Piaskowanie WSK'i
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Piaskowanie WSK'i
Witam, czy mógłby ktoś podać mniej więcej ceny, oraz gdzie najlepiej wypiaskować motor?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: Piaskowanie WSK'i
Najlepiej tam gdzie ci go zaraz pomalują proszkowo.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: Piaskowanie WSK'i
Mam 13 lat, chce tylko wypiaskować, a tato mi pomaluje, Próbuje naprawić WSK dziadka do 100%, żeby dało się zarejestrować itp
-
- Posty: 2236
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Piaskowanie WSK'i
Bez malowania też się da zarejestrować
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 2236
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Piaskowanie WSK'i
Remont wyniesie parę tysięcy, malowanie, zawieszenie przód (tuleje i chromy) i tyl, chromy, ocynk, remont silnika, renowacja kół itd, itd. Jeśli nie masz takich pieniędzy to mimo odmalowania będzie to że względu ma brak regeneracji zawieszenia kiepska opcja. Gdybym miał remontować z małym funduszem to zacząłbym od zawieszenia i silnika. Ale wiadomo każdy robi po swojemu i pod siebie
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: Piaskowanie WSK'i
Właśnie, moja jest wyjątkowa, wszystko chodzi w niej jak zegarek, silnik oryginalny tłok i wał, cylinder po szlifie w PRL, magneto daje ponad 12v (nie wiem czemu) zawieszenie też jest dobre, chromy w dobrym stanie, elektryka to jedyna rzecz, nie było kabla do akumulatora i automatu stopu, a tak poza tym to jest dobrze, nawet koło przednie jest oryginalne, chciałbym tylko ją odmalować bo logo już prawie nie ma, po tych wszystkich postach nachodzi mnie myśl czy ją po prostu poskładać na oryginalnym lakierze itp.
- piter_dzn
- Posty: 449
- Rejestracja: 2012-02-20, 22:05
- GG: 9801466
- Moje maszyny: Wsk M06B3 (3szt)
WSK M21W2 Kobuz
Romet x2
Simson sr50 - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: Piaskowanie WSK'i
Najlepiej jak wrzucisz jakieś zdjęcia.
Ale z tego co mówisz w jakim jest stanie to składałbym tak jak jest, ewentualnie tylko jakieś zaprawki a w międzyczasie odkladalbym kasę na grubszy remont.
Ale z tego co mówisz w jakim jest stanie to składałbym tak jak jest, ewentualnie tylko jakieś zaprawki a w międzyczasie odkladalbym kasę na grubszy remont.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: Piaskowanie WSK'i
Właśnie chyba tak zrobię, jedyne do pomalowałem to Cylinder, wymienię to co trzeba i będę jeździł, da się kupić logo forum? nakleiłbym na boczek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości