Hej, moje pytania beda dotyczyly glownie silnika. Nie wiem czy to dobry temat, jezeli nie prosze o przeniesienie.
Mianowicie pytania :
1. Czy istnieja łozyska jakos dostosowane do 2t ?
2. Z jakiej firmy łozyska na wał oraz na skrzynie w wsk 125.
3. Z jakiej firmy uszczelniacze na caly silnik
4.Czy P.Henryk z Iławy regeneruje jeszcze wały? ( i czy blachy ktore mam zalozone beda po reg. znowu zalozone czy on daje swoje jakies nowe? )
5.O ile mozna splanowac glowice tak spokojnie bez wariacji ? czy to trzeba samemu popatrzec?
6. Czy lepiej kupic te nowe tłumiki za 200 zl? chodzi o cygaro a moze dorwac jakis z prl ogarniety? ktory lepszy? na jakim lepiej motor sie zbiera ?
Wrazie czego bede jeszcze pytal jak sb przypomne. dzieki z gory i pozdrawiam
Pytanie o czesci.
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 2015-02-13, 14:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 . 1976.r
WSK M06 B3 . 1976r. - Lokalizacja: Połczyn-Zdrój
- Kontaktowanie:
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 743
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o czesci.
Hej,
1. Nie ma dedykowanych do 2T. Nie istotne jaki silnik, jakie przeznaczenie. Ma się kręcić. O resztę trzeba zadbać samemu - olej, uszczelniacze etc. Jedyne za czym patrz to firma i luz łożyska jaki jest wymagany ( jeśli jest ).
2. Na wał daj lepsze - SKF, FAG, itd. Ze względu na niewygórowane koszty, również dałbym lepsze łożyska na skrzynię.
3. Simmeringi - np. Corteco. Co do uszczelek - wytnij sobie z Gambitu zielonego - 0,3 mm.
4. Nie korzystałem z usług Pana z Iławy. Polecany jest również Marek Olachowski z Poznania. Firma nazywa się dormar. Blachy zakładane są te same poza ekstremalnymi przypadkami.
5. Z tego co wiem to 3mm, patrz czy Ci tłok nie będzie uderzał w głowicę.
6. Kup od Hartmanna http://www.motory.hg.pl/component/virtu ... l?Itemid=0 Za tłumik z PRL zapłacisz duże pieniądze. Wydech ten i tak nie jest jakiś wspaniały. Jak chcesz moc to spawak, ale bez dalszej ingerencji też nie do końca ma to sens.
Sam silnik S01 ma niewielki potencjał, każde podniesienie mocy wiąże się z obniżeniem trwałości w dość znaczny sposób, ale nie wiem jakie masz założenie tych działań. Chcesz tym jeździć w trasy ?
1. Nie ma dedykowanych do 2T. Nie istotne jaki silnik, jakie przeznaczenie. Ma się kręcić. O resztę trzeba zadbać samemu - olej, uszczelniacze etc. Jedyne za czym patrz to firma i luz łożyska jaki jest wymagany ( jeśli jest ).
2. Na wał daj lepsze - SKF, FAG, itd. Ze względu na niewygórowane koszty, również dałbym lepsze łożyska na skrzynię.
3. Simmeringi - np. Corteco. Co do uszczelek - wytnij sobie z Gambitu zielonego - 0,3 mm.
4. Nie korzystałem z usług Pana z Iławy. Polecany jest również Marek Olachowski z Poznania. Firma nazywa się dormar. Blachy zakładane są te same poza ekstremalnymi przypadkami.
5. Z tego co wiem to 3mm, patrz czy Ci tłok nie będzie uderzał w głowicę.
6. Kup od Hartmanna http://www.motory.hg.pl/component/virtu ... l?Itemid=0 Za tłumik z PRL zapłacisz duże pieniądze. Wydech ten i tak nie jest jakiś wspaniały. Jak chcesz moc to spawak, ale bez dalszej ingerencji też nie do końca ma to sens.
Sam silnik S01 ma niewielki potencjał, każde podniesienie mocy wiąże się z obniżeniem trwałości w dość znaczny sposób, ale nie wiem jakie masz założenie tych działań. Chcesz tym jeździć w trasy ?
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 2015-02-13, 14:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 . 1976.r
WSK M06 B3 . 1976r. - Lokalizacja: Połczyn-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o czesci.
Trasy hmm, dziennie nieraz 100 nieraz 20 . wiecej na takiej zasadzie .
Gdzie kupie ten gambit zielony?
Jaki jest koszt i jakos tego Pana z Poznania
Na wał Luz c3 wystarczy? a na skrzynie?
Gdzie kupie ten gambit zielony?
Jaki jest koszt i jakos tego Pana z Poznania
Na wał Luz c3 wystarczy? a na skrzynie?
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 743
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o czesci.
Poniżej aukcja:
http://allegro.pl/plyta-na-uszczelki-ga ... 76055.html
Co do wału, musisz pytać:
http://www.dor-mar.na7.pl/
W mojej opinii nie ma sensu planować głowicy. Zoptymalizuj sobie kanały ( styki i wypoleruj kanały ). Jak chcesz mieć trwały silnik, zostaw jak jest, popraw niedoskonałości fabryki, jeździj na dobrych olejach i będzie OK.
http://allegro.pl/plyta-na-uszczelki-ga ... 76055.html
Co do wału, musisz pytać:
http://www.dor-mar.na7.pl/
W mojej opinii nie ma sensu planować głowicy. Zoptymalizuj sobie kanały ( styki i wypoleruj kanały ). Jak chcesz mieć trwały silnik, zostaw jak jest, popraw niedoskonałości fabryki, jeździj na dobrych olejach i będzie OK.
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 2015-02-13, 14:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3 . 1976.r
WSK M06 B3 . 1976r. - Lokalizacja: Połczyn-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o czesci.
a wie ktos o tym Panu z Iławy? bo tam w poznaniu 250 zl chca niby cena taka przecietna a jak ten Henryk?
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 2014-06-19, 19:34
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125, WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Skoczów
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o czesci.
Robiłem U Pana Olachowskiego w Poznaniu (wał do KTM ER600). Byłem tam osobiście. Bardzo podobało mi się w jakiej technologi był regenerowany wał, oczywiście jestem jak najbardziej zadowolony (oby wał nie padł po tym chwaleniu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości