Współczesne kraniki

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
Odpowiedz
Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Współczesne kraniki

Post autor: yahoo » 2020-11-03, 11:11

Hej.

Macie jakieś doświadczenia ze współczesnymi kranikami? Warte to coś, czy rozpada się w palcach? Polecicie coś?

pozdrówki
y

Awatar użytkownika
norek
Posty: 157
Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: norek » 2020-11-03, 12:26

Kupiłem kranik na allegro od bartero-pl ,działa dobrze ,Płaciłem 18 zł +wysyłka.

Awatar użytkownika
Posimsonowany
Posty: 38
Rejestracja: 2020-02-13, 19:17
GG: 0
Moje maszyny: Simson’87,minsk 125typ400'88,wsk m06b3'84,wsk m06b3'79
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: Posimsonowany » 2020-11-03, 22:59

Kupiłem zwykły kranik do wski na jm i jestem zadowolony.Ani nie cieknie ani nie jest źle wykonany.Wręcz powiedziałbym,że jest super jakości


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: yahoo » 2020-11-03, 23:18

Co to jest JM?

pzdr
y.

szef100
Posty: 399
Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978
Lokalizacja: Hańsk
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: szef100 » 2020-11-04, 09:53

Pewnie chodzi o JackMotors

franq87
Posty: 1096
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: franq87 » 2020-11-04, 11:23

W tych kranikach pojawia się problem po czasie, pęka ta gumka i zatyka kranik, lub nie zamyka paliwa. Poza tym są ok.

helmutt1
Posty: 120
Rejestracja: 2017-09-12, 11:39
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125, wczesniej ETZ 250
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: helmutt1 » 2020-11-04, 12:10

Ja kupilem jakiś sklepowy rzemieślniczy i o dziwo jestem zadowolony nic sie nie dzieje.

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: yahoo » 2020-11-04, 14:11

Dzięki wszystkim. Kupię u JackMotors. Nie wiem tylko jeszcze, czy "delux" czy zwykły ;)

pozdrówki
y

Remix301
Posty: 78
Rejestracja: 2018-11-17, 20:21
GG: 0
Moje maszyny: Motorynkam301
Wsk125
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: Remix301 » 2020-11-04, 15:29

Ja mam w motorynce i wsk 125 te kraniki po 10zł i po roku dalej jak nowe, do drugiej wski też kupiłem i czeka na montaż.
Ja mam ten najzwyklejszy.

easy_rider91
Posty: 36
Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: easy_rider91 » 2020-11-07, 20:37

A mój z GMOTO od razu przeciekał.

Awatar użytkownika
yahoo
Posty: 118
Rejestracja: 2008-07-19, 22:07
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: yahoo » 2020-11-08, 16:51

Kupiłem "delux" od Jack Motors. Wygląda dobrze, zobaczymy jak się będzie sprawował :) Dziekuję wszystkim za podpowiedzi.

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: czankete » 2020-11-19, 13:14

...tak naprawdę to jeżeli mechanicznie kranik nie jest zużyty a powierzchnia pokrętła odpowiadającego za odpowiednie skierowanie przepływu paliwa jest gładka i bez wżerów to kluczem do sukcesu jest dobranie / dorobienie uszczelki z odpowiedniego materiału. Podobnie uszczelka pomiędzy bakiem i kranikiem. Te uszczelki, które są dostępne ogólnie w necie czy też stosowane w nowych kranikach to w 99% badziew rozpuszczający się w niedługim czasie na skutek kontaktu z paliwem wcześniej zresztą puchną i zapychając przy okazji jego drożność.
Stąd też przestałem szukać uszczelek i wykrawam je ze skórzanego fartucha przyłbicy spawalniczej - mają idealną grubość. Jeżeli chodzi o rurki, które często są zdeformowane, obłamane lub skrócone tak, że ciężko dojść do ładu z ustaleniem poziomu głównego i rezerwy to zastępuję je nowymi kupowanymi w odcinkach na metry i wstawiam w miejsce oryginalnych - poniżej podaję link gdzie się w nie zaopatruję...

https://allegro.pl/oferta/rurka-mosiezn ... ODIzMTM%3D

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: Mixol » 2020-11-19, 14:55

A jak wyciągasz ułamane rurki z korpusu, rozwiercasz je ?

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1292
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: czankete » 2020-11-19, 16:12

...fabrycznie standardowo wciśnięte są na głębokość 0,5 - 0,7cm i wystarczy ją chwycić kombinerkami i obracając wysunąć, jeżeli nie pozwala na to korozja rurki lub korpusu, lub jest najzwyczajniej urwana wystarczy użyć wiertła 3,5 do max do 4mm. Wierci się bez problemu niemalże jak w plastelinie usuwając resztki mosiądzu nie uszkadzając przy tym korpusu ze ZnAlu. Osobiście wwiercam się prawie na głębokość otworków rozdzielających przepływem paliwa - zdziwić się można ile na ich ściankach gromadzi się syfu. Nową przyciętą rurkę wpycham głębiej niż te osadzone fabrycznie - żaden klej nie jest potrzebny, jeżeli nie rozkalibruje otworu - wystarczy wcisk...

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Współczesne kraniki

Post autor: Mixol » 2020-11-20, 07:15

Zwykle są urwane, dzięki.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości