CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
marfix
Posty: 32
Rejestracja: 2012-08-17, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: 2 x WSK 125 1985
motorynka M3
Romet Mińsk 400
Suzuki GS 500
Lokalizacja: okolice Nowego Miasta Lubawskiego
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: marfix » 2017-01-01, 13:18

Dzięki
mam jeszcze jedne pytanko jeśli będę chciał przerobić na bez masowy to czarny przewód odlutować i połączyć bezpośrednio z tym drucikiem, żółty odlutować tylko i nic przy nim nie robić oraz biały odlutować i połączyć z drucikiem bezpośrednio ?
Do bez masowego mogę użyć regulatora na 4 piny czy na 5 pinów ?

Matuesz1.1
Posty: 46
Rejestracja: 2016-03-07, 22:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK, MZ TS 250, MZ Trophy 250 x2, Simson s51,
Lokalizacja: Lipno
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Matuesz1.1 » 2017-01-02, 22:18

Koledzy czy ten regulator jest do cewek bezmasowych?
http://allegro.pl/neken-shaft-street-ze ... 54477.html

cezary603
Posty: 115
Rejestracja: 2015-06-15, 20:24
GG: 0
Moje maszyny: wsk125-72rWFM125-61r
Lokalizacja: mrągowo
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: cezary603 » 2017-01-03, 20:58

Tak do bez-masowych , czarny przewód po stacyjce .

Awatar użytkownika
RaPi
Posty: 121
Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: ze Świdnika
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: RaPi » 2017-02-02, 17:39

Szukałem czegoś innego ale przez przypadek nalazło mi się zdjęcie mojego pierwszego CDI z 2007 roku :)
Zrzut ekranu 2017-01-31 19.04.40.png
DSC02689.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2017-02-02, 17:49

No i prawidłowo, w końcu możemy kopiować :D.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2017-02-02, 18:13

Ciekawe znalezisko :)

My w 2011 roku pierwsze próby robiliśmy tego.
W sumie z-tomek zapoczątkował to.
Wejdź w pierwszy post na tej stronie :)

Teraz można się z tego pośmiać, nie pamiętam już iskry nie było, bo nie dał modułu czy tam cewki :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Ozyrys
Posty: 4
Rejestracja: 2017-02-07, 00:14
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Romet K125
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Ozyrys » 2017-02-12, 12:56

witam, zrobiłem sobie cdi na starej podstawie silnik odpala, ale nie wiem jak podłączyć światła. Mam zwykły zapłon z regulatorem taka szarą kostką. kable z iskrownika podpiąłem tak :
1. biało niebieski - impulsator do modułu
2. czarno czerwony - cewka zapłonowa do modułu
3. biały - ładowanie do regulatora
4. żółty - światła do regulatora
5. zielony - masa
A pod regulator są podłączone kable: żółty, biały, masa, i kabel do akumulatora.
Chciałbym mieć światła z cewek, tylko jak mam to podłączyć ?

zenek317
Posty: 4
Rejestracja: 2016-01-12, 22:44
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 gil
Lokalizacja: Prudnik
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: zenek317 » 2017-03-20, 19:32

koledzy zrobiłem zapłon cdi do wsk 125 i problem z magnetem, jak głęboko powinien stożek wchodzić na wał. Moje magneto rozwaliło mi dwa stojany.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2017-03-20, 19:37

Nie chodzi o to jak głęboko wchodzi, tylko jest tam mało miejsca i trzeba to zdystansować odpowiednio....
Czyli obniżyć stojan :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

zenek317
Posty: 4
Rejestracja: 2016-01-12, 22:44
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125 gil
Lokalizacja: Prudnik
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: zenek317 » 2017-03-20, 19:40

podpowiedz jak to ugryź, nie mam za dużo miejsca. Ratuje mnie tylko wytoczyc stożek ,na nowym magnecie płycej.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2017-03-20, 19:54

Nie wiem jak to rozwiazałeś u siebie, nie widzę - więc nie podpowiadam :(
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2017-03-20, 20:03

Zobacz ile wystaje Ci czop wału, jak jest lekko wbity to już masz kwas :)

marfix
Posty: 32
Rejestracja: 2012-08-17, 13:07
GG: 0
Moje maszyny: 2 x WSK 125 1985
motorynka M3
Romet Mińsk 400
Suzuki GS 500
Lokalizacja: okolice Nowego Miasta Lubawskiego
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: marfix » 2017-03-28, 23:10

Witam
mam problem a mianowicie z statora z żółtego przewodu wychodzi tylko na wolnych około 6-7V po dodaniu gazu dochodzi do 10V a na białym tylko 3-4 V czy to możliwe że statory są na ładowanie 6V ? Czy magneto a stator jest miedzy nimi jakaś zależność czy magneto jest od 2t a stator od 4t lub odwrotnie ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

bociek
Posty: 54
Rejestracja: 2014-10-11, 10:59
GG: 10455945
Moje maszyny: Głównie WSK
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: bociek » 2017-05-12, 09:22

CDI od Audiobasa. Po około roku użytkowania, odpaliłem moto, po chwili zgasł i brak mu iskry.

Jak najszybciej sprawdzić poprawność działania poszczególnych elementów? Dodam, że całą instalacje sprawdziłem pod kątem poprawnego podłączenia, inna fajka, inne świece, sprawdzona przerwa na impulsatorze, podmieniłem też moduł itp.

Łopatologicznie, bo na elektryce to się kiepsko znam. Gdzie powinien być prąd i jaki podczas kopania?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2017-05-12, 15:49

Dlaczego w pierwszej kolejności nie dzwonisz do osoby, od której kupiłeś czyli w tym przypadku mnie?

Zadzwoń pomierzymy :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

bociek
Posty: 54
Rejestracja: 2014-10-11, 10:59
GG: 10455945
Moje maszyny: Głównie WSK
Lokalizacja: WLKP
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: bociek » 2017-05-15, 15:23

Hej, jak wiesz dzwoniłem wcześniej, ale coś się czasowo nie możemy zgadać, na pewno będę jeszcze dzwonił jak będę przy motocyklu, tymczasem napisałem na forum, może ktoś coś podpowie do czasu zanim znów będę w garażu :)

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: sqerty » 2017-06-27, 17:14

Jaki aku dać do tego zaplonu? Żelowy czy ołowiany?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4112
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2017-06-27, 19:41

Kwasiak :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

sqerty
Posty: 69
Rejestracja: 2015-11-20, 22:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK125m06b1, WSK125m06b3
Lokalizacja: Ostrowy nad Okszą
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: sqerty » 2017-06-27, 21:36

A uzasadnienie ?

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: czankete » 2017-06-28, 08:49

sqerty pisze:
2017-06-27, 21:36
A uzasadnienie ?
...uzasadnienie do czego?
sqerty pisze:
2017-06-27, 17:14
Jaki aku dać do tego zaplonu? Żelowy czy ołowiany?
...przecież oba, żelowy jaki i "ołowiany" są akumulatorami kwasowymi :lol:

...z tą różnicą, że ten pierwszy jest wypełniony związanym w postaci żelu elektrolitem a drugi zalany płynnym elektrolitem. Z doświadczenia powiem, że do cdi lepszym jest akumulator klasyczny, z tego chociażby względu, że jest o wiele bardziej odporny na przeładowania i rozładowanie do stanu poniżej dopuszczalnego po jakim przeciętny żelowy czasami w ogóle nie chce już wrócić do życia ...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości