WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Opis poszczególnych elementów i części zastosowanych w danym modelu/wersji
Odpowiedz
sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: sbanys » 2017-04-23, 17:17

Jedyne czym się różniły to taką wypustką z blachy do ustawiania naciągów z półksiężycy, te na śrubę tego nie miały.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Kosa » 2017-04-23, 17:55

Ja pierdziele ale masz zębatkę czystą😊

Awatar użytkownika
mietek009
Posty: 532
Rejestracja: 2015-08-23, 15:56
GG: 0
Moje maszyny: 125,175 i takie tam
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: mietek009 » 2017-05-19, 22:56

Zapoda ktoś zdjęcia przedniego koła i mocowania błotnika przód do Elki ? Chodzi o błotnik z z tą dodatkową poprzeczką.

motórzysta62
Posty: 36
Rejestracja: 2016-03-24, 10:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 m06 z2
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: motórzysta62 » 2017-05-21, 13:49

Witam poszukuję uchwytu który jest za siedzeniem w z2

motórzysta62
Posty: 36
Rejestracja: 2016-03-24, 10:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 m06 z2
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: motórzysta62 » 2017-05-22, 23:45

posiada ktoś może WSK 125 m06 z2 na sprzedaż na części ?

Awatar użytkownika
mietek009
Posty: 532
Rejestracja: 2015-08-23, 15:56
GG: 0
Moje maszyny: 125,175 i takie tam
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: mietek009 » 2017-05-23, 06:50

motórzysta62 pisze:
2017-05-22, 23:45
posiada ktoś może WSK 125 m06 z2 na sprzedaż na części ?

To nie miejsce do takich ogłoszeń, napisz w odpowiednim dziale.

motórzysta62
Posty: 36
Rejestracja: 2016-03-24, 10:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 m06 z2
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: motórzysta62 » 2017-05-23, 21:17

okey sorry ;-)

Marcin 1991
Posty: 39
Rejestracja: 2017-02-26, 11:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Marcin 1991 » 2017-05-28, 12:07

Koledzy mam pytanie czy lampa w wsk Z2 jest taka sama jak w modelu L

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Kosa » 2017-05-28, 14:41

Wydaje mi się że L miała licznik w półce...

Marcin 1991
Posty: 39
Rejestracja: 2017-02-26, 11:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 KOS
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Marcin 1991 » 2017-05-28, 15:30

Ja mam L z 1964 roku i mam licznik w lampie a w z nie mam lampy i nie wiem jakiej szukać czy taka sama ma być jak mam w L

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 1883
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Kosa » 2017-06-07, 14:13

sbanys pisze:
2017-04-23, 17:17
Jedyne czym się różniły to taką wypustką z blachy do ustawiania naciągów z półksiężycy, te na śrubę tego nie miały.
W takim razie na jakiej zasadzie działał naciąg na śrubę? Gdzieś w wahaczu powinien być chyba gwintowany otwór lub wspawana nakrętka?

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: janosikmz19822 » 2017-06-10, 13:02

Pogladaj sobie wahacz Wfm m06 i tam znajdziesz odpowiedz to rozwiazanie z Wfm .

grzesieklwp
Posty: 10
Rejestracja: 2017-06-21, 14:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3, WSK 175 Dudek, WSK M06Z2
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: grzesieklwp » 2017-06-24, 10:41

Witam Wszystkich !
Kompletuję M06Z2 z 1962 roku. Przejrzałem sporą ilość zdjęć, nie wiem jednak jaki właściwie ma być dekiel kosza sprzęgłowego - wiadomo, bez śruby do sprawdzania poziomu oleju, jednak - czy na 1962 rok powinien być sygnowany:
-DĘBA z żołędziem - napis wypukły
-DĘBA z żołędziem - napis wklęsły
-ZM z żołędziem - już bez napisu Dęba ?
Pozdrawiam !

motor125
Posty: 1
Rejestracja: 2017-06-15, 19:24
GG: 0
Moje maszyny: wsk z1 kos b3 ,wsk trajka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: motor125 » 2017-07-09, 21:37

witam poszukuje informacji odnośnie zabieraka napędu licznika ,ten element co jest przykręcany na 3 śrubki do piasty koła ,czy macie jakąś fotkę ,a najlepiej jakoś zwymiarować to bym ją sobie dorobił ,a może ma ktoś na zbyciu to chętnie przyjmę pozdrawiam

grzesieklwp
Posty: 10
Rejestracja: 2017-06-21, 14:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3, WSK 175 Dudek, WSK M06Z2
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: grzesieklwp » 2017-07-25, 13:07

Witam ! Wychodzi, że dekiel powinien być z żołędziem i napisem Dęba, tak po dłuższych zabiegach porównawczych. Czy ktoś z Was dysponuje może wymiarami, ew mógłby zwymiarować przednią i tylną oś M06Z2 ? Bardzo proszę o pomoc, powoli widzę wierzchołek góry kompletowania gratów do Zetki, jednak bez osiek 'nie pojadę" :) oryginalnych nie miałem w pakiecie, a w necie jakoś nigdzie nie mogę znaleźć rysunków. Sądzę, że pewnie będzie to co innego niż WSK M06B1 ?

Kolego motor125 - czy chodzi Ci o mocowany na 3 śruby dekiel koła wymiennego ?
pozdrawiam !!!

junior1920
Posty: 12
Rejestracja: 2015-09-28, 19:59
GG: 0
Moje maszyny: Wsk m06z
Lokalizacja: olsztyn
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: junior1920 » 2017-07-25, 15:20

Witam. A ja mam taką.. Może ktoś wie jaki kolor oryginalnie szedł na felgi i bak (biały) wg. RAL. Zostały tylko felgi do pełnej renowacji, szprychy do chromowana ewentualnie co innego i gdzie oddać?
Ostatnio zmieniony 2017-07-26, 19:36 przez junior1920, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: janosikmz19822 » 2017-07-25, 17:32

Mam koło do zetki i jest oś. Mogę się wymienić za jakieś części bo sam powoli kompletuje L.
Pisz pw dam numer tele.

grzesieklwp
Posty: 10
Rejestracja: 2017-06-21, 14:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3, WSK 175 Dudek, WSK M06Z2
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: grzesieklwp » 2017-07-26, 15:49

Ok, ciekaw jestem co to będzie :) kompletując graty do silnika przyszedł moment na kopniak. Wyszło mi z fotek, że raczej powinien być całkiem prosty, jednak czy w zetkach kopniak i dźwignia biegów były chromowane czy w ocynku ? Na bogato, czy raczej standardowo ?:)

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: Adam_Ga » 2017-07-26, 20:44

Kopniak nieskładany, prosty lub z lekkim podgięciem powyżej frezu (podgięte były raczej w WFM)
Zawsze były w chromie, jeszcze nie widziałem w ocynku. Były też malowane, ale to w Sokołach i SHL, nie pamiętam dokładnie ale możliwe że w pierwszych WFM też, tyle że do max 1956 roku.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

grzesieklwp
Posty: 10
Rejestracja: 2017-06-21, 14:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3, WSK 175 Dudek, WSK M06Z2
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125

Post autor: grzesieklwp » 2017-07-26, 21:42

Dzięki, ciekawe, ja z kolei widziałem te kopniaki tylko w ocynku, ten który mam do zetki tak samo, wygrzebałem dźwignię biegów w ocynku i myślałem, że będzie komplet

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości