pierwsze sokóły M01

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 524
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: kowal460 » 2017-07-09, 16:54

Bez nazwy.jpg
wiem że to wyższa szkoła jazdy, ale czy ktoś orientuje się od czego może być ten zbiornik?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: Adam_Ga » 2017-07-09, 21:02

Jeśli logo na zbiorniku jest oryginalne to podobne do niczego
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 524
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: kowal460 » 2017-07-10, 01:12

wiedziałem ze na ciebie mogę liczyć :-) samo to ze nie przypomina niczego , jest niezłą odpowiedzią porównuje ten motocykl do pewnej polskiej konstrukcji , dużo szczegółów się zgadza oprócz silnika który ma inną pokrywę ale to malowidło na baku nie przypomina faktycznie niczego

Texas Ranger
Posty: 1444
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: Texas Ranger » 2017-07-10, 08:40

Trochę podobne do NSU.

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: Adam_Ga » 2017-07-13, 10:21

Ogólny zarys zbliżony do NSU ale to nie to. Masz zdjęcie całego motocykla? Poszperam to może coś znajdę.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 524
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: kowal460 » 2017-07-13, 17:01

mam , tak myślałem je tu wkleić ,nie wiem jak wam ale mi się wydaje że widnieją tam przynajmniej dwie litery ....ZZ

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: Adam_Ga » 2017-07-13, 17:26

To dodaj to zdjęcie, będzie łatwiej.
kowal460 pisze:
2017-07-13, 17:01
mi się wydaje że widnieją tam przynajmniej dwie litery ....ZZ
dla mnie to wygląda jak 1 - 2 - 3, czyżby dźwignia biegów na baku?
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 524
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: kowal460 » 2017-07-13, 17:28

ten motocykl na 99 procent to niemiecki TWN

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: Adam_Ga » 2017-07-13, 18:16

"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 524
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: kowal460 » 2017-07-16, 20:47

Adam_Ga powiedz mi ile zmian w sokołach było ? patrząc na zdjęcie sokola którego wstawiłeś jego mocowanie przedniego błotnika , dolna belka idzie na jego wierzchu , większość sokołów ma ją pod spodem , tylko zdjęcia jednego sokoła którego znalazłem mają go identycznie zamocowane jak w tym co pokazałeś, tak samo światło z tyłu na błotniku, nie mówię o tym z m04 bo pewnie czasy gdzie światło stop stało się obowiązkowe albo przepis w podobnym stylu wymusiło zmianie tego elementu, ale patrząc po starych zdjęciach były przynajmniej dwa różne rodzaje.

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: Adam_Ga » 2017-07-17, 15:44

Cieżko powiedzieć ile było zmian i w jakim zakresie. Jakoś nigdy się nie zagłębiałem w takie różnice, ale wiem kto może coś wiedzieć. Jak będę się z nim widział to pogadam. Jeśli chodzi o lampę tylną to z tego co kojarzę z jakiejś rozmowy były 3 typy.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 524
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: kowal460 » 2017-10-31, 17:35

tak , lampy były przynajmniej trzy. tu na tym zdjęciu ciekawostka co to za motocykl jakoś dziwny wlew paliwa , stawiam że to pierwsza shl
a.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

revo
Posty: 112
Rejestracja: 2014-10-06, 11:47
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M21W2,
Wsk M06
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: revo » 2017-10-31, 23:38

SHL 98 to na pewno nie jest, ale M02 jak najbardziej.

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 524
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: pierwsze sokóły M01

Post autor: kowal460 » 2017-11-05, 15:40

tak raczej m02, masz może jakąś wiedze czym rożni się m02 od m03 ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości