SHL m11 dymi
- Xylos
- Posty: 36
- Rejestracja: 2017-03-12, 14:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
SHL 175
Romet Komar
Romet Kadet - Kontaktowanie:
SHL m11 dymi
Witam po długim staniu shl'ki(1,5roku) dymi na 3 biegu gdy się doda gazu nie mam pojęcia dlaczego na 2 i 1 jest w normie ktoś ma jakieś pomysły
na 5l paliwa dałem 75ml oleju
na 5l paliwa dałem 75ml oleju
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
To dwusuw musi dymić.Oleju mało wlałeś żeby nie puściła ostatniego dyma.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: SHL m11 dymi
Kolego dolej oleju bo zatrzesz silnik do niej sie leje 100 ml oleju na 3 litry paliwa..
Jak stała długo olej w baku tez osiada na dno , w wydechu masz ten zgromadzonym olej niespalony itd jest to dwusuw i musi lekko dymić.
Jak stała długo olej w baku tez osiada na dno , w wydechu masz ten zgromadzonym olej niespalony itd jest to dwusuw i musi lekko dymić.
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
Albo uszczelniacz od strony sprzęgła szlag trafił i zaciąga olej ze skrzynki biegów.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
Jakby tak było to by dymiło jak z parowozu.
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
Kiedyś jak jeździłem na 40-letnich uszczelniaczach było tak, że na pierwszym i drugim biegu dymiło w normie, ale jak już na trójce się odkręciło to kopcił mocno, ale niekoniecznie jak z parowozu...
- Xylos
- Posty: 36
- Rejestracja: 2017-03-12, 14:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
SHL 175
Romet Komar
Romet Kadet - Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
Dałem specjalnie mniej zazwyczaj 100ml na 5l na oleju trawol (tak pisze na etykiecie 100ml na 5l) jeżdżę tak z 4 lata i nic się nie stało a co do paliwa to jest świeże, można ten uszczelniacz od strony sprzęgła wymienić bez rozpoławiania karterów?
Czy jest możliwe że od nagaru który się dopala tak kopci
Czy jest możliwe że od nagaru który się dopala tak kopci
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontaktowanie:
- Xylos
- Posty: 36
- Rejestracja: 2017-03-12, 14:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
SHL 175
Romet Komar
Romet Kadet - Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
Niema innych uszczelniaczy z których może brać olej oprócz tego co jest od strony sprzęgła?
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
Ewentualnie nieszczelnosc między karterami w miejscu między skrzynia korbową, a skrzynią biegów.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: SHL m11 dymi
Ja pierdziele lejesz Trawol przecież jest to olej do silnika a nie do mieszanki paliwowej, nalej zwykły olej ORLEN 2T SEMISYNTHETIC który spala się już w 70 stopniach a dla Trawol - Temperatura zapłonu : min. 220˚C. Pomijając inne dodatki i właściwości ,Olej do 2T to olej rozpuszczalny w paliwie smarujące w formie aerozolu silnik, ciekawe ile km przez te 4 lata zrobiłeś ??.
Teraz pasowało by ściągnąć wydech zalać to odpowiednim olejem a wydech wymyć z tego nagaru, ciekawe jak wygląda środek silnika po tej mieszance.
U mnie tak wygląda tłok po ORLEN 2T SEMISYNTHETIC. mało co nagaru na tłoku.
Teraz pasowało by ściągnąć wydech zalać to odpowiednim olejem a wydech wymyć z tego nagaru, ciekawe jak wygląda środek silnika po tej mieszance.
U mnie tak wygląda tłok po ORLEN 2T SEMISYNTHETIC. mało co nagaru na tłoku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
Jest też trawol do 2t (czerwony) i jest on przeznaczony do mieszanki i chyba taki kolega stosował skoro na opakowaniu była podana proporcja 1:50.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: SHL m11 dymi
Nie spotkałem sie z takim ale faktycznie teraz spr i jest tez do paliwa.
Ja polecam ORLEN 2T SEMISYNTHETIC z własnego doświadczenia.
Ja polecam ORLEN 2T SEMISYNTHETIC z własnego doświadczenia.
-
- Posty: 2248
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
W m11 jest więcej niż jeden simmering na wale dokładnie może ciągnąć spod dwóch simmeringów lub 2 oringów. Czy się martwić, czy nie zależy czy ubywa oleju w silniku.
Jeśli simmering jest pod zębatka sprzęgła, to silnik nie jest złożony według sztuki. Simmering powinien być za łożyskiem niestety
Jeśli simmering jest pod zębatka sprzęgła, to silnik nie jest złożony według sztuki. Simmering powinien być za łożyskiem niestety
- Xylos
- Posty: 36
- Rejestracja: 2017-03-12, 14:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
SHL 175
Romet Komar
Romet Kadet - Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
Własnie bardzo dziwna sprawa spuściłem do sucha cały olej nalałem castrola syntetycznego (na takim jeździła od kilku lat, tylko taki miałem w garażu) po przejechaniu około 300km spuściłem i było tyle samo, minimalne ilości oleju bierze chyba
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 2010-07-25, 15:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: lubelskie
- Kontaktowanie:
- Xylos
- Posty: 36
- Rejestracja: 2017-03-12, 14:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
SHL 175
Romet Komar
Romet Kadet - Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
Chyba na razie nic z tym nie będę robił złoże zapasowy silnik i podmienię miejscami jak będę miał czas
- Xylos
- Posty: 36
- Rejestracja: 2017-03-12, 14:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
SHL 175
Romet Komar
Romet Kadet - Kontaktowanie:
Re: SHL m11 dymi
Takie pytanie czy pod koszem sprzęgła powinna być jakaś podkładka bo mi lata i nie zazębia o półksiężyc
Edit: Gdzie dostanę docisk sprężyny sprzęgła to co idzie na górę kosza sprzęgła (nie wiem jak to dokładnie się nazywa)
Edit: Gdzie dostanę docisk sprężyny sprzęgła to co idzie na górę kosza sprzęgła (nie wiem jak to dokładnie się nazywa)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości