Hej, ostatnio udało mi się zakupić silnik do wsk 125, a w nim dziwna podpora pod dekiel sprzęgła / zapłonu Chodzi mi konkretnie o podporę pod pokrywę sprzęgła, dokładnie dolną przy magnecie, w którą wkręca się śrubę. Do tej pory w silnikach które posiadałem i widziałem wszystkie miały podpory dekla na tej samej wysokości. Teraz na aukcji znalazłem takie samo mocowanie i temat znów nie daje mi spokoju. Może ktoś mi to wyłuszczy co to takiego, kiedy było stosowane i jak wygląda wtedy pokrywa i sam sposób mocowanie tej pokrywy. Dodam, że w moim egzemplarzu nie widać śladów po pilniku, karter jest w tym miejscu fabrycznie wyrównany.
http://allegro.pl/silnik-wsk-wfm-shl-i7 ... l#imglayer
a tu już rozwiązanie standardowe stosowane na pewno we wcześniejszych latach produkcji
https://spplthumb.blob.core.windows.net ... 366917.jpg
A tu zdjęcie w większej rozdzielczości, choć za jakiś czas wyparujeKarter / połówka z inną podporą pokrywy sprzęgła / zapłonu
-
- Posty: 2232
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Karter / połówka z inną podporą pokrywy sprzęgła / zapłonu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 2232
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: Karter / połówka z inną podporą pokrywy sprzęgła / zapłonu
Banał, dzięki sam bym nie wpadł ale pewnie masz rację
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość