WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: daroohd » 2016-09-26, 16:05

wejdź na ten post
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=91&t=120&start=20
masz w nim schematy co i jak.

Sterowanie jest masą, jest to bardzo prosta instalacja.

Awatar użytkownika
kondzisław
Posty: 252
Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
Lokalizacja: POLSKA B
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: kondzisław » 2016-09-26, 18:15

A może mi pokazać ten schemat, jak to masz zrobione ??

Pelikan
Posty: 83
Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
GG: 0
Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81
Lokalizacja: mińsk mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Pelikan » 2016-11-12, 22:21

Panowie,dwa pytanka:
1-wie ktoś jak wygląda pręt sprężyny stopki centralnej w S1(jego uchwyt przy ramie jest pionowo)
2-czy w S1 Ex w błotniku tylnym chromowanym dwa uchwyty(jeden wewnątrz,a drugi na zewnątrz błotnika)są nitowane do błotnika na stałe czy przykręcane(śrubki zamiast nitów)? z góry dzięki za odpowiedź....

Awatar użytkownika
metzek
Posty: 473
Rejestracja: 2012-05-31, 17:22
GG: 0
Moje maszyny: New B3 85' S2,S1,S1EX,lelek,Kos,itpTriumph T140
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: metzek » 2016-11-14, 17:09

Pelikan pisze:Panowie,dwa pytanka:
1-wie ktoś jak wygląda pręt sprężyny stopki centralnej w S1(jego uchwyt przy ramie jest pionowo)
2-czy w S1 Ex w błotniku tylnym chromowanym dwa uchwyty(jeden wewnątrz,a drugi na zewnątrz błotnika)są nitowane do błotnika na stałe czy przykręcane(śrubki zamiast nitów)? z góry dzięki za odpowiedź....
W mojej S1EX są fabrycznie przykręcane, wszystkie błotniki w chromie z którymi się spotkałem miały zawsze przykręcane uchwyty.

Pelikan
Posty: 83
Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
GG: 0
Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81
Lokalizacja: mińsk mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Pelikan » 2016-11-15, 00:29

Ok,dzięki.Tak czułem.

Awatar użytkownika
magma
Posty: 78
Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
GG: 0
Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX
Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: magma » 2017-04-11, 02:10

Witam serdecznie!

Czy posiada ktoś może zdjęcia szczegolow czujnika stopu w bębnie ?

Chciałbym dorobić urwana blaszkę i element przechodzący przez plastikowy izolator.

Z góry dziękuje za pomoc.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.

OldKrakMoto
Posty: 5
Rejestracja: 2017-04-25, 14:30
GG: 0
Moje maszyny: AWO, WSK m06 150
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: OldKrakMoto » 2017-05-04, 13:55

Witam, może któryś z kolegów dysponuje fotką ew. opisze jak wygląda kranik paliwa do wsk sport s1. Podejrzewam, że był to kranik z przezroczystym odstojnikiem ale nie jestem pewien czy taki sam jak w s2?

Awatar użytkownika
kondzisław
Posty: 252
Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
Lokalizacja: POLSKA B
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: kondzisław » 2017-05-29, 23:46

magma pisze:
2017-04-11, 02:10
Witam serdecznie!

Czy posiada ktoś może zdjęcia szczegolow czujnika stopu w bębnie ?

Chciałbym dorobić urwana blaszkę i element przechodzący przez plastikowy izolator.

Z góry dziękuje za pomoc.
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=72&t=18555

tutaj masz trochę informacji o czujniku stopu w bębnie

Awatar użytkownika
magma
Posty: 78
Rejestracja: 2016-11-17, 03:30
GG: 0
Moje maszyny: M21W2S1 Export
M21W2 LUX
Lokalizacja: Winnipeg, Kanada
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: magma » 2017-05-30, 06:31

Dzieki za link.

Już mam szczegółowe zdjęcia czujnika. Kolega Jogurt przesłał mi je. Jeszcze raz wielkie dzięki dla Niego, że się fatygował i specjalnie dla mnie cykał zdjęcia.
If everything seems under control,
you're not going fast enough.

Awatar użytkownika
Jogurt
Posty: 326
Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: Tylko polskie.
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Jogurt » 2017-05-30, 09:09

Spoko, było na wierzchu więc żaden problem.

ginaf
Posty: 31
Rejestracja: 2014-10-04, 18:12
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06 b3 gil, wsk m06 b1
Lokalizacja: bielsk podlaski
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: ginaf » 2017-09-17, 10:53

czy przedni blotnik jest taki sam jak w gilu?

Usunięty

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Usunięty » 2017-09-17, 12:09

OldKrakMoto pisze:
2017-05-04, 13:55
Witam, może któryś z kolegów dysponuje fotką ew. opisze jak wygląda kranik paliwa do wsk sport s1. Podejrzewam, że był to kranik z przezroczystym odstojnikiem ale nie jestem pewien czy taki sam jak w s2?
Ten odstojnik składał się z pomarańczowego przezroczystego platiku i takiej dokręcanej "blaszki" od dołu? Chyba mam taki kranik, ale bez tego plastiku pomarańczowego, bo się rozpadł ze starości.

Awatar użytkownika
Jogurt
Posty: 326
Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: Tylko polskie.
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Jogurt » 2017-09-17, 16:52

ginaf pisze:
2017-09-17, 10:53
czy przedni blotnik jest taki sam jak w gilu?
tak

Pelikan
Posty: 83
Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
GG: 0
Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81
Lokalizacja: mińsk mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Pelikan » 2017-11-01, 11:17

Panowie;gadałem ostatnio z kolesiem który ma min.S1 oryginalną i mówił że jak robił silnik to okazało się że cylinder ma dodatkowy kanał ssący.Podobno było to oryginalne.Wie ktoś coś na ten temat?

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: daroohd » 2017-11-01, 12:36

Hm ciekawe gdzie go wcisnął... ale temat ciekawy..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Patafil65
Posty: 173
Rejestracja: 2016-02-27, 10:04
GG: 0
Moje maszyny: M11W, M17, 250-353, Motorynka M1 od Ojca :)
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Patafil65 » 2017-11-01, 21:01

Boost port nad oknem ssącym, może z oknem przelotowym przez tłok. Wydatnie poprawia chłodzenie tłoka, a jego kąt spływu prawie pionowo w górę napełnia bezpośrednio komorę spalania. Dodatkowy kanał i remedium na puchnięcie :-) .

Pelikan
Posty: 83
Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
GG: 0
Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81
Lokalizacja: mińsk mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Pelikan » 2017-11-01, 22:04

Z tego co zrozumiałem to ten cylinder zmodyfikowany był w silniku od nowości.Tak jakby fabryka.Ale to są chyba "opowieści".

lala177
Posty: 16
Rejestracja: 2014-09-23, 18:55
GG: 0
Moje maszyny: WSK M-150
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: lala177 » 2017-11-11, 22:02

Posiadam oryginalne obie manetki do S1 - macie jakieś propozycje??

Pelikan
Posty: 83
Rejestracja: 2013-02-23, 15:33
GG: 0
Moje maszyny: Simson S53
MZ 125rt '05
WSK 175 '74,'76,'84,'85
WSK 125'81
Lokalizacja: mińsk mazowiecki
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: Pelikan » 2017-11-12, 11:51

Mam jedną(propozycję):chętnie je kupię.Jeśli to nie są te pogryzione za 200 z all to poproszę o zdjęcie z ceną na pw.

lala177
Posty: 16
Rejestracja: 2014-09-23, 18:55
GG: 0
Moje maszyny: WSK M-150
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Re: WSK M21W2 Sport 1 - "S1"

Post autor: lala177 » 2017-11-12, 14:16

Manetki do S1 już nieaktualne

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości