Alternator od JAWA 350 TS dla WSK

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
sebeks
Posty: 4
Rejestracja: 2013-11-30, 17:20
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz

MR-232

I kilka innych złomów
Lokalizacja: Mikołów/Katowice
Kontaktowanie:

Re: Alternator od JAWA 350 TS dla WSK

Post autor: sebeks » 2015-11-24, 13:59

Z góry przepraszam za taki odkop ale nurtuje mnie pewne pytanie dotyczące tej przeróbki. Sam graty już kupiłem kupę czasu temu, jednak nie było czasu się za to zabrać. Nie mniej jednak powoli temat wlecze się do przodu . A teraz pytanie. Czy ktoś z Was próbował wyjąć stojan z jego aluminiowej obudowy ? Chodzi mi o alternator Jawy 350. Macie pomysł jak go wypchnąć? Próbuję zrobić przeróbkę tak, aby nie musieć nic rzeźbić w karterach a całość upchać pod deklem bez potrzeby robienia dystansu pomiędzy karterem a nim.

Awatar użytkownika
Mateusz WSK
Posty: 1730
Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
GG: 514342
Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
Kontaktowanie:

Re: Alternator od JAWA 350 TS dla WSK

Post autor: Mateusz WSK » 2015-11-28, 22:56

Nie myślałeś o wirniku z Royala Enfielda do WueSKi ? Nie wymaga przeróbki karterów czy dalej idącej rzeźby, wystarczy dystans pod wirnik i pare pierdół i masz 12V 120W.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości