SHL M12 250

Texas Ranger
Posty: 1164
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: M12 shl 250

Post autor: Texas Ranger » 2017-07-10, 08:38

A czy Pannonie nie mają podobnych przełączników?

picek
Posty: 614
Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK, itp.
Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: M12 shl 250

Post autor: picek » 2017-07-13, 11:02

Wydaje mi sie, ze w tym przypadku to guma kierownicy mowi wiele. Napewno nie zuzyla sie od użytkowania tylko zostala wymieniona bo stara sie zniszczyla(pewnie od upadku) i przelacznik tez. Ja takie przelaczniki mam na kilku motocyklach w wiekszosci na wskch ale jedna shlka tez miala. Podobno byly dostepne w sprzedazy dlatego je zakladali. W shlce nie chromowano duzych elementow seryjnie do 61 roku.

Awatar użytkownika
zubr9471
Posty: 1125
Rejestracja: 2011-05-01, 15:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, 175
WFM
Junak
Romet
Jawa 250
SHL 175, 150

H-D
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: M12 shl 250

Post autor: zubr9471 » 2017-07-13, 12:16

Te przełączniki to imo rzemiosło z epoki stosowane jako zamiennik i dostępne w handlu. Widziałem takie przełączniki lewe stosowane do zmiany świateł i sygnału (jak ten na zdjęciu) oraz prawe stosowane do migaczy. Przypuszczam, że były dostępne jakieś zestawy migaczy do samodzielnego montażu z takim przełącznikami.

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 433
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: M12 shl 250

Post autor: kowal460 » 2017-07-13, 16:39

to jak wygląda fabryczny przełącznik kierunkowskazów? nie ukrywajmy że taki powinien być, choćby junak b20 powinien go posiadać i jedna wersja shl lux również , w książce Szczerbickiego jest taka pokazana i posiada kierunki oczywiście wraz z przełącznikiem zamontowanym w tym samym miejscu. Picek gumy to są rzeczy które najszybciej się zużywają , nie tylko na kierownicy, podnóżki również nie opierałbym na nich swoich założeń , te chromowane elementy ciekawe jaki był ich los ,po wychodzącej rdzy można stwierdzić że to było zrobione już dawno, pomijając czas takie połacie chromu musiały sporo kosztować

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 433
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: M12 shl 250

Post autor: kowal460 » 2017-07-13, 16:43

na forum shl jest osoba która opisuje podobną shl może warto byłoby do niej dotrzeć i ożywić temat, albo kolega mówi o tej samej , albo były przynajmniej dwie, przypadek? Można wtedy coś więcej ustalić

Awatar użytkownika
kowal460
Posty: 433
Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
GG: 0
Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
Kontaktowanie:

Re: M12 shl 250

Post autor: kowal460 » 2017-07-23, 02:57

m19 (3).jpg
kos M19 ma podobny przełącznik
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości