WSK 125 75r

Awatar użytkownika
DaViD
Posty: 274
Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '83,
WSK M06B3 '76 "Lelek", Pony 301
Lokalizacja: Opoczno
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: DaViD » 2018-05-15, 22:59

"Requiescat in pace" to na definitywny zgon, a u Ciebie chyba nie jest aż tak źle. Czyściłeś gaźnik? Sprawdzałeś czy nie są pozapychane dysze? Czy nie dostaje się lewe powietrze? Ja bym oddał gaźnik do regeneracji i więcej się nie bawił.

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 65
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r

Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Wołów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2018-05-16, 16:09

Wczoraj przedmuchałem gaźnik, jeszcze nie testowałem czy tak będzie bo mi drugiego Klina ścieło!
Jakim momentem ma być dokręcone magneto? Ktoś wie?
A jak zetnie kolejnego to szukam ZMD, zmieniłem miejscami kliny, ten z magneta na zębatkę, i zaczęło ścinać :/

Lewe raczej odpada bo przed rozbiórką też tak było, ale tylko po zimie :/
Przed zimą normalnie chodziła itp.


Może być to wina zapłonu?

Awatar użytkownika
Kuba1325
Posty: 58
Rejestracja: 2014-10-05, 21:20
GG: 0
Moje maszyny: m06 b3 '74
Lokalizacja: Czestochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: Kuba1325 » 2018-05-16, 17:13

magneto nakładasz na wał, delikatnie pobijasz młotkiem przez nasadkę/kawałek rurki w celu jego nabicia i przykręcasz nakrętkę. Jeżeli to nie pomoże to kup pastę do docierania zaworów i będziesz musiał dotrzeć stożki
''A potem popłynął na wyspę władcy wiatrów gdzie władca wiatru trzyma w worku swoje wiatry''

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 65
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r

Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Wołów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2018-05-16, 19:11

Jestem trochę zły.. poszedłem do garażu z klinem i wróciłem z czymś co go nie przypomina nawet, góra która wystaje została przekrzywiona w stronę obrotu magneta...

Mam 2 opcje

* Rozebrać sprzęgło i dostać się do org. klinu z magneta wyciągniętego przeze mnie 4 dni temu. + zakup Klinu ZMD

* Zakup klina i danie go do Magneta


Zauważyłem także że przerywacz iskrzy, co prawda iskra na świecy jest.
Jeżeli to jest przyczyna, to nie mam zamiaru bawić się z kondensatorami.
Zakupię CDI, tylko że mam aku 6v, nie wiem czy będzie z tym problem, ale coś czuję że tak :/

halcik
Posty: 1616
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: halcik » 2018-05-16, 20:38

Nie znasz podstaw a pchasz się dalej. Dotrzyj stożki bo klin jest dobry. On ma być miękki i tak reagować jak stożki są niedotarte żeby ratować inne podzespoły. Każde platynki bez modułu zapłonowego iskrzą, przecież przez nie płynie dość duży prąd. Fakt że kondensator ma to łagodzić, ale nie eliminować.

Awatar użytkownika
NexT
Posty: 65
Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r

Romet Ogar 200 85r
Lokalizacja: Wołów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 75r

Post autor: NexT » 2018-06-25, 18:49

Dotrzeć stożki??!
Ciekawe dlaczego starego klina nie ścina pomimo ostrego strzelania w wydech?

Nic nie robiłem z tym stożkiem, dałem stary klin i jakoś nie może ściąć jak tamte maślaki..

Przedmuchiwałem gaźnik, Wymieniłem uszczelkę pod głowicą oraz ustawiałem zapłon.

Posiadam nowe platynki w ogarze, ale to co zobaczyłem w wypadku WSK to jakiś szmelc, nie dało się śruby dokręcić nawet.


Ogólnie podsumowując WSK pali ładnie z pół kopa.

CDN.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość