Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
- Jogurt
- Posty: 333
- Rejestracja: 2015-01-13, 13:07
- GG: 0
- Moje maszyny: Tylko polskie.
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Sprawdź poziom paliwa
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Ktoś z Was kupił zestaw iglic i testował je?
Jeśli tak to którą zastosował jako docelową?
Jeśli tak to którą zastosował jako docelową?
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
u mnie na dyszy 72 i iglicy na 2 rowku od góry max prędkość to licznikowe 70 i czuję że coś go blokuje od 3/4 obrotów nie wiem czy za mało czy za duzo paliwa dostaje .
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
U mnie chyba zalewa
Ale zmniejszałem sobie poziom paliwa i troszkę lepiej się porobiło
Ale zmniejszałem sobie poziom paliwa i troszkę lepiej się porobiło
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
w jaki sposób zmniejszyłeś poziom paliwa bo w tym gaźniku nie jest to proste z racji konstrukcji mocowania pływaka
nie ma blaszki regulacyjnej która to dociska zaworek chyba że podgina się cały pływak
nie ma blaszki regulacyjnej która to dociska zaworek chyba że podgina się cały pływak
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
tutaj
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
trochę dziwna ta regulacja bo w sumie podgięcie tej blaszki niewiele da wg mnie bo miejsce styku pływaka z zaworkiem nie ulega zmianie i nie bardzo wiem jak to ma wplynąć na poziom
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Kurde, że też japońscy inżyniery na to nie wpadli najwidoczniej nie przewidziano dlatego gaźnika regulacji a u mnie to jakoś inaczej musiało być
dognij sobie i sprawdź
dognij sobie i sprawdź
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
podginałem zaznaczoną blaszkę i nie ma ona żadnego wpływu na poziom paliwa w komorze pływakowej a jedynie na zakres ruchu i trzymanie pozycji pływaka natomiast poziom można regulować podginając pływaki u mnie jest to fabrycznie 17mm.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Czym regulacja tego gaźnika różni się od regulacji 16N1 czy 30N3 stosowanego w wyrobach IFA (Simson, MZ).
Jak ktoś ma problemy z regulacją niech znajdzie jak się reguluje ww gaźniki, fakt do tego konkretnego nie ma podanych parametrów regulacji ale postępując zgodnie z procedurami stosowanymi do ww gaźników da się go ucywilizować.
Polecam także tą lekturę, dokładnie stronę 10:
http://projectmopedmanual.info/manuals/ ... manual.pdf
Jak ktoś ma problemy z regulacją niech znajdzie jak się reguluje ww gaźniki, fakt do tego konkretnego nie ma podanych parametrów regulacji ale postępując zgodnie z procedurami stosowanymi do ww gaźników da się go ucywilizować.
Polecam także tą lekturę, dokładnie stronę 10:
http://projectmopedmanual.info/manuals/ ... manual.pdf
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Generalnie ten gaźnik jak każdy inny jest do ogarnięcia tylko zastanawiała mnie regulacja poziomu w komorze pływakowej bo nie ma typowej blaszki do wygięcia jak w mikuni czy innych ale to idzie wyczaić na logikę.
Czytając wątek spotkałem się z opiniami że śrubkę od składu mieszanki na wolnych wykręcano o około 3-4 obroty co sugerować może właśnie za wysoki poziom paliwa w komorze przez co trzeba było zwiększać ilość powietrza.
Czytając wątek spotkałem się z opiniami że śrubkę od składu mieszanki na wolnych wykręcano o około 3-4 obroty co sugerować może właśnie za wysoki poziom paliwa w komorze przez co trzeba było zwiększać ilość powietrza.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2017-04-02, 21:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Witam, ja mam problem przy uruchamianiu zimnego silnika na tym gaźniku. Włączam ssanie (ręczne przy gaźniku) i przy próbie odpalenia silnik nie może zassać mieszanki. Dopiero gdy przytkam ręką dopływ powietrza do gaźnika, kopie kilka razy i moto odpala.
Gdy odpali działa już normalnie, popracuje chwilę, wyłączam ssanie, obroty spadają i wszystko jest ok. Później pali już za każdym razem od kopa, dopóki silnik za bardzo nie wystygnie.
Ktoś ma pomysł dlaczego na zimnym nie zasysa mieszanki?
Gdy odpali działa już normalnie, popracuje chwilę, wyłączam ssanie, obroty spadają i wszystko jest ok. Później pali już za każdym razem od kopa, dopóki silnik za bardzo nie wystygnie.
Ktoś ma pomysł dlaczego na zimnym nie zasysa mieszanki?
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Po zimowym postoju i kilku dziesięciu wiosennych kilometrach gaźnik zaczął sie znacząco pocić mimo zeszło rocznego wyrównywania powierzchni styku komora pływakowa - korpus oraz zastosowaniu uszczelki z gambitu.
Co się stało... odkształciła się, skurczyła się, komora pływakowa... czyli plastik z którego jest wykonana nie jest odporny na benzynę z olejem.
Czy ktoś zauważył coś takiego u siebie?
Do kolegi Cyku511
Przed odpaleniem kopnik 3- 5 razy przy wyłączonym zapłonie, następnie włącz zapłon i powinna zagadać za pierwszym kopem.
Co się stało... odkształciła się, skurczyła się, komora pływakowa... czyli plastik z którego jest wykonana nie jest odporny na benzynę z olejem.
Czy ktoś zauważył coś takiego u siebie?
Do kolegi Cyku511
Przed odpaleniem kopnik 3- 5 razy przy wyłączonym zapłonie, następnie włącz zapłon i powinna zagadać za pierwszym kopem.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2017-04-02, 21:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
No właśnie nie chce zagadać. Można kopać długo a świeca dalej sucha...
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Jakie macie dysze główne w tych gaźnikach i ustawioną iglicę ? jak to się ma do spalania i osiągów ?
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2015-07-20, 18:34
- GG: 0
- Moje maszyny: 2xWSK MO6B3
- Lokalizacja: LCH
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Dysza 85, iglica na samej górze. Na 72 trochę ubogo było ale lekko dłubnięta jest, na 85 pracuje b.dobrze. Spalanie koło 4l, v-max realne 90 km/h.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Z ciekawości spróbuję u siebie 85, mam 72 i ciągle mam wrażenie że zalewa
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Ostatnio jeździłem na 90 to wiadomo świeca często brudziła się nagarem aż przestał palić - zmiana na 80 niby praca OK świeca czarna , silniczek pracował dosyć fajnie i ta kupa dymu :d ale spalanie 6 na sto przy jeździe z prędkosciami 40-50 to za dużo.
Obecnie wkręciłem 72 - świeca brązowa a spalanie sprawdzę za kilka dni bo w nowym tygodniu planuje zrobić 400km
Po tankowaniu na dyszy 72 , iglicy na 3 rowku od góry
spalanie przy normalnej jeździe 40-55km/h wyszło 4,9L to jest prawie litr mniej niż na dyszy 80 ale nadal za dużo , zostaje mi kombinacja z poziomem paliwa .
Obecnie iglica na samym dole , dysza 72 , skład mieszanki 1,5 obroty wykręcona śrubka (optymalnie wg colortune)
jazda tylko po trasie z prędkościami licznikowymi 45-60 i spalanie wyszło 4,6l/100km
Operuje manetką gazu głownie w zakresie 0-1/2 to spalanie wydaje mi się bardzo duże i tak było zawsze i nie wiem skąd taki wynik bo słysząc że innym użytkownikom pali 2,8 to ąz się wierzyć nie chce , u mnie zero wycieków świeca sucha brązowa , brak chmury dymy a jednak konsumpcja spora.
Na dystansie 109km licznik wskazał 97 więc okolo 10% przekłamania .
Obecnie wkręciłem 72 - świeca brązowa a spalanie sprawdzę za kilka dni bo w nowym tygodniu planuje zrobić 400km
Po tankowaniu na dyszy 72 , iglicy na 3 rowku od góry
spalanie przy normalnej jeździe 40-55km/h wyszło 4,9L to jest prawie litr mniej niż na dyszy 80 ale nadal za dużo , zostaje mi kombinacja z poziomem paliwa .
Obecnie iglica na samym dole , dysza 72 , skład mieszanki 1,5 obroty wykręcona śrubka (optymalnie wg colortune)
jazda tylko po trasie z prędkościami licznikowymi 45-60 i spalanie wyszło 4,6l/100km
Operuje manetką gazu głownie w zakresie 0-1/2 to spalanie wydaje mi się bardzo duże i tak było zawsze i nie wiem skąd taki wynik bo słysząc że innym użytkownikom pali 2,8 to ąz się wierzyć nie chce , u mnie zero wycieków świeca sucha brązowa , brak chmury dymy a jednak konsumpcja spora.
Na dystansie 109km licznik wskazał 97 więc okolo 10% przekłamania .
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2016-10-20, 14:50
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 model nieznany
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Mam pytanie jak to jest z tym gaźnikiem http://allegro.pl/gaznik-21mm-phbg-dell ... 94926.html czy jest możliwosci zamontowania go pod orginalny krocieć bez przeróbek ?.?
-
- Posty: 828
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Przeczytałeś ten temat ? wszystko masz dokładnie opisane od piątej strony.wojtek007 pisze: ↑2017-06-07, 10:36Mam pytanie jak to jest z tym gaźnikiem http://allegro.pl/gaznik-21mm-phbg-dell ... 94926.html czy jest możliwosci zamontowania go pod orginalny krocieć bez przeróbek ?.?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości