Swiatła wsk 125

koziol1989
Posty: 6
Rejestracja: 2007-07-02, 00:44
GG: 0
Lokalizacja: POLAND
Kontaktowanie:

Swiatła wsk 125

Post autor: koziol1989 » 2007-07-25, 12:30

Witam jestem tu nowy. Mam jeden problem dotyczący swiateł w mojej wsk.mam instalacje 6v. remontowałem cała instalacje: położyłęm nowe kable i kupiłem nowe żarówki. Po zakonczeniu kiedy odpaliłem motor i zapaliłem światła to bardzo sie zdziwiłem kiedy zobaczyłem ze przednia żarówka swieci dziwnie słabo . czyli przez cały czas tak samo. Kiedy silnik ma maxymalne obroty i prawie gasnie zarówka świeci tak samo. próbowałem juz odłanczac tylna i to samo prawie nic nie widac. tylna zarówka działa normalnie. co moze byc tego przyczyna??

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2007-07-25, 13:51

Może cewki świetlne masz słabe?

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-07-25, 22:08

a wsk masz z takim zapłonem jak w wfm czy tym nowszym

koziol1989
Posty: 6
Rejestracja: 2007-07-02, 00:44
GG: 0
Lokalizacja: POLAND
Kontaktowanie:

Post autor: koziol1989 » 2007-07-25, 22:26

silnik był przekładany. i jest z tych nowszych modeli. mam zapłon nowszy. da sie jakos sprawdzic te cewki czy sa słabe czy mocne ?? a swiatła beda działac jak ma sie tylko jedna cewke sprawna a druga nie ?? bo jeszcze biore pod uwage ta możliwosc??

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-07-25, 23:07

najlepiej daj cewki do przewinięcia a i sp[rawdz ile wattową masz zarówkę z przodu powinna być 35/35 chyba

koziol1989
Posty: 6
Rejestracja: 2007-07-02, 00:44
GG: 0
Lokalizacja: POLAND
Kontaktowanie:

Post autor: koziol1989 » 2007-07-26, 00:34

ok dzieki za pomoc!! jeszcze wieczorem troche pokombinowałem. popodłanczałem jeszcze raz i zaczeło wszystko dobrze świecic. to musiał byc jakis kabel:/ czyli moja nieuwaga:D.





temat do zamkniecia

Awatar użytkownika
grande
Posty: 28
Rejestracja: 2007-08-02, 22:40
GG: 0
Lokalizacja: Koziegłowy
Kontaktowanie:

Post autor: grande » 2007-08-21, 11:12

U mnie chyba jest coś nie tak z tylną lampą, w ogóle nie działa, nie mam akumulatora(nie jestem pewien czy właśnie dlatego) Żarówka jest w porządku, kabelki są podłączone ok
WSK - Radość z jazdy
WSK - Piękna ta bestia
WSK - Tak wiele za tak niewiele

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-08-21, 14:19

WSK 125 ma światła z silnika, zasilane dwoma cewkami świetlnymi. Jeśli powodem jest brak AQ to ładnie masz nababrane w elektryce. Najprostszy sposób to przetnij kabel idący od cewek świetlnych podłącz go bezpośrednio pod żarówkę i zobaczysz czy cewki dają prąd. Jak tak to znaczy, że musisz szukać przyczyny w podłączeniu kabli (może przy stacyjce?). Jeśli zrobisz światło a będzie słabe to zwróc uwagę na kabelek łączący 2 cewki świetlne w iskrowniku-czy nie jest przerwany lub nie wisi na włosku. Jedna cewka nie jest w stanie zasilić świateł w motocyklu. Wielkiej filozofii tu nie ma, wystarczy trochę chęci i czasu.

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2007-08-22, 11:07

Jak nie masz akumulatora , to nie może świecić - Tak ma być .
Cewki zasilają tylko przednie światła . lampa tylna jest zasilana z akumulatora .

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2007-08-22, 13:25

można ją podłączyć do cewki ładowania akumulatora i będzie świecić
a stop pod cewki świateł ale będą przygasać lepiej załóż aku ;-)

Awatar użytkownika
grande
Posty: 28
Rejestracja: 2007-08-02, 22:40
GG: 0
Lokalizacja: Koziegłowy
Kontaktowanie:

Post autor: grande » 2007-08-22, 15:13

OK, kupiłem akumulator. Po prostu nie byłem pewien czy tak ma być. Myślałem że bez aku działają światła z przodu i z tyłu. :zdrowko:
WSK - Radość z jazdy
WSK - Piękna ta bestia
WSK - Tak wiele za tak niewiele

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-08-22, 15:51

Myślałem że bez aku działają światła z przodu i z tyłu
ja również ;)

karaluch

Post autor: karaluch » 2007-08-28, 12:48

siemka nowy jestem panowie mam problem ze stopem pozycją z przodu i z tyłu .
kierunki nie chodzą w ogóle, pozycja przód też ,za to z tyłu jest ale ..... jak nacisnę stop pozycja pada i na odwrót . moze ktoś wytłumaczy łopatologicznie co i jak z czym podłaczyć zeby hulało tak jak powinno, czy w instalacji 6V w WSK m06b3 można zastosować przerywacz kierunków z TRABANTA :cry: :cry: :cry: :cry:

[ Dodano: 2007-08-28, 13:00 ]
HALOOOO!!

Awatar użytkownika
marcin_zk
Posty: 51
Rejestracja: 2007-05-07, 14:09
GG: 6498666
Moje maszyny: było 2x M06B3 '81, '84
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: marcin_zk » 2007-08-28, 14:05

w wsk 125 bez akumulatora działają światła mijania i tylne, nic więcej, reszta jest z aq

Awatar użytkownika
karol-nowy
Posty: 14
Rejestracja: 2007-08-21, 16:41
GG: 0
Lokalizacja: ząbki ok wawy
Kontaktowanie:

Post autor: karol-nowy » 2007-08-28, 14:23

dokładnie mozesz sobie tylko zrobic swiatła tak zwane na krotko prosto z pradnicy
Motor jest bogiem, jazda nałogiem, benzyna podstawą a freestyle zabawą

karaluch

Post autor: karaluch » 2007-08-28, 15:14

gitesik bede rzeźbił..... Jest ktoś z wawy? potrzebny mi łopatolog....
:mrgreen:

[ Dodano: 2007-08-28, 15:17 ]
:zdrowko:

[ Dodano: 2007-08-28, 15:19 ]
BOGA NIE MA JEST MOTÓRRRRRRRRRR!!!!

Awatar użytkownika
marcin_zk
Posty: 51
Rejestracja: 2007-05-07, 14:09
GG: 6498666
Moje maszyny: było 2x M06B3 '81, '84
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: marcin_zk » 2007-08-28, 15:41

ja na przykład w swoim sprzęcie nie mam aq, mam światła długie/krótkie i tył oraz światło stopu, podłączyłem je pod cewkę ładowania

karaluch

Post autor: karaluch » 2007-08-28, 15:45

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

[ Dodano: 2007-08-28, 15:49 ]
ja mam to niewiadomo jak ale się dowiem :evil: :evil: dam znać jaką metodą może inni będą mieli podobny problem.... :zdrowko:

Awatar użytkownika
joggi
Posty: 2
Rejestracja: 2007-07-28, 14:31
GG: 0
Lokalizacja: opolskie
Kontaktowanie:

Post autor: joggi » 2007-08-28, 22:08

Powiem tyle, że gdyby ktoś nie wiedział to przewód pradowy swiateł z magneta wpinamy w wejscie 16 w stacyjce. Prądowy do przełącznika na kierownicy wpinamy w 55. Według schematów tylna żarówka jest razem z podswietlaniem licznika w 53, ale u mnie nie chodzi, a więc dopiąłem to do 55.
Zniszczyłem przyjaźń ze znajomymi,
Zgasiłem światło,
Odeszli,
Ch*j z nimi.

Awatar użytkownika
desperat125
Posty: 13
Rejestracja: 2007-11-28, 23:00
GG: 0
Lokalizacja: Sejny
Kontaktowanie:

Post autor: desperat125 » 2007-12-17, 19:11

a ja mam wszystko podpiente w swojej wsk pod cewki i nie narzekam tylko przy hamowaniu trochę przygasa wienc musze podłączyć stop pod cewkę ładowania lub pobawić się z diodami LED ale to juz dużo zachodu, mając aq trzeba pilnować ładowania i dbać o niego w zimie jeśli nie jest potrzebny do zapłonu to po co wchodzić w koszty

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości