pomoc w odresteurowaniu WSK-i

Odpowiedz
panlutmistrz
Posty: 7
Rejestracja: 2011-12-14, 00:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK125
Lokalizacja: Ząbki
Kontaktowanie:

pomoc w odresteurowaniu WSK-i

Post autor: panlutmistrz » 2011-12-17, 00:02

Witam, jestem nowy. W tym tygodniu zakupiłem WSK-ę "dwuramówkę" z 71 roku na chodzie i z papierami (marzenie z młodości) Mam ochotę ją zrobić na błysk ale nie mam żadnego doświadczenia:jak się do tego zabrać,na co uważać i od czego zacząć?Dodam,że mam możliwość ją polakierować i pochromować.Czy od tego zacząć?A co z silnikiem?Jak chodzi to nie ruszać?Ma wyciek przy kopniaku.Czy można to uszczelnić bez rozbierana (kompletnego) silnika.Liczę na dobre rady fachowców. Z góry dziękuje.Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pomoc w odresteurowaniu WSK-i

Post autor: Savier » 2011-12-17, 00:16

Odrestaurowanie bez większej wiedzy jak na razie nie ma sensu. Poczytaj tematu o innych wueskach, popatrz z jakimi problemami borykali się użytkownicy. Masz jakieś pojęcie o mechanice? W każdym bądź razie pościągaj z naszej strony instrukcje obsługi, książki napraw i takie tam. Poza tym załóż temat o swojej maszynie tutaj: viewforum.php?f=70. Będziemy podpowiadać na bieżąco.
Jeżeli leci z kopniaka, to trzeba wymienić oring. Nie trzeba rozbierać motocykla, wystarczy położyć go na prawej stronie, odkręcić śruby, założyć oring, skręcić. W teorii. :)

Generalnie nic nie zaczynaj teraz robić. Życie nauczyło, że bez pewnej wiedzy lepiej niczego nie robić, bo będzie się tego w przyszłości żałować. Co się tyczy nie tylko wuesek. wiecie, z chu*em nie ma żartów

Służę pomocą jakby coś. Fajnie, że zainteresowałeś się wueskami. ;-)

panlutmistrz
Posty: 7
Rejestracja: 2011-12-14, 00:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK125
Lokalizacja: Ząbki
Kontaktowanie:

Re: pomoc w odresteurowaniu WSK-i