CDI W WSK 125
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Klin tylko ustala magneto względem znacznika i impulsatora, nie przenosi momentu. Nie widzę problemu szczególnie, że CDI wkręcasz, ustawiasz i już nie rozkręcasz
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2014-10-11, 10:59
- GG: 10455945
- Moje maszyny: Głównie WSK
- Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mam problem z CDI od Audiobasa. Wszystko śmiga poza jednym, po włączeniu świateł ładowanie spada do około 11V Normalnie pokazuje mi 13,5-13,8V. Co sprawdzić w takim przypadku?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Na każdych obrotach jest takie napięcie, czy tylko na wolnych? Wszystko wydaje się w porządku.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2014-10-11, 10:59
- GG: 10455945
- Moje maszyny: Głównie WSK
- Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Na wyzszych oczywiscie wzrasta troche, ale przy wlaczonych swiatlach napiecie jest ponizej 12V wiec akumulator bedzie sie rozladowywal, wiec cos nie gra.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jakie masz żarówki? mimo wszystko na wolnych obrotach szału nie będziesz miał. Podczas jazdy nie powinno być problemu. No chyba, że użytkujesz wueskę na zasadzie odpalania co jakiś czas i pyrkania na wolnych obrotach bez jazdy
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2014-10-11, 10:59
- GG: 10455945
- Moje maszyny: Głównie WSK
- Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Żarówki przód 35W, tył 5W. Dzisiaj trasa ~50 km i już na akumulatorze napięcie 10V, tak więc ładowania brak. Bez włączonych świateł- ładuje elegancko - już sam nie wiem gdzie leży problem. Wymieniałem żarówki, czyściłem wszystkie styki itd.
- profss
- Posty: 118
- Rejestracja: 2014-12-30, 20:16
- GG: 0
- Moje maszyny: Ural M66
Wsk 125 B3
Komar mr232
Junak
MZ-ETZ 250
Simson sr50 - Lokalizacja: Twardogóra
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jak to nie wiesz.....w jak że bez awaryjnym zapłonie CDIbociek pisze: już sam nie wiem gdzie leży problem. Wymieniałem żarówki, czyściłem wszystkie styki itd.
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Regulator napięcia pewnie szrot. Zapłon CDI jest bezawaryjny bo motor dalej jedzie
-
- Posty: 2248
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Może jakieś zwarcie na stacyjce. Profss nie chcesz pomóc to nie udzielaj się w temacie. Dlaczego nie komentujesz w wątku bicie rekordu wszystkich zmian jakie tam są wprowadzane? Ogarnij się
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jaki masz akumulator? Miałem podobny problem, zastosowałem akumulator żelowy z UPSa i ładowanie miałem niecałe 1,5A i spadające napięcie. Zwykły ołowiak kwasowy 7Ah załatwił sprawę.
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 2014-10-11, 10:59
- GG: 10455945
- Moje maszyny: Głównie WSK
- Lokalizacja: WLKP
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Akumulator kwasowy Yuasa Yb5L 5Ah o ile dobrze pamiętam. Czy ma ktoś możliwość podesłać zdjęcie co gdzie jest podłączone do stacyjki? Może problemem jest to, że ktoś wcześniej grzebał w instalacji i coś mam inaczej i przez to gdzieś jeszcze "ucieka" prąd po włączeniu świateł.
-
- Posty: 2248
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Co Ci da zdjęcia jeśli nowe instalację często nie mają tych samych kolorów co oryginalne? Zresztą zamiast czekać na odpowiedź wystarczy zabrać ze sobą schemat i pomierzyć miernikiem lub żarówką który kabel dokąd idzie
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2012-05-09, 18:27
- GG: 0
- Moje maszyny: 2x WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: kraków
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
A czy jest jakiś sposób, aby w realny sposób ocenić poprawność działania samego iskrownika? co należałoby pomierzyć i mniej więcej jakich wartości należy się spodziewać?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jaki akumulator?bociek pisze:Mam problem z CDI od Audiobasa. Wszystko śmiga poza jednym, po włączeniu świateł ładowanie spada do około 11V Normalnie pokazuje mi 13,5-13,8V. Co sprawdzić w takim przypadku?
Pisałeś o Yuasie, wyciągnij ją i naładuj porządnie. Do tego jak masz wpięty czarny przewód od modułu? Dobrze podłączony?
Zaciski z regulatora bezpośrednio na akumulator?
Mostek seledynowy wywalony mam nadzieję?
Nie masz zwarcia w instalacji?
Na próbę zamontuj żarówkę 25W
A w czym masz problem?osiema pisze:A czy jest jakiś sposób, aby w realny sposób ocenić poprawność działania samego iskrownika? co należałoby pomierzyć i mniej więcej jakich wartości należy się spodziewać?
No jak tak bardzo chcesz to bierzesz miernik w rękę i mierzysz oporności
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 2012-05-09, 18:27
- GG: 0
- Moje maszyny: 2x WSK 125 M06B3
- Lokalizacja: kraków
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Tzn. ja dopiero teraz do przeczytaniu całości zabiorę się za przeróbkę na układ bezmasowy a dopiero potem będę wyciągał pochopne wnioski
- kubala131
- Posty: 9
- Rejestracja: 2015-12-16, 20:49
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam kolegów, kilka postów wcześniej obiło mi się że można założyć zapłon z automatycznie - elektronicznie regulowanym kątem wyprzedzenia zapłonu, gdzie gość zostawia oryginalne magneto - http://allegro.pl/bezstykowy-regulowany ... 51336.html
Chciałem założyć CDI do mojej 125, ale powyższe rozwiązanie też wydaje się sensowne, miał może ktoś z was już do czynienia z tym gościem??
Chciałem założyć CDI do mojej 125, ale powyższe rozwiązanie też wydaje się sensowne, miał może ktoś z was już do czynienia z tym gościem??
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
godzina prac związanych ze znacznikiem i montażem czujnika. Potrzebny jest dostęp do tokarki lub tokarza (30 minut pracy).
AudioBas montował u kogoś i nie szło tego ustawić
Wstawienie modułu od 4t ze zmiennym kątem jak widać nie zdaje egzaminu w wsk
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4118
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Testowałem, kiepsko to szło..
-
- Posty: 2248
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Poproś o film z działania tego układu z lampą stroboskopową w tle i będziesz widział czy to działa czy nie Mi się kiedyś taki działający układ udało zobaczyć na youtube
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości