Witam, potrzebuje pomocy gdyż do końca nie znam się na tym.
Własnie zaczynam składać silnik do wski M06 B1 jestem w posiadaniu karterów troche nietypowych gdyż z tego co gdzieś wyczytałem z końcówki produkcji czyli z lat 80-tych.
Jak się dowiedziałem kartery posiadają spust w komorze komorze korbowodowej.
Czy części nominalne ze starszego typu tego silnika będą pasować do tych karterów?
Drugi temat to wiem że w modelu mojej wski był gażnik G20 M.
Jednak udało mi się kupić nowy z epoki gażnik G20 M 2A stosowany prawdopodobnie w wskach B3
Proszę o informacje czy w tych karterach i gażniku jest tak duża różnica czy można składać gdyż na razie praca stoi
Pozdrawiam
Kartery i gaźnik zmd jaka różnica?
- mecen82
- Posty: 27
- Rejestracja: 2011-01-12, 20:15
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125 M06 B1 1967 r.
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Kartery i gaźnik zmd jaka różnica?
Pod względem mechanicznym kartery będą pasować, gaźnik ma bodaj tam różnicę w komorze pływakowej, ale z zewnatrz nie widać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości