddaje klimatu fumki.mieszane uczucia mam co do tego sprzętu.mogłeś wyszkiełkować silnik jeszcze, to by się tak nie odrużniało od nowego lakieru.koła czym pomalowane ?bo jakieś białe takie.ładna ale nie dla mnie ;)

chemik1
Posty: 117
Rejestracja: 2014-01-19, 17:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b3
Romet kadetx2
romet50t1
yamaxa xs400
Lokalizacja: Osięciny-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: chemik1 » 2015-03-14, 09:17

Jak dla mnie ładna.sopi to nie takie proste zrobić wszystko w ideał.kto nie robił ten nie wie.

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2015-03-23, 21:31

sopi220 pisze:Witam.niby fajnie ale nie bardzo.nie oddaje klimatu fumki.mieszane uczucia mam co do tego sprzętu.mogłeś wyszkiełkować silnik jeszcze, to by się tak nie odrużniało od nowego lakieru.koła czym pomalowane ?bo jakieś białe takie.ładna ale nie dla mnie ;)
Silnik jest wyszkiełkowany. na 1 stronie masz foty... Tu na zdjęciach jest po prostu zakurzony, bo sprzęt jeździ, a nie stoi w salonie czy w garażu. Koła nie są białe, tylko RAL 7tysięcy ileś tam, nie pamiętam. Kolor nadwozia jest dobrany z miejsca pod tabliczką znamionową, więc jest bardzo zbliżony do oryginału. Nie robiłem jej na ideał, bo nawet z fabryki tak nie wychodziły. Z czasem się poprawi jakieś drobne niedociągnięcia. Ważne, że silnik jak i całość ma raczej nieduży przebieg, bo silnik był otwierany przeze mnie 1 raz. Wał nawet nie kwalifikował się do regeneracji :) , a zawias z przodu wcale nie ma luzów.

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2015-05-07, 21:50

Dziś Fumka została wpisana do rejestru zabytków, i przeszła badanie zgodności pojazdu zabytkowego :) Białą Kartę zrobiłem sam - koszt 8zł za wydrukowanie, niestety konieczna była opinia rzeczoznawcy, za którą musiałem wysypać 350zł. Następnie 37,75 za czerwoną blachę i 183zł za przegląd techniczny. Jutro jadę po upragnioną żółtą tablicę :cool: Fotki wypełnionej Białej Karty:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Texas Ranger » 2015-05-07, 22:38

Adaś mam pytanie, w jaki sposób jest montowany bak. Ja mam zwłoki WFM-ki z 1955 i w ramie nie ma żadnego "oczka" do którego przykręca się śrubę centralną. Jak to wygląda od spodu?
P.S. Wspaniała robota.

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2015-05-08, 08:18

U mnie pod bakiem jest profil między dwoma głównymi elementami nośnymi a w nim przyspawana tuleja na gwint M8. W 1955 był zbiornik chyba inaczej montowany.

kanuj
Posty: 304
Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak,
Lokalizacja: Parczew
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: kanuj » 2015-05-08, 12:44

Wtrące się odnośnie mocowania zbiornika. Mam WFM z 1955 roku nr ramy 23771 i jest mocowany śrubą centralną przez zbiornik.

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Texas Ranger » 2015-05-08, 16:07

A byłaby możliwość żebyś cyknął fotkę jak to wygląda, może być na PW żeby nie robić koledze offa. Moja jest 15 tyś coś tam...

Adaś
Posty: 51
Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
GG: 0
Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1956r

Post autor: Adaś » 2015-05-08, 21:24

No i jest :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości