WSK M06 : Z, Z2, L - 125
- 
				miro
 - Posty: 20
 - Rejestracja: 2012-07-16, 16:50
 - GG: 0
 - Moje maszyny: wsk125 z 1960r
wsk 125 z 1987 - Lokalizacja: OKOLICE ZAMOŚCIA
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
mam wsk mo6 z2 , robie renowacje calego motoru.  Stanalem na silniku, mam cylinder 4 szlif i chce wymienic na nowy, jaki lepiej wstawic zeliwny czy aluminiowy ?
			
									
									
						- 
				dario75
 - Posty: 53
 - Rejestracja: 2012-05-11, 21:19
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 125
M06B3 - Lokalizacja: Siedlce
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Bezapelacyjnie żeliwny! I nawet się nad tym w ogóle nie zastanawiaj.
			
									
									
						- Łukasz S.
 - Posty: 892
 - Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
 - GG: 0
 - Moje maszyny: wełeski
 - Lokalizacja: Rzeszów
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Oczywiście żeliwny, alu wogóle nie będzie tu pasować !
			
									
									
						- 
				miro
 - Posty: 20
 - Rejestracja: 2012-07-16, 16:50
 - GG: 0
 - Moje maszyny: wsk125 z 1960r
wsk 125 z 1987 - Lokalizacja: OKOLICE ZAMOŚCIA
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Tylko nie wiem gdzie kupic  czy jest mozliwosc  zdobycia nowego orginalu ,chce cos dobrego zeby jezdzil , macie moe jakies sprawdzone namiary bardo bym prosil.Slyszalem tez ze mona zrobic 5 szlif co Wy na to ? i jescze jedno orginalnie jaki byl okragły czy kwadratowy?
			
									
									
						- WSK
 - Posty: 423
 - Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
 - GG: 9912702
 - Moje maszyny: Kilka..
 - Lokalizacja: Łąki
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Pomijając grubość tulei, będziesz miał pod to tłok chociażby?miro pisze:Slyszalem tez ze mona zrobic 5 szlif co Wy na to ?
Kup jakąś używkę z niepowyłamywanymi żeberkami i oddaj do szlifu, najrozsądniejsza i najlepsza opcja.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"
						"make love, not war"
- 
				miro
 - Posty: 20
 - Rejestracja: 2012-07-16, 16:50
 - GG: 0
 - Moje maszyny: wsk125 z 1960r
wsk 125 z 1987 - Lokalizacja: OKOLICE ZAMOŚCIA
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
A tak w ogóle jest możliwość kupić nowy? Bo są na allegro niby piszą że żeliwne, ale jest ktoś kto kupował ma sprawdzone sklepy?
			
									
									
						- 
				jannex
 - Posty: 665
 - Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
 - GG: 0
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Poszukuje informacji jak w oryginale była zamontowana ramka przedniego reflektora do obudowy lampy.
Motocykl to Wsk M06 - L.
			
									
									
						Motocykl to Wsk M06 - L.
- 
				skavinsky
 - Posty: 377
 - Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
 - GG: 0
 - Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam mam do kupienia Z rocznika nie znam, ale stan bardzo dobry. Zbiornik z okręgiem kremowym oczywiście. Moje pytanie odnośnie licznika. Jakie liczniki były montowane w Z a jakie w Z2? Mam już Z2 w oryginale i ma ciemną tabliczkę no i ta Z co mogę kupić też ma ciemną tabliczkę i 311 km na liczniku !!!! Motocykl od dziadka starego 1 właściciel. Motocykl posiada wszystko co powinien mieć, wszędzie szparunki, błotnik głeboki, felgi w kolorze kremowym taki sam jak zbiornik 
 bagażnik i uchwyt tylny. Jedyny mankament to zamontowana na zbiorniku KRATKA!?!?!?!?!???? I jest problem w tym momencie. Szukam szukam i szukam i nigdzie nie widzę Z z kratką na zbiorniku 
 czy jest to możliwe? Czy ten dziadek sobie zamontował? Może na zamówienie w fabryce powiedział że chce kratkę. I teraz znawcy prosiłbym o pomoc odnośnie licznika i tej kratki. Motocykl i tak prawdopodobnie kupię chociaż brakuje w nim tylko osłony na akumulator i stacyjka jest zepsuta. Ale sądząc po stanie lakieru to licznik może pokazywać stan rzeczywisty. Zawieszenie również bardzo sztywne wręcz idealne i przód i tył. Oponki degum idealne. NIestety nie mam zdjęć bo dosyć fartownie się o niej dowiedziałem, jutro jak będę widział się z właścicielem to zrobię.
			
									
									
						- tollek83
 - Posty: 136
 - Rejestracja: 2010-05-27, 17:43
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1964r.
 - Lokalizacja: Koszalin/Gorzów Wlkp.
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witaj, zbiornik raczej nie pochodzi z modelu Z pewnie jest z wcześniejszych wersji M06 lub WFM nie widziałem Z-ki w kolorze kremowym i na pewno nie powinna mieć kratki, a felgi w Z były chromowane pewnie ktoś sobie malował bak i wjechał na felgi. Co do licznika to powinien być biały z napisem WSK, choć trafiały się jeszcze z WFM, ale na pewno biały. Zobacz na tabliczce dokładnie co to za model może trafił się Z1 pozdrawiam.
			
									
									
						- mareckii91
 - Posty: 151
 - Rejestracja: 2011-05-04, 09:48
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK M06-z2
 - Lokalizacja: Lubuskie
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Jeśli zbiornik z kremowym malowaniem to rocznik 59.
			
									
									
						- 
				skavinsky
 - Posty: 377
 - Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
 - GG: 0
 - Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Tak tak ktoś wcześniej pisał że felgi mogły być malowane w kolorze kremowym jak na zbiorniku to akurat tu są 
 jedynie ta kratka mnie irytuje. Moja Z2 w idealnym stanie również ma czarną tablicę na cyferblacie, także te 311 km może być na prawdę prawdziwe bo nie wierze że dziadek by grzebał i zmieniał licznik 
			
									
									
						- sopi220
 - Posty: 272
 - Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
 - GG: 0
 - Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontaktowanie:
 
- 
				irokez59
 - Posty: 26
 - Rejestracja: 2010-07-24, 10:50
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WS K79 WSK M06-Z2 1959r
 - Lokalizacja: płd. wielkopolska
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Mam Z2 z 1959 roku ma kremowo malowane boki zbiornika i miały na tym dwa rodzje logo wsk. Koła 19 cali w moim przypadku są chromowane ale czytałem, że były też malowane obręcze białą farbą. Jeżeli chodzi o licznik ma cyferblat biały z napisem WFM. Zbiornik nie posiada kratki i z tego co wiem w Z nie było kratki w oryginale na zbiorniku.
			
									
									
						- 
				coliber
 - Posty: 47
 - Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Wsk M06
 - Lokalizacja: Tarnów
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Witam!
Zakupiłem niedawno Wsk z 1963 r. wraz z silnikiem (silnik nie kręci, zapieczony tłok) od handlarza, uratowana ze złomu
Na tabliczce jest napisane M06 i nie wiadomo do końca czy coś dalej jest czy jest pusto Silnik S01-Z i moc 6KM (dane z tabliczki)
Proszę was o pomoc, bo do końca nie wiem jaki to jest model, czy wsk jest oryginalna, nie składana z kilku?
Z góry dziękuję!
			
						Zakupiłem niedawno Wsk z 1963 r. wraz z silnikiem (silnik nie kręci, zapieczony tłok) od handlarza, uratowana ze złomu
Na tabliczce jest napisane M06 i nie wiadomo do końca czy coś dalej jest czy jest pusto Silnik S01-Z i moc 6KM (dane z tabliczki)
Proszę was o pomoc, bo do końca nie wiem jaki to jest model, czy wsk jest oryginalna, nie składana z kilku?
Z góry dziękuję!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- Łukasz S.
 - Posty: 892
 - Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
 - GG: 0
 - Moje maszyny: wełeski
 - Lokalizacja: Rzeszów
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Daj nr ramy.
			
									
									
						- tollek83
 - Posty: 136
 - Rejestracja: 2010-05-27, 17:43
 - GG: 0
 - Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 1964r.
 - Lokalizacja: Koszalin/Gorzów Wlkp.
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Totalny chaos lampa chyba od b1 lub b3 błotnik przedni również ,tylni jakby od m06-64 tylko 64 nie miała osłony na aku no i koła 18 czyli Z2 odpada chyba że p przeróbkach 
			
									
									
						- 
				coliber
 - Posty: 47
 - Rejestracja: 2013-07-21, 11:46
 - GG: 0
 - Moje maszyny: Wsk M06
 - Lokalizacja: Tarnów
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
tollek83 lampa na pewno od tego nie jest ale błotniki wyglądają na tak samo stare jak reszta 
 
Łukasz S. co Ci dadzą numery ramy? Możesz coś przez to sprawdzić? ;>
			
									
									
						Łukasz S. co Ci dadzą numery ramy? Możesz coś przez to sprawdzić? ;>
- 
				Junak
 - Posty: 313
 - Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
 - GG: 1339321
 - Lokalizacja: Łańcut
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Nr. ramy bardzo dużo wyjaśnią .Ja bym obstawiał Z lub L  z naciskiem na Z ponieważ jest więcej części z Ztki
			
									
									Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!!   rafal.junak@gmail.com
						- Adam_Ga
 - Posty: 1324
 - Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
 - Moje maszyny: 125 & 175 & 350
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Z Zetki to jest rama. Puszki, boczki, kiera, zbiornik też się zgadzają. I na tym koniec, totalny zlepek wszystkiego z wszystkim.
			
									
									"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
						- 
				Junak
 - Posty: 313
 - Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
 - GG: 1339321
 - Lokalizacja: Łańcut
 - Kontaktowanie:
 
Re: WSK M06 : Z, Z2, L - 125
Kierownica nie jest z Zetki .Przód jest jeszcze z Zetki albo chociaż chorągiewki .Kolo tylne i le cali i ile żeberek na piaście ?
			
									
									Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!!   rafal.junak@gmail.com
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości