WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
- jjaworskyy
- Posty: 2073
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Nie wiem czy z gaźnikiem, na pewno nie kupuj żadnego chińczyka, lepiej dołożyć drugie 100 zł i masz regenerację Pegaza w Puszczykowie. Ja oddałem tam 2 gaźniki i jestem bardzo zadowolony
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Pytanko koledzy. Co może być przyczyną jeśli mot. niezbyt ochoczo wchodzi na obroty (nie ma mocy) z nowym czystym tłumikiem a bez tłumika idzie na obroty bez uwag ??? Coś dziwnego mi się znowu zadziało z mot. Pierścienie sprawdzałem są ok. Simeringi też trzymają
Rafał M.
-
- Posty: 2248
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Zły kształt tłumika, a konkretnie przegrody rezonansowej lub za mała średnica jakiegoś otworu. Ale nie mam bladego pojęcia jak to wygląda w 175
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Tak myślałem że problem z tłumikiem. Zamówiłem nowy bez przegrody u Pana Hart.....a. Ćwiczy mnie kobuz na każdym kroku
Rafał M.
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Stan na dziś 8.09.2018r. - z każdym litrem spalonego paliwa pracuje stabilniej i lepiej - jeszcze kierunki dla Kobuza
?Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Rafał M.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Pogratulować- piękna maszyna. Kierunki bańki w chromie?
- DaViD
- Posty: 402
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75 - Lokalizacja: Opoczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Widzę fan Dżemu
- Dżjordżjo
- Posty: 282
- Rejestracja: 2016-02-11, 21:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kobuz 77'
- Lokalizacja: Sadowne
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Ładna sztuka
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
No miałem okazję nawet wypić z Ryśkiem tanie wino z gwinta w 1992 r. Dobrze smakowało
Rafał M.
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Witam. Jaki zamiennik gaźnika GM26U3 proponujecie do Kobuza ? Jak dopasować kruciec ssawny do cylindra ? Nie mam siły już walczyć z pegazem
Rafał M.
- jjaworskyy
- Posty: 2073
- Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
- GG: 0
- Moje maszyny: M06B3
KoBuz - Lokalizacja: Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Polecam przejść na Dellorto Odezwij się do chłopaków z TurboZabytków, wszystkich informacji Ci udzielą
https://www.facebook.com/wskturbo/
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Montujemy u ludzi Dellorto 28 - koszt na nowym włoskim to 599zł brutto. Zupełnie inna liga w porównaniu do pegaza...
Cena nie jest okazyjna, ale za jakość się płaci.
Czasami klienci podsyłają nam używki i też możemy je usługowo dostosować - wtedy całość wychodzi w okolicy 400zł w zależności ile klient płaci za używkę.
Możesz podpatrzyć jak to pracuje u ludzi na jutubach - Skinder ma na płaskiej przpeustnicy, my śmigaliśmy akurat na porobionym silniku S32, ale też robił .
Kilka linków:
https://www.youtube.com/watch?v=kczOSwUfPuI
https://www.youtube.com/watch?v=677h3pkiXR0
https://www.youtube.com/watch?v=QQPESGJONSk
Z pegazem pewnie byś doszedł do ładu i składu, ale pytanie na jak długo. Macałem używki Dellorto i macałem używki Pegazy, widziałem też Pegazy po regeneracjach. Nawet zużyte Dellorto z racji jakiejś super powłoki (anoda?) na przepustnicy nie chce się tak wycierać jak w pegazie... Do grubości kartki z papieru. Chłopaki co więcej pojeździli na regenerowanych Pegazach z tego co pamiętam mówili, że po 10k się kończyły. Nie wiem z czego to wynika, ale chyba po prostu nie była to dobrze zaprojektowana część w tym motocyklu...
W razie coś kontakt do nas:
TurboZabytki@gmail.com
698 030 317 (Błażej, 8:00-18:00 w dni robocze)
Cena nie jest okazyjna, ale za jakość się płaci.
Czasami klienci podsyłają nam używki i też możemy je usługowo dostosować - wtedy całość wychodzi w okolicy 400zł w zależności ile klient płaci za używkę.
Możesz podpatrzyć jak to pracuje u ludzi na jutubach - Skinder ma na płaskiej przpeustnicy, my śmigaliśmy akurat na porobionym silniku S32, ale też robił .
Kilka linków:
https://www.youtube.com/watch?v=kczOSwUfPuI
https://www.youtube.com/watch?v=677h3pkiXR0
https://www.youtube.com/watch?v=QQPESGJONSk
Z pegazem pewnie byś doszedł do ładu i składu, ale pytanie na jak długo. Macałem używki Dellorto i macałem używki Pegazy, widziałem też Pegazy po regeneracjach. Nawet zużyte Dellorto z racji jakiejś super powłoki (anoda?) na przepustnicy nie chce się tak wycierać jak w pegazie... Do grubości kartki z papieru. Chłopaki co więcej pojeździli na regenerowanych Pegazach z tego co pamiętam mówili, że po 10k się kończyły. Nie wiem z czego to wynika, ale chyba po prostu nie była to dobrze zaprojektowana część w tym motocyklu...
W razie coś kontakt do nas:
TurboZabytki@gmail.com
698 030 317 (Błażej, 8:00-18:00 w dni robocze)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Dokładnie, kwestia materiału, konstrukcji ale i mocowania.
Pegaz to trochę archaizm, taka konstrukcja na tamte czasy. Prosty i tani.
Do tego mocowany na sztywno więc wszystkie wibracje idą na przepustnice która siłą rzeczy wcześniej czy później się zużyje chocby była tytanowa.
Nie polecam tanich podróbek, są nie dorobione, i zaraz je szlak trafi, o ile będą w ogóle regulowalne.
Jesli zależy ci na oryginalności no to zostaje regeneracja. Co jakiś czas. Taki urok. Nic nie jest wieczne.
Pegaz to trochę archaizm, taka konstrukcja na tamte czasy. Prosty i tani.
Do tego mocowany na sztywno więc wszystkie wibracje idą na przepustnice która siłą rzeczy wcześniej czy później się zużyje chocby była tytanowa.
Nie polecam tanich podróbek, są nie dorobione, i zaraz je szlak trafi, o ile będą w ogóle regulowalne.
Jesli zależy ci na oryginalności no to zostaje regeneracja. Co jakiś czas. Taki urok. Nic nie jest wieczne.
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Serdeczne podziękowania dla Wszystkich forumowiczów którzy mi pomogli w "okiełznaniu" Kobuza 175. Na zapłonie CDI i gaźniku Dellorto chodzi jak pszczółka - jest pełna moc 15 KM pod bakiem
Jesteście pozytywnie zakręceni i to jest super - tak trzymać
Pozdrawiam Wszystkich
Rafał
Jesteście pozytywnie zakręceni i to jest super - tak trzymać
Pozdrawiam Wszystkich
Rafał
Rafał M.
- tomcio
- Posty: 803
- Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125 76r. 3 x wsk 175 . Wsk BĄK
Błękitna garbata trójka - Lokalizacja: Miechów
- Kontaktowanie:
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Nagraj filmik jak chodzi! Ciesze się, że jesteś zadowolony .
- CZESIO1958
- Posty: 235
- Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
- GG: 0
- Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80 - Lokalizacja: Mysłowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Nie pomogłem ale i tak podoba mi się.
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Ok. Nagram filmik. W głowie kolejny projekt. Jutro jadę po ramę WSK totalnie gołą. Ma jedynie i aż tabliczkę znamionową i urwane jedno ucho od mocowania silnika.
Jest goła jak żołnierz przed żołdem za PRLu.
Uratuję 3 ci motocykl ???
Jest goła jak żołnierz przed żołdem za PRLu.
Uratuję 3 ci motocykl ???
Rafał M.
- rafm
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-06-27, 08:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Honda GL 500 Interstate z 1982 r.
WSK 175 z 1976 r.
SHL M11 - Lokalizacja: Działoszyn/Kleszczów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 Kobuz 1976
Propaguję powrót WSK na Polskie drogi !!!
Działajmy Pany
https://www.youtube.com/watch?v=v4UyoeW ... ture=share
Zniszczono Polską motoryzację ale może wspólnie coś wskuramy
Działajmy Pany
https://www.youtube.com/watch?v=v4UyoeW ... ture=share
Zniszczono Polską motoryzację ale może wspólnie coś wskuramy
Rafał M.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości