SHL M11 "S"
- jahoo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2008-04-22, 16:54
- GG: 0
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
SHL M11 "S"
witam. Mam pytanie a propos SHL w wersji "S" tzn z widłami zamiast wachacza z przodu. Czy były one produkowane wogóle i jakie miały silniki? z tego co mi wiadomo motocykl ten był prototypem i na tym chyba zakończono jego produkcje... posiadam SHLke z zawieszeniem na widelcu ale mi to wygląda na samowolke... jednakże na tabliczce znamionowej jest literka S. tylko czy to nie falsyfikat?? prosze o pomoc i dyskusje w tym temacie bo bardzo mnie to interesuje co właściwie posiadam czy to coś wartego uwagi czy też to kolejna podróba nie warta większych inwestycji...
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
Jeśli to nie jest podróba, to SHL będzie miała b. wczesny rok produkcji. Ten model nie był w produkcji seryjnej, ale jakąś tam partię zmontowano (dosłownie kilka sztuk na wystawy, pokazy itd). Może twoja pochodzi właśnie z tych krótkich partii?
e-kiosk FENIXa ==> http://fenix.nextpress.pl" target="_blank
- gabste
- Posty: 709
- Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
636B 04 - Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
Fotki twojej shl-ki wyraźnie przedstawiają lagi od wsk-i zapodaj fotke tabliczki znamieniowej
- jahoo
- Posty: 30
- Rejestracja: 2008-04-22, 16:54
- GG: 0
- Lokalizacja: warszawa
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
takie właśnie mam rozterki co to w sumie jest? zdjęcie tabliczki przyśle jak najwczesniej tylko będe mógł ponieważ motocykle mam poza miejscem zamieszkania i niestety zanim podjade na działke na podlasie to minie chwila mam nadzieje że jakoś w przyszłym tyg. w weekend majowy przyśle fotosa. Ale jednak rozjaśnia mi sie sytuacja że motocykl jakotaki (mówie o modelu nie tym przykładzie konkretnym) nie był produkowany seryjnie. jestem pesymistą co do autentyczności motorku ale kto wie
P.S. rok produkcji to 65 r.
P.S. rok produkcji to 65 r.
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
1965??? Z tego co pamiętam wszystkie dane podają rok 1967 za początek produkcji SHL'ek z silnikiem W2A... Co do lagów to ktoś mógł je założyć. Orginalne zawieszenie ma do do siebie, że przy prędkości 40-50 km/h lubi telepać na boki
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
No na boki, na boki przecież, ale tylko wtedy, jak nie będziesz do swojej eshaelki wołać: hetta-wicha.Orginalne zawieszenie ma do do siebie, że przy prędkości 40-50 km/h lubi telepać na boki
Spróbuj kiedyś, to zobaczysz, że tak jest...
Następny twórca mitów...
e-kiosk FENIXa ==> http://fenix.nextpress.pl" target="_blank
- Wężu
- Posty: 1149
- Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
- Lokalizacja: Rdziostów
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
Wyczytane na Forum o SHL. Potwirrdzone u siebie... Więc proszę, nie mów, że to mit skoro w wielu Eshaelkach z wachaczem tak się dzieje...
Jeżdżę motocyklem WSK
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
To faktycznie nie jest mit! To jest jedynie pomieszanie przyczyn i skutków: owo "telepanie" jak ot nazywasz ==> jest najzwyczajnieszym skutkiem zużycia zawieszenia ! Pamiętaj, że takie same skutki daje zużycie zawieszenia "teleskopowego" (np. we współczesnych ścigaczach).Więc proszę, nie mów, że to mit
Wiesz dlaczego we współczesnych motocyklach (np. wyścigowych) montuje się z przodu specjalny tłumik drgań?
I jeszcze jedna uwaga, techniczna tym razem ==> do pamiętniczka (raz na zawsze - skoro masz SHL M11): słowo ...wachaczem... pisze się trochę inaczej. Bo nie wypada żeby eshaelowicz tego nie wiedział.
e-kiosk FENIXa ==> http://fenix.nextpress.pl" target="_blank
Re: SHL M11 "S"
Mój ojciec mówił że na SHL-ce trzeba było umiec jezdzic bo przy większych prędkościach tak bujało że można było sie przewrócic
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
A ja ci powiem, że przez 2-3 lata też jeździłem SHL-ką (także z dużymi prędkościami) i jakoś nie telepało mnie...
Natomiast pierwsze w życiu "twarde lądowanie" miałem na emzetce kumpla!! A była to emzetka z zawiechą teleskopową. Właśnie to zawieszenie zrobiło takie telepanie, że przez kilka sekund latałem... nad miastem razem z wróblami. Zresztą do dzisiaj mam jeszcze ślady po tej przygodzie. Więc po co utwierdzać kolejne legendy i nieprawdy?
Natomiast pierwsze w życiu "twarde lądowanie" miałem na emzetce kumpla!! A była to emzetka z zawiechą teleskopową. Właśnie to zawieszenie zrobiło takie telepanie, że przez kilka sekund latałem... nad miastem razem z wróblami. Zresztą do dzisiaj mam jeszcze ślady po tej przygodzie. Więc po co utwierdzać kolejne legendy i nieprawdy?
e-kiosk FENIXa ==> http://fenix.nextpress.pl" target="_blank
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
Shl m11s miała wejść do produkcji równolegle z shl m11 i wyposażona w warszawski silnik s32 o pojemności 175cm ,miało to być w 1961r. M11 miał kosztować 14 300zl a m11s o 500zl więcej. Na zdjęciu widać inny przedni błotnik, szklanki amorków z tyłu chromowane , no i oczywiście przednie zawieszenie .
- Hokunin
- Posty: 15
- Rejestracja: 2015-02-15, 16:46
- GG: 0
- Moje maszyny: SHL M11W '67
SHL M17 '68
Galaxy II '05 - Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
SHL M11S na papierze wyglądała tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kowal460
- Posty: 524
- Rejestracja: 2016-06-19, 16:21
- GG: 0
- Moje maszyny: junak b20 1962 wfm mo6 1959
- Kontaktowanie:
Re: SHL M11 "S"
Ostatnio trafiło mi się kilka zdjęć shl min m11s tu fragment jednego z nich
zawieszenie widoczne w pełnej klasie . Z obserwacji zdjęć wynika że były przynajmniej dwie sztuki , które były już gotowe w 1959 wraz z m11 . A zaprezentowano je dopiero w 1961. W modelach z 1959 były ciekawe rozwiązania min niespotykany później kranik paliwaNie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości