WSK 125 75r
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Nowe wieści, jutro będzie zamawiane CDI prawdopodobnie
Zrobiłem zdjęcie tej nieszczęsnej stopki, będzie na pamiątkę co się znowu stało :p Widać lekkie pęknięcie
Jakieś porady co do CDI, typu gdzie co zamontować mile widziane jak coś
Zrobiłem zdjęcie tej nieszczęsnej stopki, będzie na pamiątkę co się znowu stało :p Widać lekkie pęknięcie
Jakieś porady co do CDI, typu gdzie co zamontować mile widziane jak coś
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Najczęściej się go montuje w miejsce iskrownika, który wcześniej trzeba odkręcić.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Texas Ranger pisze: ↑2018-09-16, 10:21Najczęściej się go montuje w miejsce iskrownika, który wcześniej trzeba odkręcić.
Źle troszkę to napisałem XD
Już wiem gdzie poupychać resztę
I nie chodzi mi o same Magneto i podstawkę!
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Dzisiaj przyszedł zapłon
Więc zabrałem się za jego instalacje
Jak na razie wygląda to tak:
(Ta niebieska taśma jest w razie wypadku gdyby jakimś cudem zrobiło się zwarcie)
Jutro kupuję konektorki, kable, itp.
Wtedy zostanie mi tylko Akumulator
Więc zabrałem się za jego instalacje
Jak na razie wygląda to tak:
(Ta niebieska taśma jest w razie wypadku gdyby jakimś cudem zrobiło się zwarcie)
Jutro kupuję konektorki, kable, itp.
Wtedy zostanie mi tylko Akumulator
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Udało się, po regulacji WSK nie przerywa <3
Wszystko udało się zmieścić bardzo ładnie
[Będą zdjęcia]
Jak na razie mam zdjęcie poglądowe: Jest jedna sprawa, a mianowicie nie mam sprawnych nóżek i zdecydowałem się na zakup używanych do Garbuski, czy lepiej kupić 'nowe'
Warto jeszcze kupić te tulejki, gdyż te są wypracowane i WSK nawet na prostych nóżkach jest lekko przechylona
Za odpowiedzi dziękuję
Jak będę miał już stopki i aku to coś nagram znowu z jazdy :p
EDIT: Zepsułem załączniki i nie są już takie ładne jak tamte
EDIT 2: Poglądowe naprawiłem, reszta niech tak zostanie.
Wszystko udało się zmieścić bardzo ładnie
[Będą zdjęcia]
Jak na razie mam zdjęcie poglądowe: Jest jedna sprawa, a mianowicie nie mam sprawnych nóżek i zdecydowałem się na zakup używanych do Garbuski, czy lepiej kupić 'nowe'
Warto jeszcze kupić te tulejki, gdyż te są wypracowane i WSK nawet na prostych nóżkach jest lekko przechylona
Za odpowiedzi dziękuję
Jak będę miał już stopki i aku to coś nagram znowu z jazdy :p
EDIT: Zepsułem załączniki i nie są już takie ładne jak tamte
EDIT 2: Poglądowe naprawiłem, reszta niech tak zostanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2018-09-21, 17:57 przez NexT, łącznie zmieniany 1 raz.
- jjaworskyy
- Posty: 2073
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Tulejki nasz na SD nominalne i nadwymiarowe
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Mam dobre i złe wieści:
Dobre: Wszystko działa, WSK wkręca się świetnie na obroty, jakbym jechał czym innym
Złe: Przepaliłem już 2 żarówki, obie potopiły się w środku (Żarówki 12V 35/35W)
Napięcie ładowania na stacyjkę (już z regulatora) 11V
Napięcie świateł na stacyjkę (z regulatora) ok. 8V
Złe: Kolejny problem, to brak światła stop, żarówka się nie pali, prąd dochodzi Masa raczej też, na 6v działało, tak samo jest z żarówką oświetlenia licznika, nie ma masy, a na 6v jakoś łapała
Akumulator niby jest ładowany, ale nie sprawdzałem jego naładowania i tutaj jest mój błąd
Dobre: Wszystko działa, WSK wkręca się świetnie na obroty, jakbym jechał czym innym
Złe: Przepaliłem już 2 żarówki, obie potopiły się w środku (Żarówki 12V 35/35W)
Napięcie ładowania na stacyjkę (już z regulatora) 11V
Napięcie świateł na stacyjkę (z regulatora) ok. 8V
Złe: Kolejny problem, to brak światła stop, żarówka się nie pali, prąd dochodzi Masa raczej też, na 6v działało, tak samo jest z żarówką oświetlenia licznika, nie ma masy, a na 6v jakoś łapała
Akumulator niby jest ładowany, ale nie sprawdzałem jego naładowania i tutaj jest mój błąd
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Witam ponownie, udało mi się rozwiązać problemy z masą, żarówka była zła.. oraz jakimś dziwnym trafem jednak ta masa jest w oświetleniu, tylko musiałem to dziadostwo dogiąć odpowiednio
Kiedyś pisałem tutaj o reanimacji starej instalacji, jest gotowa, ale puki jej nie założę będę poprawiał swoje błędy i obawy.
Już raz mi stacyjka dymiła, teraz wyczyściłem ją dogłębnie
(Tam nie ma drugiej kulki wystrzeliła mi)
Tak jeszcze btw, Fidget Spinner w końcu się do czegoś przydał XD
Jeszcze co do instalacji, to te śrubki od nowego przełącznika świateł mi się wykręcały.. Kapeńka kleju do gwintów i już rozwiązane. (Prąd sobie przechodzi jak coś)
W tygodniu możliwe że wrzucę jeszcze zdjęcia instalacji + już założonej
Kiedyś pisałem tutaj o reanimacji starej instalacji, jest gotowa, ale puki jej nie założę będę poprawiał swoje błędy i obawy.
Już raz mi stacyjka dymiła, teraz wyczyściłem ją dogłębnie
(Tam nie ma drugiej kulki wystrzeliła mi)
Tak jeszcze btw, Fidget Spinner w końcu się do czegoś przydał XD
Jeszcze co do instalacji, to te śrubki od nowego przełącznika świateł mi się wykręcały.. Kapeńka kleju do gwintów i już rozwiązane. (Prąd sobie przechodzi jak coś)
W tygodniu możliwe że wrzucę jeszcze zdjęcia instalacji + już założonej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Wróciłem, instalacja jest podłączona i działa wszystko
CDI również poprawnie podłączone.
Światła są z AKU
Jak tam kiedyś pisałem, WSK zostanie zarejestrowana, na zabytek.
Zdjęcia już mam, jeszcze papierek i zostanie czekać.
[Wrzucam kilka z nich]
Co do tabliczki, to ostatnie numery zostały dosłownie zamazane na potrzeby forum.
[Jeżeli ktoś mógłby wytłumaczyć mi dlaczego zasłania się akurat 2 ostatnie, byłbym wdzięczny]
Także chyba tragedii nie ma
Dogiąłem także mocowanie lampy tylnej, bo było to zrobione na takie półkole, a powinno być proste.
Jeszcze do ogarnięcia zostały Opony i przedni hamulec.
Pozdrawiam.
CDI również poprawnie podłączone.
Światła są z AKU
Jak tam kiedyś pisałem, WSK zostanie zarejestrowana, na zabytek.
Zdjęcia już mam, jeszcze papierek i zostanie czekać.
[Wrzucam kilka z nich]
Co do tabliczki, to ostatnie numery zostały dosłownie zamazane na potrzeby forum.
[Jeżeli ktoś mógłby wytłumaczyć mi dlaczego zasłania się akurat 2 ostatnie, byłbym wdzięczny]
Także chyba tragedii nie ma
Dogiąłem także mocowanie lampy tylnej, bo było to zrobione na takie półkole, a powinno być proste.
Jeszcze do ogarnięcia zostały Opony i przedni hamulec.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
W końcu mogę powiedzieć tak na 100% że WSK nie będzie przerywać, zacząłem interweniować w gaźnik i okazało się, że zaworek zaczął się zacinać, teraz po wymianie bardzo ładnie leci paliwo
Udało mi się także dostać ten przeklęty przelewacz, drucik i sprężynka z długopisu i jest tak jak być powinien
Przelewanie nim, a nie jakimś drutem to przyjemność teraz :p
Zacząłem nagrywać filmy znowu, tym razem nie z jazdy, a z "siedzenia w garażu" poza kilkoma problemami technicznymi takimi jak mocowanie kamery itp
https://www.youtube.com/watch?v=uwxvQEiBEsA&t
W weekend planuję nagrać film o uszczelnianiu kolanka gdyż kilka razy było ruszane i azbest już nie trzymał tak dobrze, a tak poza tym latało przy tłumiku na lewo i prawo..
CDN.
Pozdrawiam
Udało mi się także dostać ten przeklęty przelewacz, drucik i sprężynka z długopisu i jest tak jak być powinien
Przelewanie nim, a nie jakimś drutem to przyjemność teraz :p
Zacząłem nagrywać filmy znowu, tym razem nie z jazdy, a z "siedzenia w garażu" poza kilkoma problemami technicznymi takimi jak mocowanie kamery itp
https://www.youtube.com/watch?v=uwxvQEiBEsA&t
W weekend planuję nagrać film o uszczelnianiu kolanka gdyż kilka razy było ruszane i azbest już nie trzymał tak dobrze, a tak poza tym latało przy tłumiku na lewo i prawo..
CDN.
Pozdrawiam
- jjaworskyy
- Posty: 2073
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Pomysł nad lepszym oświetleniemNexT pisze: ↑2018-10-25, 21:34W końcu mogę powiedzieć tak na 100% że WSK nie będzie przerywać, zacząłem interweniować w gaźnik i okazało się, że zaworek zaczął się zacinać, teraz po wymianie bardzo ładnie leci paliwo
Udało mi się także dostać ten przeklęty przelewacz, drucik i sprężynka z długopisu i jest tak jak być powinien
Przelewanie nim, a nie jakimś drutem to przyjemność teraz :p
Zacząłem nagrywać filmy znowu, tym razem nie z jazdy, a z "siedzenia w garażu" poza kilkoma problemami technicznymi takimi jak mocowanie kamery itp
https://www.youtube.com/watch?v=uwxvQEiBEsA&t
W weekend planuję nagrać film o uszczelnianiu kolanka gdyż kilka razy było ruszane i azbest już nie trzymał tak dobrze, a tak poza tym latało przy tłumiku na lewo i prawo..
CDN.
Pozdrawiam
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Udało mi się uszczelnić wydech i nie cieknie
https://www.youtube.com/watch?v=sQpx92GdVqI&t
Zacząłem brać się za przód bo coś tam zrąbałem i jakimś cudem jedna laga aż ma Podciśnienie..
Już rozebrałem obie i okazało się, że jedna dodatkowo haczyła o tą osłonę przy czym gdy drugą można było kręcić itp i wyszła jak po maśle gdy odkręciłem śruby i pociągnąłem w dół, natomiast tą co się blokowała musiałem aż wybijać z mocowania (Ona miała to podciśnienie)
Tak to wygląda po rozebraniu:
Problem może wynikać z tego, gdyż zawieszenie było strasznie miękkie, więc dolałem trochę oleju i finalnie wyszło coś koło 370ml na lagę + na jednej (nie pamiętam już której) nie było tego odboju małego.
Teraz zaleje te książkowe 90ml i zobaczę co się stanie.
CDN
https://www.youtube.com/watch?v=sQpx92GdVqI&t
Zacząłem brać się za przód bo coś tam zrąbałem i jakimś cudem jedna laga aż ma Podciśnienie..
Już rozebrałem obie i okazało się, że jedna dodatkowo haczyła o tą osłonę przy czym gdy drugą można było kręcić itp i wyszła jak po maśle gdy odkręciłem śruby i pociągnąłem w dół, natomiast tą co się blokowała musiałem aż wybijać z mocowania (Ona miała to podciśnienie)
Tak to wygląda po rozebraniu:
Problem może wynikać z tego, gdyż zawieszenie było strasznie miękkie, więc dolałem trochę oleju i finalnie wyszło coś koło 370ml na lagę + na jednej (nie pamiętam już której) nie było tego odboju małego.
Teraz zaleje te książkowe 90ml i zobaczę co się stanie.
CDN
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
O dziwo zalałem te książkowe 90ml i jest twardsze niż wcześniej + już wiem że coś zrąbałem wcześniej..
Poza tym, obie lagi są krzywe przy końcach ale jakoś to jeszcze chodzi, więc aż tak źle nie jest.
https://www.youtube.com/watch?v=RLlc5WhmulM
Założyłem nowe opony, wybór padł na Mitasy H03 i jestem z nich bardzo zadowolony, WSK wygląda prawie jak na org. Stomilach U-6. Nic mnie nie podcina już przy hamowaniu
Jak będzie okazja to będę musiał jak najszybciej pozbyć się tego Chińskiego badziewia z garażu i pilnować, aby Stomil został na pamiątkę
Jutro na przegląd i zostanie tylko czekać na finał całości
Zapraszam do komentowania
cdn.
Poza tym, obie lagi są krzywe przy końcach ale jakoś to jeszcze chodzi, więc aż tak źle nie jest.
https://www.youtube.com/watch?v=RLlc5WhmulM
Założyłem nowe opony, wybór padł na Mitasy H03 i jestem z nich bardzo zadowolony, WSK wygląda prawie jak na org. Stomilach U-6. Nic mnie nie podcina już przy hamowaniu
Jak będzie okazja to będę musiał jak najszybciej pozbyć się tego Chińskiego badziewia z garażu i pilnować, aby Stomil został na pamiątkę
Jutro na przegląd i zostanie tylko czekać na finał całości
Zapraszam do komentowania
cdn.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Byłem z tatą na przeglądzie, przeszła
Pod koniec drogi niestety CDI zawiodło lekko, mangeto i podstawka strasznie się nagrzały
Po ostudzeniu dalej jest iskra
W momencie gdy praca silnika została przerwana był dźwięk podobny do zatarcia, więc ściągnąłem głowicę po wszystkim, czysta, lekki nagar został po Mixolu, także to jakieś przesądy, że on aż taki nagar zostawia
A tak kopciła w pewnym momencie
https://www.youtube.com/watch?v=r5yJEv_wc0o
Teraz pozostaje mi kupić uszczelkę pod głowicę i zrobić coś z tym zapłonem, bo jak ma się tak grzać to..
znaczy, grzać się może, gorzej z brakiem iskry
cdn.
Pod koniec drogi niestety CDI zawiodło lekko, mangeto i podstawka strasznie się nagrzały
Po ostudzeniu dalej jest iskra
W momencie gdy praca silnika została przerwana był dźwięk podobny do zatarcia, więc ściągnąłem głowicę po wszystkim, czysta, lekki nagar został po Mixolu, także to jakieś przesądy, że on aż taki nagar zostawia
A tak kopciła w pewnym momencie
https://www.youtube.com/watch?v=r5yJEv_wc0o
Teraz pozostaje mi kupić uszczelkę pod głowicę i zrobić coś z tym zapłonem, bo jak ma się tak grzać to..
znaczy, grzać się może, gorzej z brakiem iskry
cdn.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Aha..
Czyli czeka mnie szlif
A co do tego Nagaru w głowicy, to:
Dodatkowo zrobiłem zdjęcie całości i główki korbowodu:
Przyczyny zatarcia nie znam, olej był, bo dymiła trochę, przejechane było z góra 20km, dodam jeszcze, że magneto wraz z podstawką było gorące.
CDN
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Widząc ten korbowód chyba każdemu przyjdzie na myśl że jeszcze gorzej pracuje niż wygląda. Mówiłeś że ma luzy na boki... Rozbierz silnik wymień co potrzeba, nie oszczędzaj na częściach. A na pewno długo ci posłuży.
Na forum jest opisane jakie tłoki polecają zapłony informacje odnośnie wału. Wszystkie tematy były już chyba poruszane, na pewno znajdziesz tu odpowiedż na każde zapytanie . Trochę literatury jest na forum.
Jeżeli złożysz sobie prawidłowo silnik na dobrych częsciach będziesz mógł nią śmigać dłuugi czas
Na forum jest opisane jakie tłoki polecają zapłony informacje odnośnie wału. Wszystkie tematy były już chyba poruszane, na pewno znajdziesz tu odpowiedż na każde zapytanie . Trochę literatury jest na forum.
Jeżeli złożysz sobie prawidłowo silnik na dobrych częsciach będziesz mógł nią śmigać dłuugi czas
Jest Bóg Jest WSK
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Taki mały Update:
Wziąłem się za rozmontowywanie całości
Plan mam taki, żeby ją pomalować proszkowo, zrobić ocynki i cieszyć się w pełni spranym motorem
To udało mi się dzisiaj zrobić w jakieś 2-2.5h Jutro prawdopodobnie jeżeli czas pozwoli to ściągnę instalacje i wyjmę ten silnik
[Silnika jak na razie nie ruszam, zdobyłem inny cylinder (Aluminiowy ZMD) i tak sobie leżą oba obok siebie]
Poniżej kilka zdjęć ściągniętego metalowego osprzętu:
Tycząc się tego schowka, to mam rozumieć, że te otwory zaznaczone na czerwono mają tam być?
Ten otwór zaznaczony na zielono będzie trzeba zaślepić.
Teraz kilka ciekawostek:
1. Już nie czepiając się tego, że koło idzie lekko krzywo (To chyba przez krzywo ustawione napinacze koła)
Wygląda mi na to, że cały wahacz jest przestawiony w prawo
2. Razem z cylindrem dostałem uszczelkę rodem z PRL.
Jak widać, jest ona grubsza od tych współczesnych. [Obie były używane]
CDN.
Pozdrawiam
Wziąłem się za rozmontowywanie całości
Plan mam taki, żeby ją pomalować proszkowo, zrobić ocynki i cieszyć się w pełni spranym motorem
To udało mi się dzisiaj zrobić w jakieś 2-2.5h Jutro prawdopodobnie jeżeli czas pozwoli to ściągnę instalacje i wyjmę ten silnik
[Silnika jak na razie nie ruszam, zdobyłem inny cylinder (Aluminiowy ZMD) i tak sobie leżą oba obok siebie]
Poniżej kilka zdjęć ściągniętego metalowego osprzętu:
Tycząc się tego schowka, to mam rozumieć, że te otwory zaznaczone na czerwono mają tam być?
Ten otwór zaznaczony na zielono będzie trzeba zaślepić.
Teraz kilka ciekawostek:
1. Już nie czepiając się tego, że koło idzie lekko krzywo (To chyba przez krzywo ustawione napinacze koła)
Wygląda mi na to, że cały wahacz jest przestawiony w prawo
2. Razem z cylindrem dostałem uszczelkę rodem z PRL.
Jak widać, jest ona grubsza od tych współczesnych. [Obie były używane]
CDN.
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- NexT
- Posty: 139
- Rejestracja: 2016-07-29, 16:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 75r
Romet Ogar 200 85r - Lokalizacja: Mojęcice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Już na ta chwilę cała rama jest w częściach
*Część zdjęć jest ze stanu jak jeszcze był wahacz itp*
Efekty nie mycia błotnika od spodu Na tą chwilę zostało mi wywalenie łożysk w przednim kole
Już mówiąc o łożyskach, zacząłem pierwsze zakupy:
* Łożysko 6302 x4 (2x NSK i 2x FŁT)
Mam nadzieje że wystarczą do kół
* Łożysko 6202 NSK do zabieraka
Pozdrawiam i życzę wszystkim Wesołych Świąt
*Część zdjęć jest ze stanu jak jeszcze był wahacz itp*
Efekty nie mycia błotnika od spodu Na tą chwilę zostało mi wywalenie łożysk w przednim kole
Już mówiąc o łożyskach, zacząłem pierwsze zakupy:
* Łożysko 6302 x4 (2x NSK i 2x FŁT)
Mam nadzieje że wystarczą do kół
* Łożysko 6202 NSK do zabieraka
Pozdrawiam i życzę wszystkim Wesołych Świąt
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 344
- Rejestracja: 2018-01-29, 18:11
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125
Suzuki vl1500 c90 Boulevard - Lokalizacja: Mielec Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Fajna sztuka mam identyczna pozdrawiam
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
- GG: 0
- Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125 - Kontaktowanie:
Re: WSK 125 75r
Ja też mam z 75r. ale to chyba już wiesz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości